Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ha beetje mama, hier alles goed, 34 weken en 1 dag... en nog niet bevallen... mag nog een week rondlopen, volgende week zaterdag wordt ik opgenomen, dan mag ik een week gaan liggen en dan 29 april inleiden dan moet ze er tussen 30 april en 2 mei geboren worden.

verder zijn ze sinds vorige week aan het bakkeleien over mn suikers maar ja niet heel spannend... en vandaag effe gedoe met de bd.. maar ja dat komt ook wel goed...

hoe is het met jou

2. Verox

Verox Niet meer actief

Hey Doemaar! Wat goed te horen dat de kleine meid nog lekker veilig in je buik zit! Volgens de planning zal ze dus rond de 36 weken geboren worden? Heb je je daar een beetje bij neer kunnen leggen? Ik vind je echt supersterk! Heel veel geluk de komende weken!

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nee rond de 37 weken :) dan mag ze ook gelijk mee naar huis toe.

nou heeft dit besluit toch nog wel wat pieken en dalen gekend hier in huis, maar ik weet zeker dat het goed komt;)

4. Verox

Verox Niet meer actief

37 weken is natuurlijk helemaal mooi!

5. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind t super knap van je Doemaar met deze beslissing, hoop voor je dat jullie meisje tot 37 weken gezond en levend te wereld komt!!
    Heel veel succes en sterkte de komende weken!
    En probeer toch te genieten van de laatste weekjes zwangerschap.

Liefs

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @verox, jep daar gaan we voor.... dat betekend dat ik op 28 of 29 april al ingeleid kan worden dan is ze er gewoon met 37 dus termijn bereikt

@twixxy, ja geef me een reden waarom ze niet levend ter wereld zou komen.......
    gaat helemaal goedkomen, inmiddels is bekend waarom arnaud is overleden, dus wordt goed gemonitord

7. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het klinkt zo stom maar ik zeg voortaan elke keer omdat mijn dochter* ook gewoon gezond was maar helaas niet meer levend.
    Begrijp me niet verkeerd..
    Natuurlijk komt dit meisje levend te wereld!
    Sorry voor mijn misschien stomme uitspraak.

Succes doemaar!! Xx

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou de laatste 8 dagen tot inleiden gaan vandaag in :) zo eerst naar de zwemles met linette en daarna melden in het zh voor opname.
    hier gaat alles goed, de kleine doet het goed, ik voel me goed.. tis alleen dat ml tijd zit te rekken.. denk dat ie het toch minder vind dat ik er 8 dagen niet ben hahahaha... tja hoort er nu even bij zullen we maar zeggen

9. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Wat super om te horen dat het zo goed met je gaat! En met de kleine natuurlijk.

Heel fijn dat de kleine (waarschijnlijk) met 37 weekjes geboren gaat worden. Je hebt het super gedaan hoor!
    Ik kan me voorstellen dat je er enorm naar uitkijkt nu !

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kom even om het hoekje gluren..Wat fijn dat het zo goed gaat Doemaar!!
    Zet em op die laatste dagen meid.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mams thx, nog minder dan een week tot inleiden :D. bijna bij de eindstreep hoor.
    gisteren nog een uitgebreide groeiecho gehad en ze doet het hartstikke goed. wordt nu geschat op 2560 gram, das 65 gram onder Arnaud's geboorte gewicht... kortom als ze strax rondom die 36.6/37 weken geboren wordt is ze gewoon 200 gram zwaarder dan Arnaud die gestopt is met 37.4, wat mij dan weer wil zeggen dat deze placenta gewoon weer een toppertje is en het gewoon goed doet.. uiteraard mag ik van de gyn niet naar huis en moet mn tijd uitliggen want er kan nog steeds een placenta stoornis zijn/komen whatever.... nou ja dat heb ik er wel voor over hoor

12. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    fijn dat het goed gaat! en s6 met de laatste loodjes...

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    thanx lopi, jij stevent af op de 12 weken... voel je je goed?

14. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Doemaar; dat klinkt in ieder geval heel goed! Ik ben gewoon op normaal termijn geboren en ik was 2,5 kilo. Dus dat is heeel erg netjes! Spannend!!!

15. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Ja, iets misselijker dan de vorige keer, maar het valt nog steeds mee. Scheelt wel dat ik nog niet full time werk, wat betreft vermoeidheid.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou effe snel, de dame besloot niet te wachten tot inleiding maar zichzelf aan te dienen

vanmorgen om 7.02 is Lonneke geboren, ze weegt 2795 gram en doet het prima, wel moet ze nog even op de couveuse afdeling blijven omdat ze dr temperatuur nog niet zo goed kan regelen zelf.

rest volgt

17. Verox

Verox Niet meer actief

Wouw Doemaar! Gefeliciteerd! Lonneke & Linette, wat een mooie namen!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WOW!!! Doemaar :D
    Ze is er gewoon al!!!
    Van harte gefeliciteerd :D

19. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee wat super zeg!!! :)

Gefeliciteerd! Super mooie naam.
    Geniet van je baby meisje!

20. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Wow! Van harte gefeliciteerd met je lieve kleine meid!!
    En wat een hele leuke naam :D

Geniet lekker van haar! Hopelijk kan ze heel snel haar temperatuur zelf regelen en mag ze lekker met papa en mama mee naar huis.

Deel Deze Pagina