Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Zie dat ik het een beetje verkeerd geschreven had! Bedoel inderdaad niet dat je verdriet minder wordt, maar dat het wel weer een lichtpuntje is in deze donkere tijd!

Hoe gaat het? Al last van zwangerschapskwaaltjes? Heb je nog nagedacht over de echo?

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Lobi: eerste spuit gezet!!!! Pfff merk je dat dan ook? Hormonen en zo? Ik duim voor je deze ronde (en een mooi ei)!!!! Verder alles goed?

@ Peet; weet je al wat je gaat doen met de echo? Hoe gaat het, hoe voel je je? Ben echt super blij voor je, maar zeg het ook gewoon eerlijk ben ook stront jalours! Ik gun het jou (en al deze meiden hier hoor!) zo erg, maar mezelf ook en ik merk dat op dit moment de confrontatie groot is... Maar ik hoop meis dat ik je snel mag achtervolgen...... Dat we dat allemaal doen!!!!!

@ Sannie; mooi dat het werk is meegevallen, de confrontatie met baby's/zwangere dames.... Het blijft en ik ben bang dat wij het pas naast ons kunnen laten liggen als er weer een wondertje in ons groeit! Goed dat je naar je lichaam gaat luisteren!

@ iradersma; september lijkt ver weg, maar van de andere kant zijn we er weer zo. De tijd gaat zo snel en tegen die tijd is je lichaam goed hersteld. Ik weet niet of je de vorige keer in een keer zwanger was? En het kan natuurlijk ook nog zijn dat de uitslagen eerder komen!

@ Evelientje???? Hoe lang blijf jij op vakantie??? :p

Hier gaat het alweer een stuk beter! Ben weer de berg op aan het klimmem zullen we maar zeggen en dat dal laten we achter ons :)! Hier gaan de ovu-testen niet de deur uit, ik wil gewoon weten of en wanneer ik een LH piek heb. En ik hoop weer heel hard dat het dan deze ronde een echte plakkert wordt, maar besef me ook steeds meer dat het voor mij deels illusie is...

Bij Loek was ik de eerste ronde gelijk zwanger (zo verwend ;)) en ik had echt gedacht, dat ik binnen 2/3 maanden weer opnieuw zwanger zou zijn. Maar het is niet zo en ik ben er ook een beetje van overtuigd dat mijn lichaam hier een rol in speelt; ik zal er nog wel niet klaar voor zijn geweest! Ik hoop alleen wel, dat als het nog lang gaat duren voordat ik echt zwanger ben ik beter met de teleurstelling ('de duivels') om zal kunnen gaan. De tijd zal het leren dames!

Verder ga ik zo lekker een vakantie boeken (midden-amerika, fly en drive) Nu ik toch niet zwanger ben/ een kindje krijg, wil ik weg van alles wat me hieraan doet herinneren (ik was 5/9 juli uitgerekend van Loek)

3. Peet, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je al een beslissing hebt genomen!!

Frenzy, heerlijk vakantie, helemaal super!!! Even lekker helemaal eruit!! Wanneer gaan jullie? Goed om te horen dat je weer stapjes vooruit maakt!

En wat betreft het verwend zijn, herken ik wel. ik ben 4 keer zwanger geweest:
    1e keer: 1e ronde raak
    2e keer: 3e ronde raak
    3e keer: 2e ronde raak
    4e keer: 6e ronde raak

En nu dus alweer in ronde 21... Ik denk ook echt dat je er klaar voor moet zijn en dat het anders sowieso niet lukt.
    Ik hoop gewoon dat het ons allemaal hier heel snel gegund mag zijn!!!

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ha lieve allemaal: I'm back!!!!
    En wat hebben jullie stuk voor stuk weer dingen mee moeten maken zeg...

Allereerst: Peet! Gefeliciteerd meid! Hartstikke fijn voor jullie!

En alle andere met hun k**berichten: een dikke knuffel voor jullie allemaal!! We komen er zeker wel doorheen, maar dat wil niet zeggen dat je je altijd maar helemaal geweldig moet en kunt voelen...

Hier ook gezellig ongesteld geweest van de week, lekker midden op vakantie. ZUCHT!!!

5. Hee Evelientje! Heb je wel een fijne vakantie gehad?
    En zag je de ongesteldheid al aankomen of was je erg teleurgesteld?

6. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej Dames,

Ik denk dat ik de echo toch maar gewoon doe. Ik ben te benieuwd... Verder heb ik geen kwaaltjes, maar het is ook nog wel erg pril. Toen ik zwanger was van Christian waren mijn borsten heel erg gevoelig (al vanaf het begin) daar heb ik nu totaal geen last van, ze lijken zelfs zachter dan normaal. Alleen ben ik 's avonds moe en als ik wil eten, moet er gegeten worden...;) Doordat ik geen kwaaltjes verder heb prijs ik mezelf aan de ene kant gelukkig (ik was echt spuugmisselijk de hele, de hele dag...) Maar ik vind het ook wel eng. Of het komt gewoon nog..

Frenzy! Jij bent zo vruchtbaar! twee keer bij de eerste poging! Super, super K## dat het mis is gegaan. Maar ik verwacht zeer snel hier een goed bericht te zien, kan bijna niet anders. En dan weer die spanning, dat maakt het wel heftig

Lobi, ronde 21........ als iemands geduld op de proef wordt gesteld..... ik duim heel hard voor je..

Evelientje, deze maand nieuwe pogingen? Met de testen? Balen dat je op de vakantie ongesteld werd, lekker paktisch ook. Verder goed genoten?

Ssannie, ja ik dacht schrijf toch maar even dat het niet echt het verdriet wegneemt, maar begrijp je tikfoutje, maakt niet uit... hoe gaat werken verder? Kun je je er een beetje in vinden? Ik had best moeite met het feit dat en mn baby weg was, en mn verlof en dat ik dus als alternatief maar weer aan de bak moest....

Greetzz peet

7. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    De tijd gaat idd wel snel!! Ik was de vorige keer na de 2e ronde zwanger. Dus laten we hopen dat het dan dit keer ook zo snel gaat!
    En mijn lichaam zal dan wel hersteld zijn, dus wie weet.
    Hoop voor jouw dat het de volgende ronde raak is!!

@Peet: ik kan het goed begrijpen dat je toch de echo gaat doen! Wanneer heb je die? En trouwen komt ook dichterbij, spannend allemaal zeg!!

@Evelientje: wel genoten van je vakantie? waar was je heen??

8. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Vreselijk praktisch, vooral bij mij. De eerste 2 dagen is er sprake van een tsunami zal ik maar zeggen, dus ik ben vaker naar de wc op en neer gelopen dan normaal omdat ik toch erg graag wilde zwemmen :D!! We zaten op Cyprus, dus het was nog hartstikke heet ook nog, hihihi.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen! Ik ga geen testen doen. Ik weet wanneer mijn eisprong is, dus daar ga ik niet extra op letten. Wel hebben we op vakantie afgesproken dat we een afspraak met de fert.arts gaan maken en dat we na de zomer willen beginnen met IUI,of het ziekenhuis het nou wil of niet. Wil het ziekenhuis daar niet aan meewerken, dan gaan we naar de Geertgen bijvoorbeeld. Het is klaar met het wachten en het aankijken!

9. Evelientje, je hebt groot gelijk!!! Grote kans overigens dat t ziekenhuis zegt kijk t nog maar even aan. Het ziekenhuis wilde ons de komende 2 jaar niet helpen, we zouden dan 3 en een half jaar bezig zijn...

Over het Geertgen ben ik heel erg te spreken! Woon je daar id buurt?

10. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik ben benieuwd wat het ziekenhuis gaat zeggen als we hierop aan gaan dringen... Ik woon in de buurt van Tilburg, dus echt in de buurt is het niet. Maar het is niet anders!

11. Ik ben ook heeeel benieuwd...

Ik moet zelf ook 3 kwartier rijden voor het Geertgen. Maar ik heb t er wel voor over!

12. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej evelientje, snap het ...... Jullie wachten nu al behoorlijk lang! En dan iedere maand weer de verwachting en teleurstelling..hoop dat t ziekenhuis gaat helpen en niet dezelfde ervaring geeft als Lobi. Wat een verhaal is dat...

Ik ben nu 5 weken.... Echo kon pas na 6 weken. Tenminste, ze wilden een grote kans hebben om iets te zien, anders misschien onnodig ongerust. Ik heb de echo maandag de 20ste, vrijdag trouw ik....dus het is spannend. Probeer er gewoon nu maar niet aan te denken en in geval van grote stress, kan ik altijd nog afzeggen.
    Maar hopelijk trouwen we met z'n vieren;)

13. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Hehe, eindelijk weer een minuutje vrij om het forum te bezoeken! Tussen het verbouwen, werk en sociaal leven valt het niet mee om ook nog eens lekker rustig achter de computer te kruipen!

