Autisme, wat nu?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knor, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    #1 knor, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
    Straks op Nederland 1 om 19.25 uur...
    Ook 7 juni, 14 juni en 21 juni om 19.25.

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Was vergeten te kijken... Dus nog even een uitzending gemist er tegen aan gooien van de week ;)

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Erg goed programma jammer dat het nieuws er tussen door kwam. Vond het niet wereld schokkend nieuws dat niet 16 minuten kon wachten.

4. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Nou idd dat nieuws had van mij ook wel kunnen wachten...
    Morgen weer een uitzending! Ga zeker weer kijken.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gisteravond terug gekeken. Vond het aan de ene kant wel grappig hoe dat meisje haar eigen begrafenis aan het regelen was:D Maar aan de andere kant lijkt het me ook heel moeilijk om daar mee om te gaan.

Die uitspraak over dat verstandelijk gehandicapt makkelijker is dan autisme (met verklaring) klonk eignelijk best logisch!

6. giraf

giraf Niet meer actief

Oh, dat programma heb ik vorige week ook zitten kijken. Vond het super interessant!
    Balen dat ik dit topic nu pas zie, ik wist niet dat het wekelijks kwam, en dus gisteren...
    Even uitzending gemist kijken :)

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb het ook gemist, jammer.

guppekop@ autisten zitten ook in dezelfde pot als geestelijk gehandicapten.
    (vallen beiden onder de zware handicaps. ene en op duidelijke redenen de andere omdat ze het bewust meemaken allemaal) affijn omdat ze in dezelfde pot zitten gaat er ook maar zo weinig geld naar hulp voor autisten. het meeste gaat de andere hoek in. ook nu weet moeten er 60.000 rec 4 kinderen van het speciaal onderwijs af. en in 2012 wordt de rugzak afgeschaft. ( en eht pgb wellicht ook maar dat treft meerdere groepen gehandicapten.)

als ik het goed begrijp is het een serie dan? kan iemand de link misschien ff spammen?

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

dank je! ga ff kijken.

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik ga ook eens even kijken vanavond. Ben erg benieuwd!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat weet ik wel, mn zusje is verstandelijk gehandicapt en heeft autisten in dr klas zitten en heeft er zelf ook een lichte tik van, dus weet er echt nog wel iets vanaf hoor;) ik haalde alleen een uitspraak aan die tijdens uitzending werd gedaan.

Deel Deze Pagina