ja! wij gaan vrijdag weg, een weekje naar de roompot in zeeland, zouden eigenlijk 11 dagen naar Italie of Spanje gaan, maar die lange autorit, daar zit ik eigenlijk niet op te wachten in deze toestand! dus een weekje roompot, is iig erg leuk voor Luna en de hond kan mee, dat kon niet in Italie waar we naartoe zouden gaan...dus das ook weer een voordeel! knuf
hele fijne vakantie pjetje geniet ervan! wij gaan niet weg hebben nu wel vakantie maar blijven lekker thuis. vind wesley nog iets te jong om weg te gaan, hij heeft er ten slotte niets aan. en jij mandy1, gaan jullie nog weg?
ik moet morgen weer aan de gang heb net 3 weken vakantie gehad. wij zijn ook niet weggeweest wij vinden noa daar ook nog iets te klein voor.
Fijne vakantie Pjetje! Wij gaan misschien nog even een keer een weekendje in Nederland ofzo, maar we hebben nog niets gepland. We zijn met ons huwelijk ook al 2 dagen in Scheveningen geweest. Ik ben een echte wintersporter en mijn man dankzij mij nu ook, dus de wintersport staat bij ons al wel weer vast; met de kerst zitten we daar met onze kleine. Liefs Laura
haaaai weer terug van vakantie, en dacht ff kijken hoe het ervoor staat! 13.30 uur is prima hoor bij mij..... hoe gaat het hier met iedereen? gaat iedereen ook nog steeds mee? kus
ja natuurlijk! als iedereen de tijd oke vind... PLAATS: Amersfoort WANEER:8 septmeber 2007 TIJD: 13.30 uur WAAR: zandfoort aan de eem