Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej Frenzy! Super.... Echt tof! Lekker slapen vannacht en dromen over het brusje voor Loek!
    Ik heb t artikel nog niet gelezen, had n behoorlijke stapel nakijkwerk ( blegh....... ) en nu op de iPad opent de bijlage niet. ik ben nu wel nieuwsgierig, dus ik denk dat ik t andere apparaat dan nog maar even aanzwengel.... Fijne week allen!

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Onderwijs peet.... Pfff het lijkt zo leuk die vakanties enzo, maar de extra taken! Ik ga mrg ook werken, beetje met tegenzin....

Doe je wel een beetje rustig aan! Hoe is dat touwens bij jou Sannie? Ben jij alweer voledig aan het werk?

Heb vandaag weer een wedstrijd gehad met mij paardje :) Ben derde en vierde geworden, viel me nog niet tegen :)

@ Lobi; mooi positieve kaarten, ik geloof daar wel in! Geeft je hoop he, maar ik weet zeker dat het bij jou ook goed gaat komen (lees dan je wens in vervulling zal gaan), zeker nu met de extra hulp!

3. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Evelientje: wat een mooi artikel zeg, ook hier tranen! wat heb je dit goed verwoord zeg! en wat is het idd vreselijk dat je tot aan het laatste moment een gezond kindje hebt en dan opeens staat je wereld op zijn kop...

@frenzy: hopelijk kan je je nu wat ontspannen en niet meer aan de twijfels toegeven. Leef met je mee!

4. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Gefeliciteerd frenzy!!!

Ik zit echt op t puntje van mijn stoel.. Heb nog geen positieve ovu test gehad tot vandaag! Op dag 25 van mijn cyclus.. Zie foto hieronder, knalt echt!! Eisprong geloof ik niet, die heb ik volgens mij vorige week gehad.. Ik hoop dus maar dat dit een goed voorteken is voor mijn zw test... Ik word echt helemaal gek van mezelf, lijk inmiddels wel geobsedeerd:(

5. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Zie test!

6. Ssannie waarom doe je niet gewoon een zwangerschapstest?:( Dan weet je t tenminste zeker...

7. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Omdat mijn vorige cyclus 31 dagen was en ik nu pas op dag 25 zit... Lijkt me iets te vroeg voor een zwangerschapstest... En oke, ben ook erg bang voor negatieve uitslag...

8. Oh oke.. De reden dat ik dit zeg is omdat ik twee x geest heb met een ovutest (per ongeluk, dacht dat t een zwangerschapstest was) en die waren toen ook positief. Maar beide keren was ik niet zwanger. Dus ik test nooit meer met ovutesten, ik vind t onbetrouwbaar. Maar die van jou is idd wel een enorme knaller...;)

Frenzy, stiekem nog een testje gedaan vanochtend?

9. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Ik moet nog even geduldig afwachten helaas... Ik ben eigenlijk niet gestopt met ovu testen deze maand, omdat ik geen positieve had gekregen. Het is nu dus niet gebruikt als zw test, maar krijg er stiekem wel een goed gevoel van dat er eindelijk een test positief is...

10. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Nog niet officieel aan het werk, heb zwangerschapsverlof tot 1 juli. Ik wil wel volgende week 1 a 2 dagen gaan werken zodat ik niet straks ineens het diepe in gegooid wordt..

11. Dat is dan een dure maand geweest!;)

Ik hoop heel hard met je mee dat je over een paar daagjes positief mag testen!!!

12. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej,

Ik had helemaal geen recht op verlof. Op zich kreeg ik de ruimte om de tijd te nemen, maar het voelde wel alsof ze verwachtten dat ik weer zou komen. Achteraf had ik dat gewoon niet moeten doen. Maar voordeel van onderwijs is, er is altijd bijna vakantie...
    Dus Ssannie, echt rustig aan! En ik hoop dat de test een voorbode is. Ik heb niet doorgetest, misschien volgende maand, maar dan wil ik wel even nadenken over de meest betrouwbare..
    Frenzy, wat goed dat jij nog wist welke kan je op moest sturen in je proef! hahah, bij A binnenkomen, bij C.... rechts/ links.... waarheen, wel of niet testen, wat moet ik doen! ;)
    Evelientje, ik heb je artikel gelezen... echt goed verteld en wat een afschuwelijke ervaring. Echt heel heftig. Ik weet waar ik doorheen ga, maar als het dan zo dichtbij is en op het laatst fout gaat, meid hoe houd jij je staande...
    Lobi? Lukt het met jou een beetje? nu alles betreft ziekenhuis en uitslag wat meer geland is?

