Goed idee! Weet jij nu of de parkeergarge van st jorisplein open is op zondag suus? anders heb ik geen idee waar ik moet parkeren
hehe wij hebben geen navigatie maar wel routenet dus als ik koestraat invul moet het goed komen denk ik zo.
ok is goed dan kan ik alsnog eventueel bij de bios parkeren. susanne ik bel jou nog om af te spreken.
Ben vandaag even in Amersfoort geweest en Sint Jorisplein is open morgen, er is een festival geloof ik! dus das makkelijk! tot mogguh! xxx
volgens mij heet de parkeer garage zo weet niet of de straat ook zo heet het lijkt me wel maar ? hoorde net van mijn pa dat er stadsfeesten zijn in amersfoort
als het st. jorisplein open is dan kan je daar beter parkeren want als je daar uit gaat zit je meteen in de stad op het plein dan loop je het straatje tussen de v&d en de h&m door en dan zit de mac schijn aan de overkant(links) gezellig! tot morgen groetjes susanne maar als iemand mijn 06 wil voor de zekerheid dan hoor ik het wel
Zondag 13.30 in Amersfoort bij de Mac in de stad. Stitch, wil je mij voor de zekerheid je nummer pb'en? Dan moet het helemaal goed komen. Tot dan!
Ik heb er ook zin in! Zal ik een fototoestel meenemen, zodat we een foto van ons clubje kunnen maken? Is misschien wel leuk.
Is goed lvdwerf! neem ik hem ook mee is altijd leuk. tot straks allemaal....vind het wel spannend hoor