Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Evelientje, vreselijk ook..... :( Maar dan vooral door die positieve test... Hier nog steeds geen bloed.

Wordt hiermee bedoeld koffiedik kijken???? Heb het idee dat ik hierin iets mis?

Maar geloof er echt niet meer, had vamiddag een zo goed als witte test (na afleestijd wel een tuur streep en urine was niet geconcetreerd). Maar dit zou gewoon veel duidelijker moeten zijn na mij ideee.

Pfff ik hoop dat het snel door zet, ben bang voor een lange nasleep, of dat er iets straks niet goed af komt en ik weken ga emmeren met vloeien enzo.... :( En heel de tijd denk ik, heb ik weer! En het ergste, je kan het niemand vertellen!!!! Als ik mrg moet huilen na toiletbezoek op het werk is dit lastig uitleggen....

Iradersma & andere meiden bedankt voor de steun :)

2. Frenzy ik weet hoe je je voelt. Ik heb 1 keer een miskraam gehad met 6 en een halve week en 1 keer met ongeveer 5 weken. Toen werden de testen ook niet donkerder. Beide keren viel t lichamelijk enorm mee. Vergelijkbaar met een normale menstruatie en die is bij mij altijd heel licht. Mijn cyclus was erna ook vrijwel meteen weer hersteld, misschien 2 of 3 daagjes langer. Wel ben ik thuis gebleven van t werk (behalve bij de eerste, toen moest ik naar bhv. In de pauze kwam toen t poetsmeisje heel trots haar echo laten zien!!! Terwijl ik een miskraam kreeg, dat was wel echt heel rot). Maar als t niet goed voelt, zou ik gewoon thuis blijven hoor!! Sterkte en ik denk aan je!!

Peet ja wij hebben ons ingeschreven voor pleegzorg. Ben heel benieuwd wat t ons allemaal mag brengen... Maar we zitten nog helemaal aan t begin van t traject hoor, hebben nog niet eens een bevestiging van de inschrijving!

3. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Jeetje wat heftig Frenzy! Maar mag ik het nog 1 keer zeggen: STOP MET TESTEN!! Je maakt jezelf echt helemaal gek zo. Er zit echt niets anders op dan afwachten, hartstikke moeilijk en zenuwslopend, maar het is echt het enige wat je kunt doen!!

4. Frenzy hoe is t nu?

5. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Zo, wat een enorme rotdag heb ik! Maar goed...

Lieve Frenzy, hoe gaat het met je? Heb je al contact gehad met je gyn? Ik ben het met Evelientje eens, stop even met testen.. Ik weet dat het lastig is, maar je maakt jezelf echt heel erg gek zo. We gunnen het jou zo erg, ik duim voor je!!

De maand voordat ik zwanger werd van Gijs heb ik ook een miskraam gehad met 5 weken. In tegenstelling tot anderen heb ik hier wel veel last van gehad. Veel buikpijn, enorm veel bloedverlies, flauwvallen etc etc. Niet leuk, maar wat Evelientje zegt is zo.. Het gaat al fout bij de celdeling en je lichaam zorgt zelf voor het afstoten. Echt niet eerlijk, maar het vruchtje is in dit geval niet goed.

Als ik je telefoonnr had zou ik je bellen om je wat moed in te spreken, maar kan het alleen maar op dit forum kwijt... Heel veel sterkte en vertrouw op je lichaam.

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey dames, hier ist game over :( Waar ik al bang voor was..... Vanmrg gingen de sluizen open (dikke slijmslierten en veel rood bloed, sorry voor t detail....)

Baal heel erg, heb er al meerdere tranen om gelaten, en zal erg nog wel een paar om gaan laten. Maar weet weer waar ik aan toe ben he?!

Vanmrg werd ik ook nog gebeld door een collega, om te vertellen dat ze zwanger is..... (is via ivf en gun het haar echt super!) Maar valt weer net op een rot moment en vervolg is dat heel personeelskantine staat te juichen om haar geluk, terwijl bij mij de tranen in mijn ogen branden van het ongeluk....

Meiden met ervaring in vroege miskramen (voor 30 dg) hoe nu verder? Gaat dit vloeien net als een ongesteldheid, zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Is het stom als ik bijvoorbeeld van het weekend nog een keer test om te kijken of het HCG echt uit mijn bloed is?

Verder de andere meiden allemaal goed, voor jullie is het weer spannend nu, de "nod" dagen komen dichter bij! Ik duim in ieder geval hard voor jullie!!!!!

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Oeh Sannie, het is jouw dag :( Leef met je mee meis.... Pfff om eerlijk te zijn, ik kijk echt op tegen de dag dat ik uitgerekend zou zijn van Loek...

Sterkte meis!!!!! Ik denk aan je!

8. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Och Frenzy, wat onwijs klote! Ik vind echt erg! Veel sterkte....

9. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Ssannie, blijf jij ook nog een beetje rechtop staan? Ook veel sterkte!

10. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Wat ontzettend klote voor je Frenzy!! Ik leef met je mee!

Mijn miskraam ging inderdaad over in 'ongesteld' zijn. Ik heb een week gebloed (1e dag enorm veel) en voor de rest vergelijkbaar met een normale menstruatie. Precies de volgende ronde was ik zwanger van Gijs, dus de eisprong was ook meteen weer goed. De hoeveelheid HCG is nu nog zo laag dat ik denk dat dit snel weer normaal bij je is...

Heel veel sterkte, denk aan je!

11. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Doe mijn best... Vanmiddag met zusje naar stad geweest om even lekker ongegeneerd met prosecco op het terrasje te zitten. Geproost op de toekomst, dat er maar snel weer een zwangerschap mag zijn.. Voor de rest veel tranen, dipjes, hoofdpijn, teleurstelling etc etc etc

12. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Sannie, jij hebt ook al een miskraam gehad?! Pffff het gebeurd echt veel he, als je het zo leest en hoort. Maar ga me nu toch afvragen, was het niet goed (verkeerde celdeling), was mijn bm nog niet goed genoeg?, of heb ik te druk gedaan, of heb ik teveel stress gehad?....

Owh en sannie leef zo met je mee, ondanks dat ik nog niet aan de dag van Loek ben voel ik me nog zo. Iedere dag weer merk ik toch hoe een impact het allemaal op me heeft, het is zo lastig om positief te blijven, om het vast te houden, om er toch maar weer voor te gaan... Al die tegen slagen, alles wat je ziet, alles wat je tegen kan zitten slaat 3X zo hard in... En het enige wat je kan doen is proberen positief te blijven!

En verdriet, boosheid, teleurstelling, schaamte, wanhoop, angst, onzekerheid zijn allemaal dingen waar we dagelijks mee te maken hebben (ik in ieder geval wel). Maar we moeten door, hoe moeilijk het ook is! En dat gaat ons lukken en uiteindelijk komen we hier allemaal mooier en sterker uit dan dat we erin gegaan zijn!

Ik ga straks lekker een paar witbiertje halen en vanavond proost ik op jullie geluk de voor de aankomende dagen en anders wel voor de komende periode!!!!

13. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Wat een verdriet meiden....... Houd vol hè! Weet dat er een mooi lief engeltje van boven op je let en altijd bij je is. Er komen weer mooie momenten en daar gaan we intens van genieten!

14. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy, wat ontzettend rot voor je zeg!! kan er ook nog wel weer bij, jeetje hé! Dikke knuffel voor jouw en sterkte!!

Ssannie, ik leef ook erg met je mee...zie er ook erg tegenop de uitgerekende datum! ook voor jouw een dikke knuffel!!
    Ik hoop voor je dat er het weekend met je NOD iets positiefs mag gebeuren!! Sterkte meid!

15. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    @ssannie: veel sterkte meid.... Weet dat we aan je denken vandaag en vooral: PROOST op een positieve toekomst!!

@Frenzy, ik kan alleen maar zeggen : KL*TE zooi!!! En nog een heleboel woorden die hier vast niet op het forum mogen.
    Mijn miskraam was gewoon een iets heftige ongesteldheid. Ga er maar vanuit dat er iets mis is gegaan in de celdeling, een beter of duidelijker antwoord ga je nooit krijgen....
    Opnieuw testen (hier is oma weer!!) heeft echt geen zin. Er zal de komende tijd nog wat HCG in je lijf zitten, dat is er niet meteen in 1 keer uit. Dus als je test en je krijgt een streepje dan zegt het alleen dat er nog HCG in je lijf zit..... En als jij zegt dat het een miskraam is, dan is het een miskraam, geloof mij maar! Ik wist ook niets zekerder dan dat het over was toen ik begon te vloeien.....
    Veel sterkte meid!

16. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Helaas, ook bij mij is de duivel er weer... Op naar ronde 3 :(

17. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    owh Sannie :( Klote meis!

18. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    GGGRRRRRR :(!!!!
    En ik vermoed dat hij ook bij mij op de stoep staat vandaag of morgen.... Ik zeg PROOST met een glas wijn vanavond!
    Tot volgende week ladies, wij gaan zo het vliegveld eens opzoeken ;)!!

19. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Proost en een hele fijne vakantie!!!

Frenzy: hoe smaakte je witbiertjes?? Hihi, die van mij staan al koud voor vanavond!

20. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat onwijs kl*te zeg, ssannie!!

fijne vakantie, evelientje!

Proost vanavond op een nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!

Deel Deze Pagina