Hej Ssannie, goed te horen dat je ondanks alles probeert positief te zijn! Echt knap. Met mij gaat het wel ok, beetje in de war wel. Voel me soms wat schuldig naar Christian omdat deze zwangerschap mij zo'n goed gevoel geeft. Maar ik weer heus ook wel dat Chris z'n ouders veel gunt en een broertje of zusje wel ziet zitten. Ik hoop van harte dat deze kleine gezond is en het geeft me toch ook wel n goed gevoel dat ik ondanks m'n leeftijd vruchtbaar genoeg ben om gelijk zwanger te raken. Ik had me echt ingesteld op behoorlijk wat pogingen. Verder geen kwaaltjes behalve steekjes in de baarmoeder, deze verwelkom ik uiteraard van harte! Bij Christian was ik behoorlijk misselijk, maar dat begon pas in week 7, dus voor nu geniet ik nog van m'n bakkies koffie en het eten... Lobi? Ik ben idd ook benieuwd naar de voortgang Veel groetjes..... Ik ga weer verder met t huis schoonmaken ( bah...)
Lieve meiden, ik ben er weer. Ik moet morgen of overmorgen ongesteld worden. Dan op dag 2 naar t Geertgen en dan ga ik bespreken of we deze ronde al mogen starten. Nog heel even afwachten dus. Peet je moet en mag je niet schuldig voelen hoor!! Jullie kleine mannetje is vast super trots en blij met zijn kleine broertje of zusje. Hij zal vast heel goed waken..!
Lobi, wat spannend zeg....het zou wel mooi zijn als jullie deze week al kunnen starten!! Peet, net wat lobi zegt: jullie mannetje is vast super trots en zal goed waken over zijn broertje of zusje!! Probeer lekker te genieten!!
@ Lobi!!! Super! Dat zijn vooruitzichten! @ Iradersma Hoe gaat ie met jou? Zij jullie alweer bezig voor een rbusje van Roan? Of waren jullie nu nog aan het wachten op de uitslagen? @ Sannie, hoe ist gegaan vandaag? De eerste werkdag, viel het mee? Of tegen? @ Peet, je niet schuldig voelen hoor, Chris waakt! En meis ben zo blij voor je! Hier gaat ie allemaal wel, heb erg mijn up's en down's. Gister ging het goed, vandaag gewerkt, dan merk ik dat ik me weer stoerder heb voor gedaan dan dat ik werkelijk ben, ook is het lastig, op het werk weten ze niks van mijn miskraam en een collega die net kersvers zwanger is (5 wk) hakt er best wel in..... Maar ja we overleven het wel weer!!!
Ik heb eind deze maand een uitgebreid bloedonderzoek (3mnd na de bevalling) dit wachten we eerst af. Onze gyn adviseerde ook om min. een half jaar te wachten i.v.m de lichamelijke klachten die ik door hellp/pe heb gehad. Wel dubbel maar goed, we wachten eerst de uitslagen maar af als ik het onderzoek heb gehad.
Hej Lobi! Ik ben ook benieuwd! In iedere geval; succes! En ik hoop dat er iets constructiefs gebeurd. Frenzy; ik moet nog wel veel aan je denken met die akelige rotmiskraam... Ik duim voor je voor deze maand! Veel liefs ook aan de andere dames, hoop op goede dagen voor jullie! Met mij gaat het wel goed, heb een lastig dilemma. Wil ik voor m'n trouwen een vroege echo? Of daarna? Ik ben dan 7 weken en met slecht nieuws trouwt uiteraard minder fijn..... Maar wil toch ook graag weten of t truffeltje z'n weg heeft gevonden... Ik heb nu een afspraak staan, bij twijfel kan ik altijd afzeggen.. Of gewoon vertrouwen en positief zijn.... Sowieso alle meiden dank voor de lieve woorden! Het voelt goed dat jullie ook met mijn meevaller mee leven! Echt superlief!
Werken viel gelukkig niet tegen, maar net voor einde kwam collega vertellen dat ze 7 wk zwanger is.. En een andere collega vond dat ik zo straalde toen ik zwanger was.. Au en au! Nu weer rest van de week rust en dan volgende week 2 dg werken. @iradema; heb je nog lichamelijke kwaaltjes of denk je dat de uitslagen goed gaan zijn? @frenzy; hoe gaat het met je? Weer 'back in business' deze ronde? Ik heb de ovu-testen en temp kaarten even op hold gezet. Ik merkte dat ik met niets anders meer bezig was. Probeer weer vertrouwen in mijn lijf te krijgen! @peet167; ik durf niet te zeggen wanneer je een echo zou moeten doen, dit is iets waarvoor je naar jezelf moet luisteren. Vind het spannend voor je, maar komt vast goed! Alvast gefeliciteerd met je trouwen ook!
