Dit zijn nu die dames die 8 september een goeie datum vinden nu de rest nog en dan staat het vast! Stitch/goed Pjetje/goed Remember/goed Mandy1 /goed Stef /goed Natas26 Moon85 Daantje86 Manuela79
Ik heb mezelf even onder voorbehoud gezet. Mannetje heeft dan namelijk vakantie en misschien dat we die periode nog even weggaan met zijn drietjes.
Dit zijn nu die dames die 8 september een goeie datum vinden nu de rest nog en dan staat het vast! Stitch/goed Pjetje/goed Remember/goed Mandy1 /goed Stef /goed Natas26 Moon85 Daantje86 /goed Manuela79/ovb
o, jee dan ben ik wel weer aan het werk.... moet dus nog even checken of ik echt wel kan, ik hoop het. jullie horen nog van mij. liefs
Mooi zo te horen wordt het een leuke dag! Alleen even niet vergeten om dan inderdaad soms ff te upp anders vergeten we het misschien.
Fijn dat iedereen kan wordt vast heel gezelly! lekker ergens wat luchen en gezellig op het terras? als het slecht weer is in een gezellig tentje?
Misschien een tipje voor Utrechters (eo) voor een leuke buitenmeeting: Het Julianapark in Utrecht! Ideaal met kleine kindjes, hond, fiets en brommervrij en vrij gemakkelijk te bereiken sinds kort met de trein!
o, ja ik heb het al met koeie letters in mijn agenda gezet. dus ik ben er in iedergeval dus de afspraak staat! of zit ik er dan alleen? liefs susanne