Je kunt tot vanavond 16 april tot 24:00 een pb sturen hiervoor. Naam volledig en GEB datum en vraag? Bevallingsdatum vanaf 32 weken dan wel uitgerekende datum erbij zetten. Ik probeer binnen 5 dagen te antwoorden !
Je kunt tot vanavond 22 april tot 24:00 een pb sturen hiervoor. Naam volledig en GEB datum en vraag? Bevallingsdatum vanaf 32 weken dan wel uitgerekende datum erbij zetten. Ik probeer binnen 5 dagen te antwoorden !
Nee he weer te laat!! Ik lees net dat je een abbo kunt nemen. Laat ik dat maar doen want op de een of andere manier ben ik steeds te laat helaas
Je kunt tot vanavond 24 april tot 24:00 een pb sturen hiervoor. Naam volledig en GEB datum en vraag? Bevallingsdatum vanaf 32 weken dan wel uitgerekende datum erbij zetten. Ik probeer binnen 5 dagen te antwoorden eventueel ook weer aanvragen voor foto lezen!
Je kunt tot vanavond 30 april tot 24:00 een pb sturen hiervoor. Naam volledig en GEB datum en vraag? Bevallingsdatum vanaf 32 weken dan wel uitgerekende datum erbij zetten. Ik probeer binnen 5 dagen te antwoorden eventueel ook weer aanvragen voor foto lezen!
Je kunt tot vanavond 6 mei tot 24:00 een pb sturen hiervoor. Naam volledig en GEB datum en vraag? Bevallingsdatum vanaf 32 weken dan wel uitgerekende datum erbij zetten. Ik probeer binnen 5 dagen te antwoorden eventueel ook weer aanvragen voor foto lezen!