Wie heeft ervaring met pregnyl injectie? Als je zo'n injectie krijgt hoelang ongeveer daarna is je eisprong ?? Iets van 24 uur he?
Wat ik je wel nog wil zeggen: Haal hem optijd uit de koelkast (ongeveer half uurtje) en spuit hem heeeel langzaam in. Deze prikt enorm! Het is bij mij wel elke keer anders dus misschien valt het mee! Succes BTW: bij ons zeggen ze de eisprong rond 32-36 uur, we weten het niet meer precies (hubbie en ik)
Je ei springt 36-40 uur na de pregnyl injectie. Mij viel die injectie juist onwijs mee moet ik zeggen. Ik had wel de tip gekregen om mijn velletje heel goed beet te pakken en goed hard erin te knijpen.
Hoi dames, doen jullie het zelf? Jeeh, dat durf ik niet hoor. Ik krijg morgenochtend een injectie in het ziekenhuis en volgens de gyne moet ik dan zaterdagavond klussen.....
ik kon kiezen; of zelf doen of laten doen. ik heb het in het begin door het zh laten doen (woon gelukkig in het zelfde dorp als wara het zh staat) totdat ik doorgestuurd werd naar een ander zh 50 kn verderop en toen heb ik het zelf gedaan. de puregon deed ik wle altijd zelf, maar de pregnyl spuiten niet
hoi rosi, puregon is een ander hormoon wat de eitjes stimuleerd om te groeien wat ik eerst deed spuiten om een eitje (of 2) te laten groeien tot ongeveer 20 mm en als ie die grootte had moest ik de pregnyl spuiten en kreeg ik 24 tot 48 uur later een eisprong. de puregon spuit je met een hele kleine naald. ik had een spuitpen daarvoor, net zoiets als dat je suikerziekte zou hebben, zo'n pen. de pregnyl spuit je met een gewone spuit zeg maar. liefs sam
het is idd allebei om een eitje te laten groeien. ik heb toen eerst de clomid pil gehad, maar daar was ik resistent voor dus deed bij mij niks en toen de volgende stap is/was puregon spuiten. ik heb nu ook weer clomid gekregen om te kijken of het misschien nu wle aanslaat en als dat niet helpt ga ik weer over op de puregon liefs sam
Gelukkig zijn er meer wegen naar Rome!!! Ik vraag me af wat er na de clomid of in jou geval Puregon gaat gebeuren... Ik zit nu ronde 3 clomid en de gyne had het erover om binnenkort maar eens wat anders te proberen...
hoihoi, idd ge;lukkig zijn er meer wegen naar rome. na de puregon volgde toen bij mij IUI. dat was oook met puregon en pregnyl spuiten, alleen met alleen de spuiten, mochten we het nog zelf "doen" en met de IUI werd het zaad van mijn man eerst gewassen en daarna met een soort spuit ingebracht in mijn baarmoeder. ik hoop van harte dat bij jou de clomid aanslaat dit keer en dat verdere stappen niet meer nodiog zijn, liefs sam
hoi moet vanavond mijn pregnyl injectie late zetten, heb ik corige 2 keer ook op de nightcare laten doen. De andere hormoon injecties zet ik gewoon zelf, maar deze is beter in de bilspier zeiden ze mij!! DAarna worden we morgen geinsemineerd, is dys na ca. 14 uur. en hopelijk volgt dan vlug de eisprong eer het zaad is uitgewerkt. Maar ze hebben me verteld dat het zaad zekers 50 uur actief kan zijn........ Ik heb verders geheel geen last van de pregnyl gehad de laatste 2 keer, dus vind het wel meevallen....... grtjs Twinny
Hoi Damie, Ik heb de Pregnyl ongeveer 3 kwartier van te voren uit de koelkast gehaald, en nog vond ik hem prikken. Het prikken zelf ging wel, alleen s'avonds laat verscheen er een beetje een blauwe plek en ook een beurs gevoel. Maar het is allemaal te doen en ook voor het goede doel. Groetjes, Elvira
Oh ja, dat is ook zo Elvira! De blauwe beurse plek hierna. Schrik daar niet van hoor, dat kan. Ik had het niet elke keer. Het kan goed blauw en beurs voelen. Het hoort er dus bij! Elmo
hoi hoi hebben jullie die pregnyl dan zelf gezet?? Hier niks prikken en ook niks blauw worden hoor. Voelde gister zellfs niet eens dat ie erin ging.......... ik laat hem gewoon bj de nightcare in mijn bilspier zetten, aangezien ik in Belgie in behandeling ben. Weet van iemand anders, hier in NL in behandeling, dat ze hem gewoon bij afd. verloskunde mag gaan laten zetten het 's avonds........ grjts Twinny
hoi twinny, super zge dat je er niks van gevoeld hebt. ik vind het gemene rotprikken die pregnyl, juis omdat ze in een spier prikken voel je het supergoed. maar fijn dat jij haats niks gevoeld hebt. succes de komende dagen, ik ga hard duimen voor je hier kun je hem idd ook op de afd verloskunde laten zetten hoor. maar je mag het ook zelf doen. aangezien ik dat niks vond heb ik het hir in het zh altijd latemn doen. totdat ik in een ander zh onder behandeling kwam te staan en daarvan moest ik het thuis zelf doen.
Meiden....ik heb mijn eerste pregnyl ontvangen.Het viel me reuze mee...Heb het op de billen gehad en voelde nauwelijks iets.... Morgenavond klussennnnnnn
hoi, weet iemand of er verschil is, ik hoor hier iedereen over pregnyl spuit, ik heb nu vorige en deze ronde een ovitrelle spuit gekregen..........deze moet ik zelf spuiten maar hoeft niet in een spier. bij positieve ovu test moet ik m gelijk spuiten en anders op afgesproken dag, dit was gister maar test was ook posi, en dan donder-vrij-en zaterdag klussen. ik had hier nog nooit wat over ovitrelle gelezen, misschien heeft iemand deze ook gekregen?? succes allemaal met klussen, las dat een aantal het druk krijgt van t weekend liefs radna