@ssannie: ik denk zelf dat er weinig uit het onderzoek zal komen...Had al heel snel geen lichamelijke klachten meer, maar we moeten maar afwachten. Wat een domper weer als je werkdag zo moet aflopen...Ik kan me voorstellen dat je dat erg pijn doet! Het zal helaas nog wel vaker gebeuren @peet: snap dat het erg lastig is wat je moet doen, aan de ene kant wil je het super graag weten maar aan de andere kant bij minder goed nieuws voel je je misschien weer erg ongelukkig. Lastig! Zoals sannie zegt, luister naar je zelf en doe wat je hart je ingeeft! @Lobi: ben ook zeer benieuwd!!
Nou meiden, vanochtend eerste spuit gezet en t viel me 100% mee! Volgende week donderdag terug en dan hopelijk 1 mooi, prachtig eitje!! Peet ook ik kan je helaas geen advies geven. De enige die hierin een keuze kan maken ben je zelf... Succes, want t is wel heel moeilijk! Frenzy en Ssannie zwangere collega's wat rot en confronterend... Ik heb een zwangere buurvrouw, vind ik ook erg moeilijk om mee om te gaan... Sterkte meiden!
Hej Lobi!! Superspannend..... Moet je dan volgende week weer naar het ziekenhuis om het eitje te bekijken? Gelukkig viel het mee.... Kan me voorstellen dat je best tegen dat gedoe aan je lichaam opziet.. SSannie: pfff, allemaal zo confronterend, en natuurlijk straalde je toen je zwanger was......... en wat is het moeilijk. Ik vind het verlies van een baby echt extra extra heftig door de confrontaties van kinderen baby's zwangerschappen etc etc... nog eens schepje er bovenop.. Ik hoop voor jou en de anderen deze maand of anders zeer snel een positieve test. Het is toch een pleister, het neemt het verdriet niet weg, maar ik merk aan mezelf dat ik getroost word. En dat gun ik jullie allen van harte!! Frenzy: hoe ist?? Liefs peet
Iradersma, Als het onderzoek eind van de maand goed uitvalt? Of heb je er enige hoop of verwachtingen bij??
Nou ik kan eind deze maand pas prikken, en hoorde dat de uitslag ook nog wel 6-8wkn kan duren, dat zou dus betekenen dat het dan al september is... Ik hoop in ieder geval dat mijn man (en ik) er dan aan toe zijn om het weer te proberen! @Lobi: spannend zeg!! en gelukkig viel het je mee!
Peet ja donderdag moeten we dan weer naar t Geertgen. En je hebt gelijk, het haalt t verdriet niet weg, maar t is wel weer een lichtpuntje waar je naartoe mag leven. Iradersma wat duurt dat lang he... Wij hebben ook alle uitslagen afgewacht. Uiteindelijk was t voor ons goed, die tijd rust en stilstaan bij ons meisje. We waren er toen ook weer helemaal klaar voor.
Wat goed en spannend!!! Wat zal jouw week lang duren.. Ik ga echt zo hard voor je duimen dat er donderdag een mooi eitje ligt! @Peet167; ik kan me voorstellen dat het een stukje verdriet wegneemt, omdat je weer een mooie toekomst voor je ziet. Voor mij is het nu niet erg dat ik deze ronde niet zwanger was. Zoals al eerder vermeld merk ik dat ik het erg zwaar heb. Het verdriet moet eerst een plekje krijgen, pas dan kan ik me 100% openstellen voor een nieuwe zwangerschap. Het klopt denk ik wat men zegt; als je er klaar voor bent komt het vanzelf.. Alle testen etc zijn in ieder geval de deur uit, eerst mezelf vinden, dan komt de rest hopelijk vanzelf goed. @iradersma; echt goed van je dat je eerst de uitslagen afwacht. Het vereist nu veel geduld, maar dan weet je in ieder geval zeker dat het verantwoord is. Jouw tijd komt ook echt nog wel!!
Ssannie wat goed van je dat je zo sterk naar je gevoel luistert. Tuurlijk is t (waarschijnlijk) beter zo, maar ik vind t toch een moedige beslissing!
Het vereist indd nu veel geduld maar ik moet zeggen dat de tijd nu wel is om gevlogen dus hoop de komende tijd ook! Knap van je dat je nu besloten hebt eerst jezelf weer wat terug te vinden! En idd als je er klaar voor bent komt het ook vanzelf!
Hej hej... Neemt geen verdriet weg hoor! Het biedt wat troost... Tenminste zo ervaar ik het.. En ook natuurljk veel onrust, nooit zullen we meer onbekommerd zwanger zijn.. Iradersma, september lijkt ver idd! Maar als dit voor jou goed uitpakt, wie weet valt alles dan in een keer goed, ik duim voor een goede uitslag uiteindelijk..