Omdat ik het leuk vind om te doen en om mijn gedachten te verzetten ga ik toch weer pendelen! je kunt nu tot 4 februari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!!
Omdat ik het leuk vind om te doen en om mijn gedachten te verzetten ga ik toch weer pendelen! je kunt nu tot 6 februari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!!
je kunt nu tot 8 februari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!!
je kunt nu tot 11 februari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!! __________________ cyclus -27-66-38-36-vmk(6w )-29-Mk (10 w)-? 1-3-2013 trouwen met de man van mijn dromen * september2012 * januari 2013 31-1-13 afscheid genomen. Pendelv: april jongen.( eigen pendel ook april jongen) Sweet ang: mei jongen
Pendel nog twee dagen open hierna week of drie niet ivm vakantie en trouwen. je kunt nu tot 14 februari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!! __________________ cyclus -27-66-38-36-vmk(6w )-29-Mk (10 w)-? 1-3-2013 trouwen met de man van mijn dromen * september2012 * januari 2013 31-1-13 afscheid genomen. Pendelv: april jongen.( eigen pendel ook april jongen) Sweet ang: mei jongen
Pendel nog twee dagen open hierna week of drie niet ivm vakantie en trouwen. je kunt nu tot 14 februari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!! __________________ cyclus -27-66-38-36-vmk(6w )-29-Mk (10 w)-? 1-3-2013 trouwen met de man van mijn dromen * september2012 * januari 2013 31-1-13 afscheid genomen. Pendelv: april jongen.( eigen pendel ook april jongen) Sweet ang: mei jongen
Pendel nog een dagen daarna pas weer vanaf 12 maart ivm vakantie en trouwen. je kunt nu tot 25 februari tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op topic!!
Hoi dames Hierbij even een gewoon berichtje gister getrouwd het was een geweldige dag! Nu lekker op vakantie en dan daarna kom ik weer pendelen hier alvast een eerste foto van mij en mijn neefje steyn een maandje oud ! Trotse tante Tot snel!
hallo ik had een vraag aan je ? ben ik nu zwanger op het moment mijn naam is mariska dijkstra-galeazzi geb op 14 juni 1985 groetjes
@Viviane85, Chantallcindy geeft zelf aan wanneer en hoelaat je een pb kunt sturen! Dit bericht zal ze dus denk ik ook niet beantwoorden!Zoals je hebt kunnen lezen is ze nu op huwelijksreis.. @Chantallcindy, gefeliciteerd met je huwelijk meid! Fijne vakantie!
Gefeliciteerd! Hoop dat je een onvergetelijke mooie dag hebt gehad! Heel veel plezier gewenst met je vakantie!
Gefeliciteerd!! Ik heb je een pb gestuurd n.a.v. het beheertopic, maar kwam daarna pas hier terecht. Dus niet op een aangegeven tijdstip. Geniet van jullie huwelijksreis!!