ik ben ook van de partij lijkt me erg gezellig.. ik ga alleen niet zonder mijn zoon.. die hoort eenmaal bij mij..
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje raar vind als 1 iemand zijn kind meeneemt. Ik vind dat we het dan allemaal moeten doen, of niet. En ik geloof dat er eerder al was bedacht om zonder kids te gaan, dus ik vind eigenlijk dat we dan allemaal zonder kids moeten gaan. Wat vinden jullie daarvan?
ik vind het wel vervelend als iedereen met een kinderwagen of maxicosi aankomt waar laat je het allemaal?
Mij lijkt het inderdaad ook praktischer zonder, zeker om dat (vrijwel) iedereen nog echt kleine kinderen heeft. Dan ben je denk ik meer met de kinderen bezig, dan dat je een gezellig dagje met mekaar hebt.
Het lijkt mij ook niet handig om ze mee te nemen... Hoeveel zijn er met kids? Want pjetje, laura en ik zijn dan nog zwanger.
die van mij is dan nog geen 6 mnd.. en aangezien ik bv geef enniet kolf, weet ik niet of ik dat ga halen dames
hey meiden! klag er ff uit met internet...moest ff bijlezen we hadden idd afgesproken zonder kids, mijn dochter is zondag 5 geworden, houdt zichzelf wel bezig, maar is toch een druktemakertje om je heen....ik laat haar ook lekker bij papa hoor, anders ben je het grootste gedeelte alleen maar met je kids bezig...en dan hebben wij nog nauwelijks tijd om kennis te maken Verder ken ik ook alleen Stitch persoonlijk, dus het is zeker niet zo dat iedereen elkaar al kent kus
Ik ken ook niemand. Ja sally wel van msn en sommige van oktobermama's en juni mama's maar niet persoonlijk.