Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant

Serieus?!?!? Dat jullie dat vol kunnen houden zeg, wat goed!!

2. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Inderdaad lobi, wat ontzettend frustrerend voor jullie!! Ik hoop dat jullie het tijdens jullie vakantie een beetje van jullie af kunnen zetten!

Peet, heel veel plezier morgen met je echo!! Geniet ervan!

Frenz, dat was voor mij juist de reden waarom ik weer even naar mijn lichaam luister ipv testen.. Al die negatieve uitslagen vond ik zo teleurstellend! En het werkt, ik weet dat ik mijn ei heb door goed te voelen en observeren (sorry voor details). Is natuurlijk geen garantie voor succes, maar het voelt beter zo!

Iradersma, ik heb maar kort gevloeid ong 1 wk. Ongesteld werd ik netjes een maand daarna. Als je het niet vertrouwd kan je dat inderdaad met je gyn overleggen, maar volgens mij is het nog niet zo vreemd. Ik hoor het in ieder geval vaker. Mijn vriendin heeft er 7 maanden op moeten wachten!

Fijn weekend allemaal!

3. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Hihi, dat dacht ik ook!! Knap hoor!

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hoezo? Dit zijn toch geen gekke details? Ik heb ze wel erger voorbij zien komen :D

5. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Het is nog net niet 'koffiedik kijken'.. Hihi, die had ik echt nog nooit gehoord!!

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Om de dag klussen lukt best, is een goede manier van ontspannen en je hoofd leeg maken!!! En mijn man vind het natuurlijk super, volgens mij hoopt hij dat we nooit zwanger raken ;). Nee hoor das een grapje, hij heeft niks te klagen, ook toen ik zwanger was van Loek, kluste we nog heel veel...

@ Sannie ik observeer en voel ook heel goed (vind dat je dat heel netjes zegt!) Maar daar word ik dus niks wijzer van. Als ik af ga van mijn gevoel had ik mijn ei zo een dag of 10 geleden gehad. Maar volgens die gekke ovu testen heb ik heb nu (of ga hem krijgen) heb vandaag namelijk een knal test. Heel vreemd zo een laat ei....

@ Lobi je bent wrl al op vakantie; veel plezier, geniet ervan! Rot dat het je linker eierstok/ei was, maar je gevoel is toch wel weer de juiste he!

@ Peet begrijp dat je mrg je echo hebt, succes en breng ons op de hoogte! Je zal wel druk zijn met de voorbereidingen van het huwelijk?

@ iradersma succes mrg, je gaat dan bloed laten prikken voor onderzoek? Hebben ze bij jullie geen obductie gedaan? Of gaan ze nog extra erfelijkheidsonderzoek doen (sorry, heb het idee dat ik iets gemist heb?)

Wat betreft de 'engeltjes site' kijk het echt nog even aan, van de ene kant vind ik het fijn, de herkenning, maar van de andere kant.....

Hier gaat ie verder wel, merk dat ik alweer beter baby's om me heen kan verdragen, merk dat ik er weer van kan genieten (oprecht). Verder kan ik ook weer goed naar baby kleertjes en spulletjes kijken.

Verder baal ik wel een beetje van mijn late ei/posu test. Kans word natuurlijk volop benut, maar dit betekend dat ik of net zwanger kan testen als ik in het vliegtuig stap (waar ik niet vanuit ga) of met de duivels aan boord. En ik was al zo aan het rekenen, dat in het slechtste geval ik de duivels net thius zou kunnen laten, maar nu is mijn cyclus zeker 7 dagen langer :(. Maar ja, we zien wel....

7. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben geen obductie gehad omdat de gyn bij voorbaat al zei dat daar toch niks uit zou komen omdat het bij mij echt door de zwangerschapsvergiftiging (hellp en pe) kwam, daardoor is de placenta niet goed doorbloed en dit is ook de oorzaak geweest.
    Ze willen met de uitgebreide bloedonderzoeken kijken naar erfelijkheid in trombose en verminderde bloeddoorstroming e.d.
    Dit ook voor een volgende zwangerschap, dan kunnen ze indien nodig vanaf het begin iets bloedverdunnend geven.

