Dank jullie wel voor de felicitaties Nog meer goed nieuws hier 2 weken na de curettage zwanger geraakkt Nu ongeveer 4 weken zooo snel zo overwacht maar zo blij Merk wel aanmezelf dat het nu wel spannender is
je kunt nu tot 11 maart tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!! Nog even snel een foto delen hihi
je kunt nu tot 13 maart tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!!
je kunt nu tot 20 maart tot 15.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!!
je kunt nu tot 26 maart tot 16.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!!
je kunt nu tot 27 maart tot 24.00 een pb sturen berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Met foto erbij nog beter! ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic!! Reactie komt voor komend weekend daarna aantal dagen niet pendelen ivm met verjaardag en eisprong te druk met klussen dus.