de vakantie was erg leuk voor Luna iig, ikzelf vind het heerlijk om weer thuis te zijn, was geestelijk wat zwaar beladen en daardoor ook een beetje ziekjes...vandaag en morgen zijn voor mij wat moeilijke dagen, vandaag 3 aug is het een jaar geleden dat Kyl is gestorven, morgen is zijn eerste geboortedag ik heb daar de hele week tegenaan zitten hikken...ben er nog helemaal niet aan toe dat het alweer een jaar geleden is....tis voor mijn gevoel nog maar n paar mnd geleden....vandaag zijn mijn schoonouders langs geweest, ze hadden er echt aangedacht zo lief....ze hadden een mooi bloemstuk zelfgemaakt in de vorm van een hart met een mooie vlinder erop...deze staat nu op zijn plekje bij zijn urntje...morgen laten we voor zijn eerste geboortedag heliumbalonnen met een kaartje eraan voor hem op.... Vanacht ook heel onrustig geslapen, hele tijd gedroomd/gedacht dat ik de kleine niet meer voelde en dat vandaag de vk langs kwam om te luisteren en toen was daar weer geen hartslag te vinden, net als met kyl...was zo opgelucht toen ik haar weer voelde en zag bewegen....ben blij als deze zwangerschap straks voorbij is en we hopelijk ons meisje gezond in onze armen mogen houden..... sorrie voor het lange verhaal, moest het ff van me af schrijven! kus
meid .... ja dit zijn dan hele moeilijke dagen hoop dat je er goed met je mannetje over kan praten. mooi om morgen balonnen op te laten! zal aan jullie denken. heel veel sterkte! dikke kus
Jeetje meid. Gaat zo snel de tijd zonder dat je het door heb. Gewoon je steun lekker hier vinden. En veel sterkte morgen zal aan je denken! En met jullie meisje komt het allemaal gewoon goed! Jullie verdienen dat! Liefss
pjetje veel sterkte! sorrie meiden mijn internet lag eruit maar ben er weer! 13.30 vind ik ook prima! groetjes esther
sorrie zie het nu pas haha...nee klopt maar jij ook haha! ik zie jou niet online iig op msn! kan wel ff geregeld worden?! kus
hey meiden we stonden verder als pagina 7 we moeten ons schamen . ik wou even melden dat mijn internet het niet doet en ik niet weet wanneer ik het weer heb. ik check hem nu af en toe even bij mijn moeder. ik ga uiteraard nog mee 8 september en heb er echt zin in! ik hou hierover telefonisch contact met stich mocht er iets veranderen ofzo. ik zie jullie dan! veel liefs esther
dan hoop je maar dat ik je dan wel alles vertel nee hoor meid, ik hou je op de hoogte.maar als het goed is blijft het gewoon zo: 8 septemeber om 13.30 uur in amersfoort. liefs
meiden ik zie er vanaf! ik geef bv en als mijn kleintje niet mee mag komen dan gaat het over..... spijtig maar helaas... ik wens jullie veel plezier die dag! en drink er maar ene van mij
dit lijstje vond ik een paar pagina's terug. al;s we deze nou bij houden weten we het meteen. schiet al op...
Pjetje Remember Mandy1 Stef Natas26 Moon85 Daantje86 lvdwerf stitch Manuela79 / ovb judy77 / ovb lover / 50% mamamanuela / 50%