Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @mams: bij mij heeft het bloederig slijm wel een dikke week geduurd... nu hopen dat het dan toch nog kan! Ben mezelf weer gek aan het maken... ALS mijn cyclus nu terug normaal is (28d), dan ben ik 2 dagen overtijd... ;) En ik had nog zo gezegd dat ik niet ging hopen, nouja, niets aan te doen denk ik :)
    Veel succes deze maand! Je hebt zo te lezen in ieder geval rond het juiste moment geklust!

@missjopie: ik denk dat het niet veel voelen ook een beetje een bescherming van jezelf is. Toen ik te horen kreeg dat mijn schoonzusje bevallen was, had ik het heel moeilijk, ook de dagen nadien nog veel geweend, maar toen we op kraambezoek gingen, voelde ik ook niets... Ik heb Chayenne heel lang op de arm gehad, maar niets. Ik denk dat het er bij mij de dagen ervoor allemaal al uitgekomen is. Ik hoop dat het bij jou ook meegevallen is!

@frenzy: ik denk dat sommige mensen echt het idee hebben dat het al heel lang geleden is en ik er maar 'over' moet zijn. Ik heb van bepaalde collega's (waar ik heel close mee ben) ook al de vraag gehad: hoe is het nu eigenlijk met jou? Wel goed denk ik, hé?...
    Ik ben blijkbaar nogal goed in het verbergen van mijn verdriet achter een heel geloofwaardige smile... ;) En goede make-up op het werk helpt! Vaak heeft niemand iets door als ik het weer moeilijker heb en traantjes gelaten heb. Ik kruip liever alleen in een hoekje dan :) Wil niemand ermee lastig vallen.
    Bedankt! De operatie houdt niet zo heel veel in, hoor, ze gaan een cycte (of kiste :() wegnemen in zijn pols. Maar ik ben op dat vlak nogal een 'moedertje' ;)
    Hoe leuk dat je nu een heel stuk relaxter bent! Houden zo! Geniet er lekker van! Je verdient het zo! Die waarom-vraag is inderdaad onnuttig en onbeantwoordbaar, je wordt er alleen droevig van.

@iradersma en frenzy: de week (of weken) voor de bevalling van de schoonzus had ik het steeds moeilijker, toen ik het nieuws kreeg van de inleiding had ik het heel moeilijk en ben ik een aantal dagen een wrak geweest. Maar daardoor heb ik het ook al een beetje een plaats gegeven denk ik. Toen ik het nieuws kreeg van de geboorte (toen was ik gelukkig thuis, maar ik had ze gewaarschuwd) ging het wel. Het voelde zo aan als: a, oké, ja, dat zat eraan te komen, hé. En bij het bezoek 'voelde" ik ook niets en heb Chayenne toch lang op de arm gehad. Maar het was ook niet echt vergelijkbaar, Alycia* woog 800gr en was 31cm groot, chayenne weegt 4,450kg en is 51cm groot. Het leek geen pasgeboren kindje (voor mij dan) ;) En ook, ik wist wat er ging gebeuren en maakte het draagbaar voor mij. (zo ook de gedachte, en ben er niet fier op :), dat ze leek op Marco (een kennis van ons), was meer om het dragelijk te maken voor mij (een grapje) dan om iets slecht te zeggen over het kindje). Als ik onverwacht geconfronteerd wordt met een (klein) pasgeboren kindje, heb ik het veel moeilijker (en zeker als het begint te wenen :()

ego: Ik besefte me net dat ik helemaal nog niet terug begonnen ben met het nemen van foliumzuur! :$ Oké, geen ramp, maar wil toch al het mogelijke doen om, als ik dan terug zwanger ben, alles goed te laten verlopen! en zeker omdat ik toch weer aan het hopen ben! Heel dom eigenlijk, ik had mezelf voorgenomen dat het deze maand niets ging worden, maar reageer ik daar een paar dagen geleden op een (overdreven) manier tegen mijn vriend.... op een manier dat ik ook deed toen ik zwanger was en last had van de hormonen...:):$ Zegt mijn vriend: Wat ist? Ge zed zwanger zeker? En ik was op die moment ook zo iets aan het denken...:)

Vinden jullie het ook zo harverwarmend dat er met deze dagen toch veel aan jullie kindje gedacht wordt? Bij het grafje van Alycia* liggen beertjes en bloemetjes en kaarsjes :) Krijg er tranen van in mijn ogen als ik eraan denk ;) Ik ga straks nog eens kijken, nu is het te druk op het kerkhof.

