je kunt nu tot 11 januari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
je kunt nu tot 13 januari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
je kunt nu tot 17 januari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
je kunt nu tot januari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic
je kunt nu tot 24 januari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic daarna voorlopig weinig pendelen ivm met trouwen 1-3-13 en mijn zwangerschap
voorlopig pendel ik niet meer. Over vier weken gaan we trouwen en na twee miskramen wordt het tijd om even wat afstand te nemen en aan mezelf te. Denken. er mag een slotje op
Ow jeetje meid, wat erg. Goed dat je voor jezelf kiest en aan jezelf denkt. Geniet van je trouwdag en verder heel veel sterkte. Enorm bedankt dat je destijds voor mij gependeld hebt. Dikke knuffel
Oh wat erg meis, heel veel sterkte!!!!!! Heel dubbel, maar hopelijk kan je toch nog genieten van je bruiloft!!
Jeetje wat vreselijk naar Ja denk maar even goed aan jezelf en neem lekker de tijd voor jezelf. Heel veel sterkte. En bedankt voor alle keren pendelen. liefs catje
Hoi dames Beetje vroeg Hihi Gister om 9.45 naar ziekenhuis gegaan om tien uur belt mijn zwager jullie zijn oom en tante en om half 12 werd ik geholpen heel dubbel dus. De curretage is goed gegaan 100% meegevallen. Lig momenteeln nog in het ziekenhuis mag rond tienen weg. Mijn neefje heet steyn je zegt Stijn. Hoe dubbel het ook is ben heel blij met mijn neefje. Gister was z,n opluchting nu kunnen we eindelijk alles een plekje geven
Jeetje dat is dubbel. Maar enerzijds een proficiat met steyn! En van de andere kan een hele dikke knuffel!
Omdat ik het leuk vind om te doen en om mijn gedachten te verzetten ga ik toch weer pendelen! je kunt nu tot 3 februari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!!