Jij succes met je testen! Kan me voorstellen dat je er soms helemaal gek van wordt en geen peil op kunt trekken....misschien toch weer de natuur zijn gang laten gaan? Al lijkt me ook wel dat je er iets meer controle over hebt als je de testen gebruikt!
    Sterkte in ieder geval!

Voor onze zwangerschap van Roan 'klustten' we ook om de dag hoor! Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen ei mist ;)

8. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej,
    Niet gek Frenzy dat jij zo snel zwanger werd;) hoop voor je nu ook!
    Wat betreft de testen, bij mij klopte ze echt niet, volgens de testen twee x een 'uitspringer' lijkt me sterk. Ik heb t gewoon geobserveerd;) idd! ( koffiedik kijken)

Morgen staat nog steeds de echo en ik laat t even weten. Verder razend druk voor bruiloft en m'n vrijgezellen- feestje gehad, heel gezellig, maar ben natuurlijk kapot!

Jullie nog wat aan vaderdag gedaan voor de mannen?

Iemand vroeg naar het op gang komen van de cyclus, was bij mij in eerst instantie een drama. Heb zeker meer dan 6 weken gebloed en later heviger. Diverse echo's wezen niet veel uit, mogelijk zat er nog een restje placenta. Volgens mij ben ik dit met een hevige bloeding verloren ( was 's nachts). Daarna alles weer keurig om 28/29 dagen.
    Ik zou even de artsen bellen bij twijfel voor een echo, succes!

Allemaal trust alvast

9. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was ik! ik heb ong. 3 weken gevloeid, toen een week niks, en toen een kleine week heel licht ongesteld en tot nu toe niks meer (bijna 2 mnd). Ik moet morgen naar de gyn dus ga ik het zeker even vragen. Ik heb verder geen klachten dus zal wel mee vallen!

Ik vond het een beetje moeillijk wat ik met vaderdag aan moest. Ik heb uiteindelijk niks gedaan, was mijn man ook wel blij mee want dat zou het ook wel weer erg moeilijk hebben gevonden.
    Je merkt wel dat je omgeving er niet eens aan denkt dat het voor ons/mijn man ook vaderdag was, hetzelfde laatst met moederdag :(

Jij heel veel succes morgen en laat het idd maar weten!!

Leuk vrijgezellenfeestje gehad?? Succes met de verdere voorbereidingen!!

Trusten!

10. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Ik heb voor vaderdag een boom/struik voor mijn vriendje gekocht. Een soort 'herinnerings'-boompje.. Daar was hij wel heel blij mee!

Frenzy, ik had ook 4 dagen voor mijn NOD een knaltest, maar beetje laat voor een ei.. Waarom hij net toen positief werd snap ik nu nog niet. Nu ik gewoon op mezelf vertrouw heb ik het gevoel dat ik mijn ei netjes op tijd heb gehad. Je kan met het testen nl ook een piek gemist hebben.

In de vruchtbare week proberen wij ook om de dag te klussen, maar met de verbouwing erbij is het allemaal wel veel! Vaak liggen we kapot op bed en dan heb ik weinig zin om nog mezelf en vriendlief op te peppen voor een klussessie haha! Maar ja, als we niet klussen ben ik wel altijd bang dat ik mijn ei gemist heb!

Peet, hoe was je echo??????

11. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej!
    Echo was top, truffel heeft n mooi kloppend hartje en is wel n halve cm groot ;) laten we hopen dat hij of zij lekker blijft zitten! Tot nu toe zeer goed nieuws.

Mijn vriendje ( aanstaande) heeft ook n cadeautje gekregen voor z'n eerste vaderdag. We grapten wel dat Chris mama liever vindt dan papa omdat de zon minder scheen gisteren. Gewoon stomme humor waar we Chris veel bij betrekken.

Succes meiden met de testen, volgens mij niet blind op staren.

Iradersma , wat zei de gyn vandaag?.

12. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peet, wat fijn dat de echo goed was!! en een mooi kloppend hartje!! Echt super!
    Vanmiddag gesprek met gyn gehad, verder geen bijzonderheden en laat het nou zo zijn dat ik net vanmorgen ongesteld wordt, dus dat hoefde ik ook niet meer te vragen!
    Vanmiddag ook gelijk het bloedonderzoek laten doen, de uitslag krijg ik over 4 weken! afwachten dus.

13. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Hè gelukkig iradersma!! Fijn!! Op naar een 'normale' cyclus ;)!

Gefeliciteerd peet!

14. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej iradersma .... Goed! Nu hopen dat het weer je cyclus is waar je aan gewend bent..
    Ik ga straks de stad in rennen voor nog de laatste dingetjes... Ik ben echt weer super- misselijk aan t worden, waar ik dan weer zielsgelukkig mee ben, omdat dat een teken is dat het hormoon toeneemt. En ik ga ervan uit dat dat alleen maar gebeurt als het nodig is. Hoop alleen niet te spugen bij het ja-woord.

Meiden, ik voel me wel een rijk mens, we trouwen vrijdag met z'n vieren, een engeltje en een truffeltje zijn bij ons. Ik kan nu al wel janken. Wat een mooie dag.

Hoop voor jullie op veel voorspoed deze maand!
    Liefs, peet

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Vaderdag; hier niks speciaals gedaan voor mijn man, is hij echt 'te nuchter voor' Heb hem alleen bespaard voor een dagje shoppen ;)!

@ iradersma Nu snap ik het een beetje, had ook je topic nog gelezen. Maar het is dan wel goed dat ze bloedonderzoek doen, voor een volgende zwangerschap... Wat mooi dat je onegsteld bent gewoorden, net of het moest, op controle en dan....... Hoop dat je een mooi cyclus hebt en als er straks groen licht wordt gegeven dat je er gelijk voor de volle 100% voor kunt gaan.

@ Sannie jij hebt het lekker druk, met het klussen (in huis dan ;)) en je werk? Lukt het allemaal wel een beeje en kijk je uit dat je jezelf niet voorbij loopt?! Wanneer is jou NOD?

@ Evelientje: hoe gaat ie? Even een time out?

@ Peet: van harte gefeliciteerd!!!! Kan me voor stellen dat je je nu heel erg gelukkig voelt en zo hoort het ook! Ik hoop dat wij jullie snel mogen volgen. En lekker van de goede echo, is toch wel gerustellend! En het mooiste huwelijkskado hebben jullie al gehad van Chris! Een plakbeeb!!!! Succes met de voorbereidingen voor vrijdag en geniet er lekker van!

Hier alles wel oke, nog anderhalve week en dan gaan we op lekker vakantie, en druk wachtend op de wachtbank... Al denk ik dat het deze ronde niet laat is door het 'late eitje', ik heb wel echt mega pijn gehad rond/tijdens mijn eisprong (dit heb ik nog nooit gehad....) Maar we wachten lekker af!

16. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peet: een hele fijne dag morgen!! Natuurlijk voel je je nu een rijk mens! Geniet er ook maar lekker van, het is je gegund!!

17. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hoeraa Peet!! Wat fijn! Een hele geruststelling en fijn dat jullie morgen een ´extra´ gast hebben ;)!! Veel plezier morgen en een hele mooie dag!

@iradersma; fijn dat je lijf zich 'gereset' heeft, nu op naar een goede cyclus!

Ik ben even een paar dagen wat minder actief. Heb het superdruk gehad met van alles en ik ben al blij als ik mijn eigen mail kan bijhouden....
    Hier geen bijzonderheden trouwens hoor, hahahaha! Klustijd is voorbij, dus het wachten is weer begonnen....

18. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Fijne dag vandaag Peet, geniet van jullie trouwdag!!

19. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Fijne dag vandaag Peet!!!

Je leest dit waarschijnlijk pas morgen of overmorgen, dus vandaar maar meteen de vraag: Hoe was het??

20. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej! Het was top! En de zon scheen toch nog terwijl we trouwden. Het was relaxt en spontaan, het was echt een superdag.. Christian is uiteraard genoemd tijdens de plechtigheid, dat was wel even heel emotioneel. Verder was hij er gewoon bij, mijn kleine vent.

De nieuwe truffel laat ook zich al aardig horen vertaald in misselijkheid en (!) m'n paardrijbroek gaat nu al niet meer dicht, niet normaal..... Maar uiteraard prima!

Hoest met jullie? Dikke x en bedankt voor de felicitaties!

Deel Deze Pagina