Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy Oh nee wat een rot nieuws... Heb je een foto van de testen? En op welke dag zit je nu? Bij mij was t inderdaad helaas 2x geen goed nieuws... Maar ik blijf héél hard voor je duimen!!

Evelientje ja inscannen, zou dat kunnen?

2. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Jeetje, dat is zeker niet fijn!!! Heb je ook bloedverlies of iets wat daarop lijkt? Of zijn het alleen maar de testen die niet donkerder worden? Ik duim voor je hoor!

Ik heb het artikel ingescand, als jullie me even pb-en met je mailadres, dan stuur ik het jullie op!

3. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey meiden, nee geen bloedverlies geen druppel, maar owh ik ben zo onzeker, testen zijn niet lichter of donkerder dan gister en of eergister, maar ben gewoon zo bang, bij Loek werden de testen heel snel donkerder (maar toen wist ik totaal niet wanneer ik een ei had gehad). Heb vandaag 2 wk geleden een pos ovu test gehad, dan wrl maandag of dinsdag een ei....

Ben zo bang dat ik een msikraam krijg, in de trent van dit kan er ook nog wel bij of ben ik nu te negatief?

Maar owh ben zo onzeker en sorry meiden dat ik het hier meld, want het is zo dubbel, jullie willen het ook zo graag en loop ik hier ook nog te jammeren....

Zal nog eens foto plaatsen

4. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej Frenzy, moeten de testen nu al donkerder worden? Is het streepje dan zo licht? Stuur anders een fotootje.... Ik denk aan je!

5. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Dat was tegelijk!! Ik vind t licht, maar heb geleerd dat n streepje een streepje is..... Is er een Koopzondag in de buurt waar je Ff een andere test kunt scoren? Bijv die aangeeft hoelang je zwanger zou zijn van clearbleu?

6. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik weet ook niet beter dan dat een streepje een streepje is en dus positief is.
    Maar waar je ook rekening mee moet houden is dat je zwangerschapshormoon elke 2 dagen verdubbelt in je lijf. Dus 2 dagen na elkaar testen heeft geen zin, pas na 2 of 3 dagen zou je verschil moeten kunnen zien!!
    (handig, want daar wordt je echt heeeeel erg nerveus van!!!)

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey peet, heb nog een CB met indicator liggen, die wilde ik vandaag doen als de streep donkerder zou zijn.

Er is een streepje dus er zit HCG in mijn urine, maar ik vind het vreemd dat de streep niet oploopt, ben bang als ik nu met CB test ik ook postief test maar dan net 1-2 wk. Ben bang dat ik gewoon moet afwachten, maar voel me zo onzeker en ben echt bang, dit gevoel is nog rotter dan voordat ik positief teste.....

8. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hoe moeilijk het ook is, ik zou proberen om nog 1 of 2 dagen te wachten, dan heb is het hormoon echt een stuk meer aanwezig als het allemaal oké is en dan heb je tenminste een goede test. Vandaag nog een test doen heeft (denk ik) niet zo heel veel zin!

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Tja evelien dat is ook zo, streep is een streep... Maar die onzekerheid? Of maak ik mezelf nou bang? Gek? Mijn man zegt iedere keer heel relaxt, tja meis even afwachten..... Maar dat is zo moeilijk...

En nu voel ik me weer schuldig tegenover jullie, omdat ik jullie lastig val met mijn 'vage testjes' terwijl jullie mischien wel denken, mens zeik niet zo je hebt tenminste een test :(......

10. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hahaha!! Nee hoor, dat gevoel heb ik helemaal niet! Waarschijnlijk gaat het hier hetzelfde als er een positieve test verschijnt. Dus ik zou zeggen: post maar raak, maar wij zeggen eigenlijk hetzelfde als je man!!;)

11. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Oh, wat erg ... Ik had toch over die cb geplast denk.... Daar gooi ik nu lekker roet mee in t eten. Maar zou je nog ongeruster zijn als die negatief uitpakte?? Dan kan je later nog altijd... En je had toch ongesteld moeten zijn? Is toch ook niet gebeurd??
    Oja, voel je niet schuldig!

