Je kunt mij vandaag 8 oktober tot 23.00 een pbtje sturen. Berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. ook doe ik nu foto lezen ik begin hier nu pas mee op de site dus het is voor mij even oefenen om te kijken of dit zo via de site werkt voor mij ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
Je kunt mij vandaag 9oktober tot 23.00 een pbtje sturen. Berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. ook doe ik nu foto lezen ik begin hier nu pas mee op de site dus het is voor mij even oefenen om te kijken of dit zo via de site werkt voor mij ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
Je kunt mij vandaag 10 oktober tot 23.00 een pbtje sturen. Berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
Je kunt mij vandaag 12 oktober tot 17.00 een pbtje sturen. Berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
je kunt mij 15oktober tot 13.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic__________________
je kunt mij 15oktober tot 13.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic__________________
je kunt mij 16 oktober tot 21.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic__________________
je kunt mij 18 oktober tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic__________________
je kunt mij 19 oktober tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic__________________
je kunt mij 23 oktober tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic__________________ Daarna tijdelijk niet open voor pendels Ivm verhuizing
je kunt mij 29 oktober tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic__________________
je kunt mij 30 oktober tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic__________________
je kunt mij 3 november tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
je kunt mij 5 november tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic! Hierna twee à drie weken niet open voor pendels ivm verhuis !
je kunt mij tot 9 november tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic! Toch nog wat tijd gevonden voor te pendelen kon het niet laten Hierna twee à drie weken niet open voor pendels ivm verhuis !
je kunt mij tot 9 november tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic! Toch nog wat tijd gevonden voor te pendelen kon het niet laten!
je kunt mij tot 12 november tot 12.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic! Toch nog wat tijd gevonden voor te pendelen kon het niet laten! hierna nu echt 2 weken geen tijd meer ivm verhuis.