Dames: Laura (lvdwerf) Susanne (stitch) Stephanie (stef) Petra (pjetje) Mannen: Jeroen (lvdwerf) Sijmen (stef) knuf
Dames: Laura (lvdwerf) Susanne (stitch) Stephanie (stef) esther (mandy1) Mannen: Jeroen (lvdwerf) Sijmen (stef)
Dames: Laura (lvdwerf) Susanne (stitch) Stephanie (stef) Petra (pjetje) esther (mandy1) Mannen: Jeroen (lvdwerf) Sijmen (stef) sorrie petje had je berichtje niet gezien
Ik heb ergens gesolliciteerd, en hoogstwaarschijnlijk mag ik daar straks gaan werken als ik bevallen ben...maar nu...8 september hebben ze een scholingsdag voor alle nieuwe consulenten, ochtend is scholing en middag is voor introductie nieuwe producten...dat zou betekenen dat ik niet met jullie mee kan Kunnen we het eventueel naar zondag verzetten? kweet dat het kort dag is en als het niet gaat, dan heb ik gewoon pech...maar zou het wel leuk vinden! nah ik hoor het wel! dikke knuf
Hoi Peet, Ik kan sowieso zondag ook... Ik wil je nu ook wel een keer zien hoor! Wel balen anders zeg! Vooral dat je dat pas zo laat weet. Liefs Laura
Hey laura! Ja ik vind het ook jammer, heb er echt zin in, baal ook echt dat het net op dezelfde dag is en dat terwijl ik pas over een maand of 5/6 aan de slag zal gaan, maar goed jij kunt al, dus wie weet heb ik geluk en kan de rest ook : hoop het iig wel! knuf
Dames: Laura (lvdwerf) Susanne (stitch) Stephanie (stef) Petra (pjetje) esther (mandy1) Natasja (natas26) Mannen: Jeroen (lvdwerf) Sijmen (stef) Hoi hoi, Ik kan ook wel zondag eventueel, komt me zelfs beter uit eigenlijk..Anders ben ik er ook wel hoor maar niet zo lang want ik heb vanaf 17.00 nog een feest in Almere. Maarre nog even een vraagje Kan 1 van jullie nog een keertje precies neerzetten hoe laat en waar..... Thanks
Leuk meiden, Stitch kun jij ook zondag? we zouden naar zandvoort aan de eem gaan, alleen zijn wij daar pas geweest, met mooi weer is het buiten best leuk, maar binnen ist niet echt iets, als het zon weer is als nu dan is er geen kip, en aangezien we waarschijnlijk toch zondag gaan is het dan niet gewoon gezelliger om in de stad (amersfoort) op een van de pleinen een cafeetje in te duiken? en we hadden om 13.30 afgesproken als ik het goed heb! knuf
Ey meissies, Esther bedankt voor je pbtje lief dat je daar aan dacht. Maar ik zie het niet zitten. Heb zo'n last van m'n bekken zitten, staan, liggen maakt niet uit is echt drama. Moest vorige week naar ziekenhuis en thuis verging ik van de pijn. En is het niet eens mega ver maar zelf rijden en lang in de auto zitten zit er dus ook niet meer in. Bij de volgende keer ga ik zkr mee! Liefsss
jammer moon volgende keer beter, maar als het gezellig is doen we het gewoon dunnetjes over. dus even afwachten nog