Ik maak mezelf ook gek btw, iedere keer als ik ook maar wat voel, dan denk ik: Zou het?? Zou het?? Moeilijk om er niet mee bezig te zijn...

13. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ssannie: wat spannend zeg!! ik kan me voorstellen dat je je misschien moeilijk kunt bedwingen om geen test te doen.
    Maar wie weet is het idd wel een voorbode...

Ik heb ook nog verlof tot 19 juli...ben ik ook echt wel blij mee. Ze houden ook heel erg rekening met me op het werk want wanneer ik weer moet beginnen ben ik de eerste weken ook niet volledig ingepland (werk in de zorg).

Nou hoop voor iedereen gauw een positieve test!!

14. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Kon me niet inhouden dus heb test gedaan 6 dg voor nod... Negatief dus.. Teleurstelling is groot terwijl ik weet dat 6 dg wel erg ruim genomen is. Ovu was de 21e dus nu pas 9dpo. :( snik :(

15. Ssannie ook al zegt t niks omdat je véél te vroeg getest hebt, toch kan ik me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent. Sterkte meis!!

Peet wanneer zou jij een testje kunnen doen? Hier gaat t best oke. We hebben ons ingeschreven voor pleegzorg, heel spannend dus!! Verder weet ik niet of ik aankomende ronde al kan starten, want vanaf dag 12 gaan we met vakantie. Ik weet niet of t dan verantwoord is... Wel gaan we binnen Nederland en mss zouden we echo's kunnen laten maken op vakantie, maar ik weet niet of we dat wel moeten doen. Afwachten dus maar...

Ik kreeg ook geen verlof, maar heb me wel ziek gemeld. Ik kon écht niet werken..

16. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Ohw Lobi, zeker gezien de hel waar jij extra doorheen moest, veel beter..... Ik pas wel op mezelf en zorg ervoor dat ik het redelijk relax heb, maar ideaal is het niet.
    Eind juni ga ik trouwen, we houden het klein, maar daar krijg ik uiteraard ook vrije dagen voor. Verder gaat het rommelen op school met excursies, vergaderingen etc. Ik vind dat altijd wel een leuke periode, zo naar de zomervakantie. Dus het lukt wel. Ik denk ook wel eens: stel je voor dat ik na deze situatie vlak voor de koude winter stond inplaats van voor de lente. Dat had echt wat met me gedaan.

Ik heb stiekem gisteren getest, tegen beterweten in... hahaha, durfde het niet te zeggen! Volgende week zou kunnen, nu ga ik echt wachten!

SSannie, natuurlijk ben je teleurgesteld, zeker omdat iets hoop gaf, die akelige rot-ovulatie-testen ook!

Frenzy: hoe is het op je werk? Ik heb nu opvang.... vandaar het snel bijschrijven
    ..

17. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    @Peet, wanneer is jouw NOD? Ook een 1e teleurstellend resultaat? Ik ben inmiddels weer even met min beide beentjes op de grond.. As. maandag moet ik pas ongi worden, dus ben een beetje erg te vroeg gaan testen. Ik probeer het nu te laten tot het verantwoord is ;)

@Lobi, lekker dat je even op vakantie gaat! Inderdaad wel lastig dat dit net tijdens je volgende ronde is, maar wie weet zijn er toch mogelijkheden?

18. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    zondag! Dus we lopen bijna bijna gelijk......ondertussen blijf ik ter compensatie hardlopen, dan maar een goed figuur inplaats van een baby..(even voor de duidelijheid, daar ben ik nog niet hoor). maar mocht ik twee streepjes krijgen ben ik daar gelijk klaar mee! Dan is de mode bol!
    Ik vermoed hard op mn bek te gaan volgend weekend, misschien moet ik nu al dingen bedenken die ik ga doen als ik ongesteld word....

19. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Laat me even weten als je iets verzonnen hebt, want vrees dat ik ook afleiding nodig ga hebben.. :p

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Jeetje meiden wat kletsen jullie veel!!! Maar wel leuk hoor! Hihihi! Ik heb vandaag niet meer getest... Pffff wat me veel moeite kost, mrg wil ik wel een test doen, dan moet de streep toch duidelijker zijn. Verder weet ik niet zo goed wat ik voel, ja een hoop spanning en onzekerheid!