Van het weekend meidenweekend! Ik kijk er naar uit! En ik kom jullie richting uit (nu ga ik er even vanuit dat ik hier (bijna) de enige belgische ben:) sorry als het niet zo is) want we gaan op hotel in Duiven! Lekker welnessen en eten en naar de zoo! Joepie!

2. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justme: ik zou het je steeds al zeggen maar wat een super mooie naam: Alycia! Wij hadden dit ook voor als het een meisje zou worden! Echt heel bijzonder!
    Maar wat betreft deze dagen, ik denk dat je allerheiligen bedoeld? ik meen dat ik dit eerder al eens gelezen had, maar ik ken het zo niet. In mijn omgeving wordt er in ieder geval niet iets aan gedaan.
    Wat fijn voor je dat je dit weekend even een weekendje gaat relaxen! Je hebt het verdiend!! En welkom in ons landje :p

Ik ben zelf vanmiddag ook weer even op de begraafplaats geweest. Een aantal weken geleden is het grafsteentje geplaatst (duurde erg lang) en dan is het wel weer even slikken vooral nu je zijn naam er ook bij ziet staan. Het was al defenitief maar dat maakt het nog een stukje meer confronterend.
    Het is wel een heel "mooi" steentje geworden. Een mooi plekje.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Een week lang bloederig slijm ken ik niet...ik had steeds 1 dagje.
    Vandaag een ovulatietestje gedaan en er staat een streepje op, dus of mn ei komt eraan, of is net geweest.
    Ik hoop het laatste want manlief is vrijdag pas weer thuis.

Wat spannend zeg, overtijd. Heb je een testje gewaagd? Of een eisprong gevoeld misschien?

4. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mams: spannend zeg! Hopelijk is je ei dan net geweest!!

en justme: idd spannend dat je misschien over tijd bent!

5. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @iradersma: Wij zijn ook nog altijd heel blij met deze naam en we hebben er ook al heel veel positieve reacties op gekregen! Wij hebben dus allebei (Alle-4 ;)) hele goede smaak! Ja, ik doelde op allerheiligen. Hier in België is het een feestdag. Alle overledenen worden dan herdacht, iedereen kuist de graven op en overal worden bloemen (potten chrysanten en bloemstukjes) geplaatst. Heel mooi dus, maar ook wel heel confronterend.
    Dan heeft het bij jullie heel lang geduurd voor het zerkje in orde was! Bij ons heeft het dikke 2 maanden geduurd (maar ze hadden gezegd 3 werkweken...:() en ik was al zo blij dat het er was! Een grafje is al zo zielig, maar zo zonder zerkje is het nog eens zo zielig! En je kan niets proper houden, want alles staat in het zand en met de regen wordt alles vuil... Maar inderdaad, ook weer confronterend. Ik vind wel dat het ook een stukje rust geeft. We hebben voor ons kindje een mooi plekje gecreëerd.

@mams: hopelijk is het eitje al geweest en hebben jullie dus op de juiste moment geklust! Is je man (voor zijn werk?) regelmatig een aantal dagen weg? Dat is natuurlijk wel lastig als hij weg is en je bent dan net vruchtbaar.

ego: ik ben eigenlijk niet zeker dat ik overtijd ben... :) Ik ben overtijd ALS ik een normale cyclus heb terug... (dit is eigenlijk nog maar mijn 2e cyclus, mijn eerste was 44 dagen, maar had voor de zwangerschap altijd mooi 28 dagen) :) Voor hetzelfde geld ben ik me weer hopeloos voor de gek aan het houden.
    MAAR, ik denk dat ik wel al vruchtbaar slijm gehad heb een tijdje geleden, ik heb een aantal kwaaltjes en ik heb ongeveer een week geleden wat menstruatie-achtige kwaaltjes gehad (had ik bij Alycia ook, een week voor NOD menstruatiepijn en dan vlak voor en op NOD niets meer) :);) Waarschijnlijk ben ik me maar iets aan het wijsmaken. En voor het geval het zo is, zijn we nog wel aan het klussen! ;) Want dan zou ik nu ongeveer mijn ei moeten hebben/gehad hebben (14 dagen voor NOD). Ik voel mijn eisprong nooit en ik doe niet aan OVU-testjes, dan wordt ik nog gekker dan ik al ben :) En dat zou echt niet goed zijn :D
    Ik heb dus ook nog geen zwangerschapstest gedaan, bang voor de teleurstelling, want kan nog 14 dagen te vroeg zijn...
    Dus voor zover: "We zullen wel zien en laten het op zijn beloop gaan" ;):D

6. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hoe is het? Hier van het weekend ongesteld geworden, dus op naar de nieuwe ronde.. Net een weekendje weg geweest. In winkels allemaal babykleertjes gezien, was verdrietig. We hebben de kans niet gekregen om voor ons kindje wat te kopen, hopelijk krijgen we die kans nog eens...

