Voor mij heb je kort geleden nog gependeld. Ik wil het niet overdrijven Wat zou ik nu moeten willen weten? (Opnieuw een bevestiging?) En Serious Request doe ik eigenlijk nooit aan mee. Ik heb zo mijn goede doelen die ik steun.
Ja sorry,mensen in Nederland leven ook in armoede en daarom doneer ik niet...sorry! Nu zul je ook wel niet meer voor "niets" of voor de leuk voor mij willen pendelen he?
Dames Let op Ik zet hem.open van vrijsag 20 dec tot maandag 22 dec 24.00 Maar deze x pendel ik niet voor niks voor elke pendel vraag ik een kleine bijdrage voor serious request dit bedrag wordt dan dinsdag gebracht naar serious request. Wat je wilt bijdragen is eigen keuze iets is beter dan niets Stuur mij jou gegevens met je naam, vraag geboortedatum 2 vragen per persoon. Bevallingsdatum vanaf 34 weken Fotolezen mag ook dan dit graag erbij vermelden Liefs chantal Bedankt degene die al mee hebben gedaan
Alle dames die mee hebben gedaan bedankt voor mee te doen. Ik heb totaal 21,80 opgehaald dit heb ik verhoogd naar 25 ik heb hiervoor een nummer aangevraagd dat is nielson en blof mannenharten. Bedankt voor mee te doen en vertrouwen Fijne dagen en tot in het nieuwe jaar
hoi cindy het is erg spannend, ben al een tijd onder behandeling bij het zh. naar mislukte hormoonpogingen, En een leooperatie ondergaan, heb ik afgelopen weekend mij aller eerste en natuurlijke eisprong gehad van dit jaar ! JOu pendel heb je gedaan in juni ! Het is erg spannend of jou pendel klopt van december. Super bedankt iigen laat je iets weten
happy new year!!!! Je kunt tot vanavond 2 jan tot 24:00 een pb sturen reactie binnen vijf dagen Naam volledig en GEB datum. En vraag. Bevallingsdatum vanaf 34 weken Met foto nog beter Fotolezen kan ook wel graag met vraag erbij!!!
Je kunt tot vanavond 7 jan tot 24:00 een pb sturen reactie binnen vijf dagen Naam volledig en GEB datum. En vraag. Bevallingsdatum vanaf 34 weken Met foto nog beter Fotolezen kan ook wel graag met vraag erbij!!!