Wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wilde je even weten dat je pendel w.b.t. de zwangerschap klopte. Geslacht laat ik nig weten. Fijne zwangerschap!
Heej wat leuk, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zie dat je de eerste onzekere periode voorbij bent! Dit gaat helemaal goed komen volgens mij! Had je al laten weten via pb dat je pendel klopte mbt de maand waarin ik zwanger zou raken, nu weet ik ook inmiddels geslacht en ook die heb je goed! Hihi, wilde het toch even laten weten,daarom heb ik je hier even opgezocht. Niet het geslacht hier noemen hoor, niemand mag het weten. Maar ga jij vooral ook genieten van je zwangerschap! Ik wens je een lief gezond kindje toe!
Gefeliciteerd meid!! Jij hebt zo'n 1,5 jr trg voor mij gependeld. Posi test augustus/jongeen. Had je via pm al katen weten dat het ni aug was, maar juli. En het is idd een jongen geworden! Een stevige kerel ondertussen van 8 mnd! Ik wens je een hele mooie en goede zwangerschap toe! Geniet er van zovel je kan!
op onderstaane link klikken en dan kan je zien wie er nog pendelt http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html
Gefeliciteerd super leuk om te lezen dat het goed gaat met je en dat jullie een zoontje krijgen! Geniet ervan meid! Jullie hebben het verdiend!