Groetjes

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Happygrump, moeilijk is het he.

Ik heb zondag 2 mutsjes die ik voor Mylan had gekocht aan een vriendin en haar vriend gegeven die in verwachting zijn van hun 1e kindje.
    Ik heb die mutsjes toch voor Mylan gekocht en voor een volgend kindje koop ik dan wel andere...

Ook is mijn schoonzus weer zwanger(weet niet meer of ik dat al gezegd had hier)
    Was er net achter gekomen toen het bij ons misging denkik dan zo. Ze is nu 12 weken.

Mijn man is buitendienstmonteur en is eigelijk elke week van ma-vrij van huis.
    Idd erg lastig als mijn eisprong door de weeks is. Maar dat gaat goedkomen.

8. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    Goh, die babykleertjes is inderdaad moeilijk! Wij hadden al wel gekocht (en veel gekregen) en dit vind ik ook moeilijk. Ik kan het bv ook niet weggeven. Mijn mama had ook gezegd dat ik de dingen die zij aan mij gegeven heeft, als kado mocht geven aan mijn nicht en schoonzus die onlangs bevallen zijn, maar ik kan het niet! Dat is van Alycia*.
    Heb mezelf, na het shoppen voor het kraambezoek, beloond met shoppen voor mezelf, omdat ik zo "flink" geweest ben ;):)

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Bij ons nu ook, gisteren ongesteld geworden... Toch altijd wel een teleurstelling, hé!
    Maar mijn cyclus is aan het normaliseren! nu 30 dagen ipv 44! Toch iets positief!
    Ik hoop dat iedereen hier vlug positief test!

Mams: de hele wereld lijkt plots zwanger, hé. Zo moeilijk is dat!
    Oei, buitenmonteur, dat wist ik niet. Is inderdaad lastig, maar dat komt helemaal goed! Jullie hebben natuurlijk extra veel zin om te klussen na een hele week elkaar gemist te hebben ;) Komt zeker goed!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik kan ook heel veel dingetjes niet weggeven, maar deze mutsjes (i love papa en i love mama) Vond ik wel heel erg leuk om aan hun te geven. Ze zijn zo trots en gelukkig met hun zwangerschap en kijken zo uit naar een kindje van hun samen dat ik hun geluk alleen maar kan meevoelen.
    Het voelde dus ook goed om te geven.

Idd erg lastig, vooral als mn ei op een woensdag of donderdag komt. Dan is e kans eigelijk al verkeken voordattie er zou zijn.
    Maar het is bij Mylan gelukt en het gaat dit keer ook lukken! Zeker weten!
    We houden het ook wel spannend hoor, door elkaar ondeugende berichtjes of foto's te sturen weetje wel.. ;)
    En manlief weet ook dat als mijn ei gaat springen op zaterdag hij woensdags MOET "ontladen" als hij weg is, want zaadjes zijn nou eenmaal het beste bij om de dag seksen...Hahahahahaha
    Waar je allemaal al niet rekening mee moet houden he :p

Justme, fijn dat je cyclus weer normale vormen aan neemt.
    Toch een hele opluchting.
    Als mijn luteale fase hetzelfde is als ander zal ik dit keer rond de 31-32 dagen zitten.
    Heb altijd een erg korte fase, 9-10 dagen ipv 14.
    Dat is maar 4-5 daagjes langer dan normaal, ik heb van mezelf ook erg korte cycli.
    Maar idd, nieuwe ronde nieuwe kansen!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En wat betreft dat de hele wereld ineens zwanger lijkt... het is ook zo!!!
    Wij waren erg vroeg met onze 1e (manlief net 22 en ik nog net 20).
    Anderen waren er gewoon nog niet zo mee bezig. En nu zijn ze allemaal rond de 25 en gaan ze er logischerwijs ook mee bezig.
    Het is niet zo dat het meer opvalt nu, het is ook echt zo!

11. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al meer dan een week ongesteld.. pfff, maar goed het is pas de eerste keer na bevalling dus het zal wel normaal zijn? Wij hebben de gekregen spulletjes die we tot dan toe hadden in een box gestopt. Geen idee wat we er mee gaan doen..
    @justme; als nieuws??

12. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    hoi dames, sorry dat ik even niet meer gereageerd heb, maar ben dan van het weekend weggeweest met de vriendinnnen en had het heel druk op het werk! Weekendje was super trouwens! We gaan zeker nog eens terug!

