Hoi hoi! Stitch! solly ik zie je berichtje nu pas... maar ik ben niet geweest hoor, was druk bezig thuis met poetsen, klussen en schilderen (nesteldrang is geloof ik een beetje toegeslagen)! maar was het gezelly? Nog ff meiden en dan ist zover! heb er heel veel zin in, hoop dat iedereen nog steeds mee gaat?! knuf
Ik ben ook nog steeds van de partij! Ik heb erg zin in ons meidenuitje. Jeroen hoopt alleen dat er nog wat meer mannen komen waar hij een biertje mee kan drinken. Hij vindt het ook wel leuk om daar dan andere (aanstaande) papa's te ontmoeten.
Opa en oma ofzo? Hier ook wel een ventje die voor een biertje altijd in is! Dus het zijn er al twee dan
haha lees het net terug je hebt gelijk! te snel gezen denk ik. hij gaat niet mee volgens mij zal nog even een keertje vragen.
Wel zeggen dat die natuurlijk met de mannen lekker appart ergens gaan vertoeve he Die van mijn had ook eerst ja daag ga niet bij die meiden zitten dus moest hem ff vertellen dat die echt ergens anders heen ging
Ik zal even een lijstje maken, dan kan iedereen zich daar bij opzetten. Dames: Laura (lvdwerf) Mannen: Jeroen (lvdwerf)