13.00 uur is prima! meiden ik heb er ook zin in, voor degene die al kleintjes hebben nemen jullie foto's mee?
Hey meiden, Vond het erg gezellig vanmiddag! Stitch, volgende keer kijken we de rest van je 1750 foto's Helaas werkte mijn batterij weer es niet mee, maar als er nog meiden zijn die mijn kleine man willen bewonderen, ik heb een website. Als jullie hem willen hebben pb ik hem wel! Op naar een volgende date (wat mij betreft dan )
Hoi Natas, Ik vond het ook erg gezellig. Ik ben wel benieuwd naar je kleine, dus als je de link even pbt. Ik ben wel totallos, maar dat was geloof ik al wel duidelijk Helaas net alweer 3 harde buiken gehad die best wel pijnlijk waren, dus ik hoop maar dat het daar bij blijft, het ging namelijk niet weg met warm water... Spreek jullie snel weer! Was echt gezellig! Op naar een meeting met beebs! Liefs Laura P.s.: Jeroen vond het ook erg gezellig en heeft het ook naar zin gehad. Dus misschien iets om door te vertellen aan jullie mannen
Hahaha, Nou had mijn vriend al gevraagd of ie meeging maar dat zag hij echt helemaal niet zitten! Net gezegd dat jou man een leuke middag heeft gehad...zijn reactie...ik hoef toch niet ook mee de volgende keer Hij vind dat mijn ding, is ook helemaal goed hoor! Dus ik denk niet dat ie de volgende keer wel van de partij is hihi. Gaat het alweer wat beter met de buik? Hoop het wel voor je, lekker uitrusten meis!
Als ik op de bank zit, dan valt het op zich mee. Maar als ik ook maar iets beweeg, dan heb ik meteen weer een harde buik. Ze zijn ook best pijnlijk en ik heb dan veel geduw op mijn onderkant. Ik heb er nu denk ik steeds hooguit 5 tot 10 minuten tussen zitten Dus ik hoop maar dat het zometeen afneemt.
Wel grappig trouwens dat je vriend zo reageerde! Hihi! Blijkbaar denkt iedere man er toch weer anders over.
Hey meiden! Ik vond het ook erg gezelly ! Laura, hoop dat je harde buiken weer wat afgezakt zijn..ik was ook behoorlijk gesloopt hoor en heb ook wat last van harde buiken nu...komt vast goed, zoveel hebben we niet gedaan dus dat zal wel loslopen! Nou volgende keer dan met kids idd, zal wel een gezellige drukke boel worden knuf
Eey dames, was mega gezellig vanmiddag. Moeten snel weer overdoen. Wie neemt dan een lekker temperatuurtje mee? Want was best wel koud vanmiddag. Had niet door dat iedereen gelijk alweer aan het reageren was. Wat zullen de mannetjes wel niet denken hahaha. Wanneer doen we dit over? Iemand al datum in gedachten? xxx stef Ps. Mijn mannetje vond het ook zeer gezellig, die zat nog lekker relaxed op terras zei die terwijl wij al op hun stonden te wachten
hey ik vond het ook gezellig! inderdaad voor herhaling vatbaar. mijn vriend gaat alsnog niet mee een volgende keer hoor haha die verklaard mij al voor gek. succes met jullie harde buiken! xx
hier spuit 11... maar het was idd heel gezellig! hoe gaat het met de zwangere onder ons, zijn de harde buiken weer verdwenen? rustig aan vandaag, lekker verplicht bank hangen! en mijn mannetje gaat ook zeker niet mee de volgende keer, is echt niets voor hem. liefs susanne
enne natas, ik zal in de tussen tijd wel wat extra foto's maken anders ben je zo snel uitgekeken en een pb tje lijkt me ook gezellig!
Hier zijn de harde buiken gelukkig ook weg gezakt. Ze waren gister echt heftig, had ik nog niet eerder gehad. Ik zat het hier af en toe aardig uit te schreeuwen, maar 's nachts gelukkig maar een paar keer gehad en vanmorgen had ik alleen nog een paar gewone. Ik ga nu ff naar je site kijken natas, ben benieuwd.
Hoi hoi, Fijn om te horen dat de harde buiken weer weggezakt zijn! Mijn kletsspier is ook weer ontspannen Jullie hebben de pb's gehad hoor!
Haha Tas, fijn dat je "kletsspier" ook weer ontspannen is! Laura, jij hebt wel heel erge harde buiken iedere keer als ik het zo lees...als ze echt pijnlijk zijn moet je toch maar ff de vk bellen hoor Bij mij doen ze pas echt pijn als ik aan de echte weeen begin, daarvoor zijn het altijd hooguit ietwat pijnlijke harde buiken, maar meer irritant dan dat ik het uit zit te schreeuwen of weg moet puffen...doe maar lekker rustig aan! knuf