Hoi, Vrienden van mij gaan binnenkort trouwen en nu willen we ze als cadeau een champagne-ontbijt laten bezorgen de volgende dag. Heeft iemand wel eens zoiets gedaan? Vraag me een beetje af wat de kwaliteit van de producten is en de versheid enzo. Ben heel benieuwd! Groetjes Rosa
Mag ik vragen welke je gebruikt hebt (evt via pb)? Als die nog bestaat denk ik dat ze ook wel in Zoetermeer bezorgen. Is tenslotte niet zo ver weg van Den Haag.
Ik heb een paar keer voor moederdag via deze site gedaan en met groot succes. Ze bezorgen ook in Zoetermeer. http://www.ontbijtservice.nl/
wij hebben het 6 jaar geleden een keer gedaan vond het super wel vroeg voor een champagne ontbijt maar wel lekker en leuk
is echt super leuk!verse warme broodjes,goed en veel beleg! Wij hebben dat toen voor mijn ouders gedaan,en viel goed in de smaak
Ik heb het ook diverse malen gekregen en gegeven,vond het heerlijk alles wat van goeie kwaliteit. Geniet ervan! idd via ontbijtservice.
ik heb het ook nog nooit gedaan, maar wel leuk voor moederdag haha scheelt me weer naar de stad gaan voor me moeder