12. Frenzy allerleerst gewoon hier je onzekerheden neerleggen hoor! Ik snap je onzekerheid.
    Weet je meid, t kan nog alle kanten op. Bij mij was t slecht nieuws als de strepen niet duidelijker werden, maar je hoort ook andere, goede verhalen! Wanneer was je nod?

13. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    #193 iradersma, 29 mei 2011
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
    @frenzy: ik snap je onzekerheid! en het is zeker niet erg dat je dat hier deelt!! Toen ik zwanger was van Roan en toen ging testen, was het met een goedkope test (eigen merk etos) een heel licht streepje en met een dure van CB geloof ik wel donkerer, het streepje dat ik had met de eerste test was denk ik net zoiets als het streepje op de foto`s van jouw test
    Ik dacht ook een streepje is streepje dus heb na die 2 testen ook niet weer getest.
    Je hebt er misschien niet veel aan maar wou het je toch even zeggen!
    Sterkte!! en ik duim ook mee voor je!! en brand maar gewoon los hier hoor!

@evelientje: ik ben ook zeer benieuwd naar je artikel dus zal je mn mailadres even sturen! Alvast bedankt!

14. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Jullie hebben een mail met bijlage!!

15. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Frenzy; heb een beetje vertrouwen, een streepje is een streepje! Anders probeer je al bij je gyn een afspraak te regelen zodat ze snel een echo kunnen maken? Mij hebben ze advies gegeven om met 5 wk al langs te komen.. Ben benieuwd naar je CB resultaat!

@peet: ik nog steeds geen test gedaan. Wacht het nog een weekje af als dat lukt!

@evelientje; wil je jouw artikel ook naar mij sturen? Ben erg benieuwd!

16. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes! Heb net onder toeziend oog van ma/pa/ en man een CB digital met indicator gedaan:

Zwanger 1-2 staat er op het scherm.....

Mag nu van hun niet meer twijfelen tot het tegendeel bewezen, dit ga ik ook proberen hoe moeilijk het ook is....

Peet & Sannie ik duim nog steeds voor jullie!!!! Beter niet te vroeg testen, kijk naar mijn onzekerheid!

Evelientje: prachtig artikel, heb het net weer gelezen aan mijn ouders, vol met tranen, wat een hel. Voelt het goed dat het gepubliceert is? Het lijkt mij fijn, ook ten aanzien van het ziekenhuis want owh wat zul jij woede hebben (of hebben gehad richting het ziekenhuis). Ik vind het een mooi, ontroerend artikel, helaas deels herkenbaar, maar het geeft wel een beeld van dat het toch nog geregeld fout gaat!

Lobi: weet niet goed wanneer me NOD is, uitgaande van een cyclus van 28 dagen donderdag, maar dat kan niet want ik heb een vroeg eitje gehad (posi ovu test twee weken geleden) Dan zou mijn nod morgen/overmorgen zijn. Hoe zit jij nu in je cyclus? De laatste ronde voordat je start met medicatie, neem aan dat je daar wel naar uitkijkt! Ik duim voor je!

17. Evelientje wat een prachtig artikel... Met tranen in mn ogen heb ik t gelezen. Wat een verschrikkelijke manier om je helemaal gezonde kindje te moeten verliezen. Mama's van vlinderkindjes zijn krachtige vrouwen, ook jullie komen er! Vast samen met Luuk* in jullie harten en een levend kindje in jullie armen. Jullie hebben vast een prachtig kistje uitgezocht...

Fenzy...wat spannend meis! Goed vd andere test! We gaan met zn allen heeeel hard hopen!!!

Hier,.een bekende van mij heeft engelenkaarten voor me gelegd. De uitslag was heel positief, ik ben er heel blij mee!!:)

18. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Bedankt voor jullie lieve reacties op het artikel! Wij zijn er blij mee / trots op dat het zo gepubliceerd is. Het verwoordt precies wat wij gevoeld hebben en nog voelen en het verhaal mag zeker de buitenwereld in! Ik ben blij dat al zoveel mensen het gelezen hebben!!

Wat is dat, engelenkaarten leggen?

19. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    HOERAAA!! En je ouders en man hebben wel gelijk: nu niet meer twijfelen!!!

20. Kan me voorstellen dat jullie er ontzettend trots op zijn!!

Engelenkaarten zijn een soort tarotkaarten.

Deel Deze Pagina