Pas jij maar goed op jezelf! Het pendelen komt wel weer.. Fijn dat het weer wat beter gaat, stapje voor stapje!
ooohh wat fijn dat het weer wat beter gaat met je, doe rustig aan. ik had je een berichtje gestuurd enkele weken geleden alleen om je te vertellen dat je 2 jaar geleden gelijk had wanneer ik zwanger zou worden en niet zeker wist of ik je dat verteld had toen.
2 augustus 2012 begon ik hier met pendelen. Dat is dus 2 jaar geleden. Ik wilde dit eigenlijk niet zomaar voorbij laten gaan en deze hele week pendelen. MAAR ! Helaas gaat dit wegens mijn gezondheid nog niet wat ik echt HEEL erg jammer vind. Ik hoop echt snel weer te kunnen pendelen voor jullie ! Liefs
Heel veel sterkte en knap maar eerst even op, let goed op jezelf. Dat is het belangrijkste. Xxx. Joyce
wat vervelend dat je jouw anniversary op deze manier moet 'vieren'. Wel goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Zodra je weer helemaal op en top bent, zal ik zeker gebruik maken van je pendel diensten rustig aan en let goed op jezelf!
Balen om te horen dat het nog steeds niet beter met je gaat. Ik hoop echt dat je snel verbetering gaat zien. xxx
Yeaaah ik ga weer beginnen! Na bijna 2 maanden heb ik de kracht weer gevonden! Al ben ik nog niet helemaal erboven op . Wil ik toch weer beginnen. Je kunt nu tot vanmiddag 11 aug tot 15:00 een pb sturen! Naam volledig en GEB datum en vraag? Bevallingsdatum vanaf 32 weken dan wel uitgerekende datum erbij zetten. Ik probeer binnen 5 dagen te antwoorden eventueel ook weer aanvragen voor foto lezen!
Jeetje heftig allemaal meis. Top dat je weer begint..Succes.!! En ik heb gelijk een berichtje naar je gestuurd.. Alvast bedankt
hee wat goed om te horen dat je je weer goed voelt om te pendelen! helaas vandaag gemist, maar ik hou je posts in de gaten. Doe rustig aan en succes!
Je kunt nu 26 aug tot 19:00 een pb sturen! Naam volledig en GEB datum en vraag? Bevallingsdatum vanaf 32 weken dan wel uitgerekende datum erbij zetten. Ik probeer binnen 5 dagen te antwoorden eventueel ook weer aanvragen voor foto lezen! __________________
Je kunt nu 5sep tot 21:00 een pb sturen! Naam volledig en GEB datum en vraag? Bevallingsdatum vanaf 32 weken dan wel uitgerekende datum erbij zetten. Ik probeer binnen 5 dagen te antwoorden eventueel ook weer aanvragen voor foto lezen! __________________