zo, had heel wat bij te lezen. MissJopie, hoe is het nu? Wat vervelend. Hoop dat er snel duidelijkheid komt, als die testen hebben aangewezen dat je zwanger was, denk ik toch dat je dat wel bent/was. Heel veel sterkte in ieder geval in deze onzekere periode. Bij mij is het vloeien, nu 2,5 week geleden al bijna nihil. Hoop dat cyclus snel weer op gang komt! @iradersma, klus ze
Missjopie, dan vrees ik dat je zwangerschap is misgegaan meid Ik zou een testje wagen als ik jou was om te kijken of het streepje lichter is geworden. Meiden ik ga er fftjes een paar daagjes tussenuit. Lekker een midweekje Limburg. Ik wens jullie een hele fijne week.
Geniet rvan mams. Hopelijk heb je net zon lekker weer als afgelopen weekend. Zit je in zuid limburg? En ja ik denk t ook. Voor mn gevoel heeft testen niet heel veel zin. Die hormonen zitten nog wel in je lijf. Mss over n aantal dagen of zo... Hoelang blijft hcg eigenlijk aanwezig?
Volgens mij blijven hormonen nog wel even in je lichaam... Ik duim toch nog steeds voor je, zou t zo gemeen vinden.... Sterkte...
Oh nee MissJopie, wat een schok!!! Ik schrik met je mee, pfff je had vorige week wel een positest tenslotte, ik denk aan een vmk heb je nog een vk of gyn gesproken over de bloeding? Sterkte meid, wat een vreselijke teleurstelling...
Hey miss jopie, Ik zou ook even contact opnemen met een verloskundige of gyn. Heel veel sterkte meid!
@ iradersma; spannend he die weken totaan je nod. Heb je een idee wanneer je ei zich altijd aandoet? Ik duim voor je meid! @ Misjoppie; owh nee! Wat balen meid, ik zou toch een test doen (zo een goedkope van kruidvat). Ik had voor deze zw-schap ook een vroege miskraam, positief getest (ook met digitaal) en bleef testen, maar mijn testen liepen terug. Zeven dagen na de test werd ik ongesteld (was wel een stuk heftiger dan normaal). Hoop voor je dat het nog steeds goed zit.... @ Achiaatje; werk je op een basischool of voortgezet onderwijs? Je beheerst de taal wel goed? Want dat lijkt me best lastig als je voor de klas staat. Hoe gaat het verder met je, fijn gehad met je vriendin? Doe je rustig aan! @ Mams; veel plezier in limbrug, lekker genieten! @ Happygrum; hoe gaat het met jou? @ Peet; lekker aan t genieten van je vakantie? @ Ego; hier weer terug in Nederland, vanmrg thuis gekomen, heerlijk geslapen in mijn eigen bedje.
@mams: fijne week! Lekker genieten! @frenzy: weer thuis dus...de laatste paar dagen nog wel mooi weer gehad? Een beetje bij kunnen komen? Ik heb eigenlijks geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad! Ik wacht maar rustig af @missjopie: hoe is het nu?? Nog met een verloskundige gebeld? Sterkte meid!
De laatste paar dagen ook weer wat minder weer... Maar heb toch een bruin tintje gekregen en het belangrijkste; ik heb heerlijk genoten van de dagen met mijn ventje
Klinkt goed frenzy! Zonneschijn letterlijk en figuurlijk. Ik geniet ook van m'n vakantie. We zijn ook met de kinderkamer bezig. Moet nog van alles aanschaffen... Vandaag ook het mooie truitje en de schoentjes uit de 'doos' van Christian gehaald en in de nieuwe kast gelegd. Denk dat t wel goed is. Tja, zegt m'n man, schat, Chris kan toch niks met kleertjes, die vind t prima... Ff lekker nuchter.. Ik was helemaal niet zo ongerust over deze zwangerschap, maar nu deze kleine echt groter wordt, lijk ik wat ongeruster te worden. Vreemd vind ik dat, meestal hoor ik dat hoe langer de zwangerschap duurt hoe relaxter mensen worden. Of is dat een broodje aap verhaal? Missjopie; laat je weten hoe t gaat? Iradersma; succes deze weken!