@Frenzy; hoe gaat het? Ik begrijp dat je de ovu testen blijft gebruiken, het geeft je toch meer inzicht in je cyclus. Je bent inderdaad super vruchtbaar, dus ik weet zeker dat je snel weer met een geweldig berichtje op het forum komt!! Volgens mij is onze NOD weer erg dicht bij elkaar, dus we houden elkaar op de hoogte!

@Peet; wat goed dat je besloten hebt toch de echo te doen. Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent, maar het komt vast goed! Ook alvast een hele fijne bruiloft gewenst!

@Lobi; hoe voel je je?

@Evelientje; ik kom uit omgeving Tilburg en was voorheen 'klant' bij het 2 steden ziekenhuis. Deze heb ik nu verruild voor het Jeroen Bosch. Dit bevalt mij toch beter.. Laat je in ieder geval niet afschepen en zorg dat je gehoord wordt! Succes!!

14. Ssannie, ik heb het even gemist, wat ben je aan het verbouwen??

Peet, al een beslissing gemaakt?

Hier gaat eht prima. Heb wel bijwerkingen van de gonal f, maar ik weet waar ik t voor doe. Ik had eigenlijk donderdag de FM, maar ik heb die verschoven naar morgen. ik heb namelijk veel vs, dus volgens mij (hopelijk) een vroeg ei. Nou zit ik alleen met een dilemma, zal ik t voor de zekerheid vanavond gezellig maken?? Dit zonder dat ik zeker weet of er een eitje is en zo ja of het er maar 1 is??

15. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Tuurlijk!! Kaarsjes aan, muziekje aan en ga ervoor! Beter een keer teveel dan teweinig toch? Ik las trouwens laatst dat ze nu ineens wel dagelijks oefenen aanbevelen.. Daar ga ik dan met trouw om de dag (uhhh, nou ja bijna om de dag...)

Ik ben niet zo thuis in de afkortingen.. FM?

We hebben in februari de sleutel van ons nieuwe huis gekregen dus zijn nu aan het verbouwen. 'Bouwval gezocht' is er niets bij! Wat een ellende... Maar ja, ik kan nu in ieder geval ook meehelpen.. 1 augustus moeten we ons oude huis uit, terwijl ons nieuwe huis dan nog verre van af is.. Nog even hard werken dus om het in ieder geval leefbaar te maken!

16. Ja, maar ik gebruik nu gonal f. Hormonen, voor het eerst. En ik heb maar een halve baarmoeder, dus als er 2 of meer eitjes zitten wordt de poging afgebroken. Een tweeling is namelijk absoluut niet wenselijk met een halve baarmoeder. Morgenochtend krijg ik de eerste FM (follikel meting) en dan weet ik dus hoeveel eitjes. Maarja ik heb nu al zoveel vruchtbare afscheiding dat ik het gevoel heb dat we nu moeten! Maarja, als we het nu doen en het blijken er morgen 2 of meer te zijn, dan knijp ik m wel...

17. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    oooh! Sorry, wist ik niet! Dan is het inderdaad niet zo eenvoudig als ik net deed doen voorkomen.. Dan kan ik alleen maar zeggen dat je naar je gevoel moet luisteren. Lekker cliche, maar alleen je intuitie kan je leiden..

18. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej Ssannie, Wat betekenen jouw onderschriften? Misschien heb ik gewoon wat gemist.... In dat geval alvast sorry...

En geniet van de romantische avond, hhaha!
    ( ik kijk gewoon net 5, naar glee en modern family.... Beetje gênant om toe te geven, maar dat vind ik n heerlijk avondje)

19. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Lobi, hoop dat het goed zit morgen! En in de afkortingen ben ik ook helemaal niet thuis. Jij baalt natuurlijk dat je ze allemaal zo goed kent, want dat betekent dat je er veel mee te maken hebt. Ik zal duimen!

20. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Dat zijn dames die mij gependeld hebben. Zij hebben dmv pendelen gekeken wanneer ik zwanger zou zijn.. En je ziet hoever het uit elkaar ligt, dus ik weet niet zo goed wat ik er mee moet ;)!

Deel Deze Pagina