Op het plein waar de markt normaal is schijnen best een paar leuke gezellige tentjes te zijn toch?! meiden het is dit weekend al wat is dat snel gegaan zeg! nou heb er zin in hoor! knuf
o, shit ja............... is maar goed dat je het even meld ik dacht duurt nog wel even. maarre waar spreken we dan af?
Volgens mij wel. Maar waar spreken we nou af? Ik weet daar al helemaal niets, want ik kom nooit in Amersfoort...
dat is ook wat. we moeten toch wel bij een tent afspreken. bel mijn zusje wel die komt er elke dag en gaat elk weekend uit in amersfoort. momentje!
ze weet het ook niet maar geen nood ze gaat er vanavond toch heen dus kijkt ze meteen even waar we gezellig wat kunnen gaan drinken liefs susanne
Kunnen we anders niet gewoon voor de kerk op dat plein afspreken? dan kunnen we vandaaruit toch ff samen kijken waar we het gezelly vinden om een dranke en een hapje te doen? xxx
Mmmz...parkeergarage sint jorisplein? ik weet trouwens ook niet of die open is op zondag?! weet jij dat Suus?
ik weet eigenlijk alleen parkeergelegenheid vlak bij de bios daar is het op zondag gratis toch? normaal heb je daar parkeerkaartjes.
Maar das wel een heel eind lopen vanaf de bios, denk niet dat me dat goed lukt ivm bekkenklachten de kerk zie je wel al best snel boven de stad uit steken, mandy rij je niet met suus mee? en trouwens als je sint jorisplein invoerd op je tom tom, dan geeft ie dat ook gewoon aan toch! maja zitten we ook nog met de vraag of die wel open is op zondag....toch best lastig zo afspreken haha!
gratis parkeren, dat kom je toch nergens meer tegen.... nee dan moet het wel een heel eind lopen zijn. ik denk ook dat het beter is om in een tentje af te spreken. zelfde geld regent het pijpen stelen en met het verkeer weet je nooit precies hoe lang je er over doet om er te komen.
anders spreken we bij de mac af? en kijken we daarna op het plein welk cafe er gezellig uit ziet is dat een idee?