Toch nog lekker genoten dus frenzy! Ik ben nog maar een paar testen gaan kopen naar aanleiding van opmerking van forum vriendinnetje. En ja, streep is foetsie dus het was echt valse hoop. Merk dat het toch meer met me doet als ik had gedacht. Vandaag tegen mn baas vertelde wat er was. Had me nl vrijdag afgemeld voor teamuitje, want als ik geen wijntje drink dan weet iedereen hoever het is, dus natuurlijk kwam ze vandaag vragen hoe t was. Ze snapte hoe k.lote dit voor me is en raadde me aan om ff paar dagen lekker vrij te nemen en dat ga ik ook doen. Ff pas op de plaats. Dat heb ik blijkbaar toch ff nodig.
Dat eerste was voor frenzy bedoeld @peet: fijn dat je lekker vakantie hebt! Ik kan me je ongerustheid wel voorstellen! Hopelijk kan je het wel wat van je af zetten! Wat goed zeg dat jullie met de babykamer bezig zijn! Nou geniet van je vakantie!
@missjopie: wat een teleurstelling zeg!! Ik kan me heel goed voorstellen dat het er even flink in hakt! Doe maar lekker even rustig aan, even aan jezelf denken!
@ Missjoppie; balen zeg En weet hoe het is, zoals ik vertelde was het voor deze zw-schap ook zo... Eerst een streepje, ook digi 1-2 wk en toen werden de streepjes lichter. En onderschat het niet, het was bij mij ook echt een domper, ondanks dat het zo pril was. Nu lekker rustig aan doen en zeker die dagen vrij evn paken... Dikke knuffel meis! @ Peet; ik merk ook dat ik me meer zorgen ga maken, maar mijn 'mijlpaal' is volgende week. En tja je ventje heeft gelijk.... Hier blijven de kleertjes voor Loek nog even in het doos. Hier ook nog niks aan de kamer of wat dan ook gedaan. Merk dat ik eerst de mijlpaal voorbij wil zijn. En wat betreft de zorgen, ookal ben je nu de 18 wk over, je hebt nu ook veel meer kijk op de andere dingen die kunnen gebeuren, daarbij weet je als geen ander hoe het is om het te verliezen... Die twee dingen geven wat meer zorgen denk ik! Geniet lekker van je weekje vrij! @ iradersma; had ik nog gezegd hoe goed ik het vond dat je op kraamviste bent geweest! En tuulijk is de confrontatie met een meid anders dan een jongen, maar toch... Ik vind het knap van je! Hield je vriendin ook rekening met je? Ik merkte bij ons dat vrienden wel voorzichtig waren...
@frenzy: ja ze hield zeker wel rekening met me, eerst even een beetje aftasten hoe ik reageerde enzo en ik was er ook pas na 2 weken heen gegaan en dat begrepen ze ook zeker! Nu we er zelf weer voor gaan word ik soms echt gek van mezelf hoeveel ik er mee bezig ben! Maar goed, ik wacht totdat ik aan de 6 weken zit en dan test ik, als ik zover kom. Dat is over ong. 1,5 week.
Lief dat ze wel rekening met je hield. Vind dat je jezelf nog goed in de hand houdt hoor! Haha... Ik was al heel snel helemaal gefocusd op ovulatietesten en alles wat kom duiden op mijn cyclus. Ook heb ik (al voordat ik weer zwanger kon zijn) al heel wat zw-testen versleten! En 1,5 week wachten lijkt lang, maar als het raak zou zijn is het dan ook wel heel duidelijk! Ik Duim iig voor je en hoop dat het raak is!!! Ik denk dat iedere vrouw die zwanger wilt worden er veel mee bezig is (bewust en onbewust).
Haha, ja ik lees zo veel verschillende meningen over ovu-testen dat ik me er nog maar niet aan gewaagd heb....maar wie weet komt dit nog. We houden het eerst maar bij veel klussen
@velen, we zijn vlgs mij flink tegelijk aan de typ geweest. Ik zie nu plots allemaal reacties... @iradersma, fijn dat ze welrekening met je hielden. Volgens mij heb je het heelgoed doorstaan! En wat knap als je nog 1,5 week kunt wachten. Ik denk nu wel eens, had ik dat maar gedaan. Maar nee, dat kan ik niet hoor. Mijn man zei het straks ook nog 'en wat als je nou niet getest had'.... Knap hoor!