Hoi hoi, .... bedankt voor de lieve felicitaties...... En ik ben september zeker erbij... heb dan nog heerlijk 1,5 maand verlof, dus geen verplichtingen....
jij ook niet goed gelezen....hi hi hi daantje ook gefeliciteerd! ook judith komt voor me kaar. liefs susanne
Hoi, Ik heb pas geschreven dat ik ook wel mee wilde doen met de date. Helaas kan ik niet op 8 september. Ik heb taptoe woerden en daar wil ik dan toch ook wel een gedeelte aan mee doen. Heb dan inmiddels een aardig buikje denk ik... Overdag zijn er nog veel repetities, dus helaas.... Jullie in ieder geval veel plezier! Groetjes Olga
Ik woon vlak bij Apeldoorn en volgens mij heb ik 8 september ook nog niets doen. Lijkt me erg leuk om jullie dan te zien in Amersfoort. Is voor mij ook nog wel goed te doen. Groetjes Laura
leuk laura, het word echt gezellig! zandfoord aan de eem, lijkt mij wel een leuke locatie. ben benieuwd wat dat precies is. groetjes susanne
Nou meiden heel misschien kan ik mee Nu woon ik nog in brabant maar als alles mee zit per augustus in bilthoven Groetjes Lover
zandfoort aan de eem is dat niet meer iets voor sávonds of kun je daar overdag ook gezellig zitten? @laura en lover gezellig! olga jammer, misschien een volgende keer?
zag op de banner van manuela dat ze bevallen is van een dochter. meid, van harte gefeliciteerd en geniet ervan! groetjes susanne