@ Sannie: een positieve ovu test... vreemd? :( Klus je voor de zekerheid wel? En zijn dit KV ovutesten? Het kan van alles betekenen, maar je had geen ei gespot toch heel je cyclus? Ik moet zeggen dat ik een hele korte LH piek had, heb alle twee de rondes een keer een streepje gehad en dan niet eens knal, maar de ene dag niks, de andere dag hup een streep en de volgende dag weer helemaal niks. Ik teste ook gewoon door en daardoor wist ik zeker dat ik toch mijn ei had gehad, maar had er na mij idee ook goed naast kunnen testen. Maar als je nu pas 9dpo bent kun je nog niet zwanger testen (dat is mijn idee dan). Ik heb nog alle hoop voor je! En duim nog volop! Maar niet meer testen dan hoor (zw-test) want daar wordt je toch alleen maar onzeker van!!!!

@ zw-verlof vanaf 24 wk krijgt je werkgever de verlof uitgekeerd door het UWV en heb je er ook recht op. Bij mij is er bij beide werkgevers vrij makkelijk over gedaan. Maar ik vind dat ondanks of je je kindje bent verloren met 16 of 26 weken je recht hebt op dit verlof (ivm met verwerkingen enzo)

@ Peet... haha ook stiekem getest! Maar ook veeelssss te vroeg, tja kan niet anders zeggen... ik zou en heb het ook gedaan, maar het maakt je zo onzeker.... Ik vind trouwens dat ze bij jou op het werk wel snel veel van jouw geeist hebben..... Maar als je jezelf in de gaten kunt houden (en je zeker weet dat je niet te hard van stapel loopt!!!) Het voordeel heb je dat het bijna zomervakantie is en wrl loopt de werkdruk nu tegen ze max... straks nog veel zaken afhandelen en excursies.

Wat betreft mijn werk, is allemaal nog onzeker, dit weten de andere dames niet. Maar heb ongeveer drie weken geleden te horen gekregen dat er wrl geen werk meer is voor mij volgend jaar (in het onderwijs).

@ iradersma fijn dat je nog even verlof hebt, en je moet zelf bepalen wat je fijn vindt. Toen ik nog niet aan het werk was ben ik ook een paar keer gewoon koffie gaan drinken, om toch even me gezicht te laten zien.....

Zou willen dat ik bij jullie allemaal een baby in jullie buik kon toveren!!!!!

Haha en wat betreft het paardrijden, t ging buiten gewoon goed.... Eerst kregen we het paard niet op de trailer, toen op wedstrijd was ze hartsikke fris, paard erg opstandig, paar dikke fouten gereden, maar toch nog 3e en 4e (191 en 189 punten) en moet zeggen dat niet een goed mijn best heb gedaan..... Maar mijn paardje showde wel heel mooi door alle stres enzo (en dit zal de jury wel beinvloed hebben :p)

@ Lobi pleegzorg, spannend zeg, zo een procedure duurt toch ook best lang? Scholing, cursus en controles enzo? Hou ons op de hoogte hoe het verloopt!

Vandaag nog een leuke opmerking op mijn werk (en lach er keihard om want weet welke collega's het zei...)

Was in gesprek met een collega (ging over mijn onstlag), zeg ik zo van ja en al dat gedoe met Loek kan dit er nog wel bij... Zegt hij wie is Loek? Eumh... mijn zoontje zeg ik, kijkt hij mij heel verbaasd aan en zegt bijna huh je zoontje????? Maar ik zeg al snel op voorhand; ja weet je nog, mijn 'overleden' zoontje die ik drie maanden geleden verloren ben..... Daarop zegt hij en je relatie is wel nog heel????? Pffff dacht dat ik uit elkaar klapte, toen heb ik met een grote smile op mijn gezicht gezegd (met de gedachte het wondertje in mijn buik) er zijn ook nog dingen die goed gaan in mijn leven!!!!!!!:D:D:D

Zo hoop dat ik iedereen heb gehad, ga snel ff naar de paardjes en ga keihard duimen voor de dames hier! Maar niet te vroeg testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik weet hoe moeilijk het is :(

Deel Deze Pagina