Aanstaande maandag doe ik foto readings Je kunt tot vanavond 10 jan tot 24:00 een pb sturen hiervoor. Naam volledig en GEB datum. En vraag of algehele Reading dit graag erbij zetten Dus met foto of link lukt dit niet. Stuur dit dan even dan kan het ook via privé mail LET OP ALLEEN FOTOReadings!!!!!!!
Omdat ik veel reacties krijg zet ik hem nogmaals open voor foto readings Je kunt tot vanavond 13 jan tot 24:00 een pb sturen hiervoor. Naam volledig en GEB datum. En vraag of algehele Reading dit graag erbij zetten Dus met foto of link lukt dit niet. Stuur dit dan even dan kan het ook via privé mail LET OP ALLEEN FOTOReadings!!!!!!!
Hoop dat de foto in het tweede bericht gelukt is, zo niet hoor ik het graag een wacht geduldig af, vind het al super dat je het doet!
Wie wil voor mij pendelen?? Ben heel erg benieuwd of er bij ons nog een kindje komt? Silvia 13-09-1980 Groetjes Silly
Sterkte en we wachten allemaal gewoon geduldig af. Je leven thuis gaat toch ten alle tijden voor hoor. Dat snapt iedereen!
Hoi hoi, Helaas wat je pendel niet correct, het is overduidelijk een jochie! Bedankt voor je moeite!! Liefs,
Hoi chantallcindy, pendel je nog? Zoja wanneer haha ik zou graag willen weten wanneer ik beval (ongeveer)