Wat vervelnd dat er nog steeds mensen buiten de tijd een bericht sturen . echt jammer. het staat duidelijk in je berichtjes. Verstandig dat je hierdoor een pendelstop inlast.
Dat is inderdaad vervelend, even de regels lezen voordat je bericht stuurt lijkt me een kleine moeite. Hopelijk begin je gauw weer met pendelen, dan ga ik je zeker een berichtje sturen!
Hey dames Wegens een depressie kan ik tijdelijk niet meer pendelen Ik vind dit echt heel jammer omdat ik dit heel graag doe. Op dit moment heb ik niet de kracht om het te kunnen doen En waarschijnlijk kloppen de uitslagen ook niet. Het belangrijkste is nu dat ik aan mezelf ga werken en mijn rust neem. Ik kom terug maar Wanneer is even af wachten Liefs Chantal
Lieve chantallcindy.. Ik schrok even dat ik je berichtje las! Een depressie is niet zo maar wat.. vervelend dat jou dit moet overkomen meid.. neem je tijd.. voel goed wat je aan kan en kom pas terug als je er aan toe bent. Sterke en Beterschap! ! Knuffel!
Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte! en doe rustig aan! gewoon alle tijd nemen die je nodig ben! Liefs
Hey meis,, ik had je al sterkte gewenst,, maar zie ik nu echt dat ze alsnog verzoeken blijven versturen ::x hebben ze niet gelezen ofzo ?
Even update! Het gaat gelukkig iets beter met mij. Ik ben gisteren voor het eerst wezen hardlopen en dat had ik echt heel erg gemist. Wat ik niet had verwacht. Wel heb ik nog elke dag een moment van huilen maar dat word met de dag ook beter en slapen gaat ook weer iets beter. Ik mis het pendelen heel erg maar helaas kan ik nog niet gaan pendelen want dat zou niet eerlijk zijn ik wil het met volle 100% kunnen focussen en dat gaat nog niet . Ik hoop dat ik dit vanaf aug weer kan gaan doen omdat ik dan alweer 2 jaar pendel hier