Zantfoort is best leuk overdag......als het mooi weer is.....dat is dus de ellende... Je kan ook binnen zitten hoor, maar geen idee hoe leuk dat is overdag, ben er alleen 's avonds op feestjes geweest... Maar met mooi weer loop ik er altijd langs en dan is het net of je langs het strand loopt, gezelli!
Hey meiden! Dus we gaan naar zandvoort? ik vind alles best, zolang we maar lekker kunnen zitten (liefst met de benen omhoog ben dan al tegen het einde van mijn zwangerschap ) en als we maar wat lekkers kunnen knabbelen liefs Peet
haha is dat zo? geen idee..ik woon hier inmiddels 2,5 jaar, maar kan nog steeds niet zeggen dat ik weet wat waar ligt hier in de buurt ach ja...zo leer ik weer wat van jullie liefs Peet
misschien kunnen we dan wel ergens algemeen afspreken? Ik heb wel een tom tom ( maar dan op mijn buik) dus daar heb ik niet echt wat aan en nemen we de kids mee? jaa is het al zover? heb er zin in
Haha nachtvlinder, het duurd nog wel ff helaas! we hadden afgesproken zonder kids en ik geloof dat het zanvoort aan de eem is geworden?! knuf
moet een van ons dan niet even bellen om te reserveren of kan je daar altijd terecht? zonder kids---> dan wel even wat foto's van ze meenemen liefs
Nee, als we alleen een drankje gaan doen, zeker als we zonder kids komen, dan hoeven we niet te reserveren...het is net zoiets als een gewone kroeg...en we zijn niet met 50 dames...
ok ik snap dat het in zandvoort aan de eem is .. maar uuhhh WAAR IS DAT dus misschien is een meeting punr handig voor dames zoals ik die niet weten waar het ligt? en is het trouwens bereikbaar met openbaar vervoer? whahah wat een vragen he.. Maar ik ken mezelf.. En dan sta ik ineens aan de andere kant van Amersfoort.. En tegend e tijd dat ik jullie gevonden heb, gaan we naar huis.. ( nee echt dat is echt wat voor mij )