@happygrump: ik was 2 november weer ongesteld geworden... Een beetje droevig, maar langs de andere kant, ik heb nu in het weekend met de vriendinnen lekker glaasje cava kunnen drinken en wijn bij het eten, dat is dan weer wel eens leuk! We hadden trouwens veel te vieren! Een van mijn vriendinnnen was zaterdag jarig én haar vriend had haar vrijdag ten huwelijk gevraagd!!!! :D Dus hier gaan we ook weer aan de klus!

@mams: dat is toch ook wel spannend, elkaar zo "plagen"... :) Maar natuurlijk toch niet altijd praktisch.
    Als het goed voelt om die mutsjes te geven, des te beter! En dan begrijp ik het wel. Wat leuk dat je zo mee kan genieten van hun geluk! Dat is bij mij vaak nog dubbel... Ik ben blij voor hun, maar ik denk ook altijd (de bekende) waarom... Maar die moeten we uitschakelen! We gaan allemaal terug het geluk vinden en een prachtig gezinnetje krijgen!

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey meiden, ben ff een paar dagen wat afwezig geweest... Te druk met mezelf denk ik... Ga ff alles weer bijlezen!

@ Jusme; ik merkte hier toch dat mensen in mijn omgeving al vrij snel 'het verdiet' vergeten waren, opzich wel te begrijpen... Als je er niet in staat. Ik vind het toch knap dat je zo 'goed' kunt omgaan met de pasgeborene van je schoonzus... Ik weet niet of ik het had gekunnen.... Hier was ik vanaf dag 1 dat ik weer ging mensturen weer foluimzuur gaan slikken, maar nadat ik de miskraam kreeg had ik er een beetje pest in en nam ik de pillen niet echt goed meer in, todat ik weer 'zwanger teste'.

Nieuwe ronde nu, hoop dat het snel raak is! Ik vond het ook zo een teleurstelling om ongesteld te worden...Maar neem nog lekker een wijntje nu het nog kan! Fijn dat je wel een goed weekend hebt gehad, is ook erg belangrijk!

@ Iradersma; zo vind ik Roan een hele mooie naam! Mooi dat het steentje en het grafje van Roan mooi is, een plekje waar je hem altijd kunt herdenken.

@ Mams; hoop dat je ei er is geweest rond 1 november, vond het altijd zo spannend al die testen, bewaar ze nu nog! Maar je man is toch welk s'avonds thuis, of is hij dat ook van huis? En dan je schoonzus ook zwanger (dat was mijn grootste vrees, dat mijn schoonzus zwanger zou worden...) hoop dat het voor jou snel raak is! Ik begrijp dat manlief echt doordeweeks van huis is, maar goed dan moet het ook nog lukken, maar tis wel fijn als je je ei dan rond het weekend hebt!

@ Happygrum; eerste ronde, spannend meid! En tuurlijk gaan jullie de kans nog een keer krijgen om iets voor jullie kindje te kopen. Tis alleen zo zuur dat het allemaal zo moet verlopen! Veel succes deze maand! Hier was mijn eerste ongesteldheid ook wat langer dan normaal. Wij hebben alle spullen van Loek in dozen gedaan, ik heb twee dozen gemaakt, een helemaal voor Loek en een met eventueel nog nuttige spulletjes voor een nieuwe beeb.

@ Peet; hoe gaat het? Hoe ist met de bekken hou je nog een beetje vol en je werk?

@ Ego; ben ff een paar dagen niet geweest, ben ook de laatste dagen wat droeviger geweest. Pfff weet niet, hormonen, factoren van alles bij elkaar maakt me soms best wel vedrietig. Maar het gaat nu wel weer een stuk beter. Ook veel aan Loek gedacht de laatste dagen, we zijn nu net een paar dagen over het termijn van Loek. En ik vraag me heel erg af hoe deze beeb eruitziet, zou hij dezelfde handen hebben als Loek, de zelfde voetjes, de zelfde oren, de zelfde haartjes?

En ben dolgelukkig met dit wonder in mijn buik, kijk uit als ik 'echt mama' mag gaan worden, want zo voelt het voor mij. Maar het vedriet van Loek zit er nog steeds en accepteren dat dit altijd blijft vind ik soms best wel lastig... Maar zoals ik al zeg, nu gaat het weer beter me me!

Verder ben ik me op dit moment aan het verdiepen in geboortekaartjes, wat is de keuze reuze! Maar zit te twijfelen of we een gedicht doen met de link naar Loek...Wat zouden jullie doen?

Meiden! Veel succes, want het wordt echt tijd dat jullie Peet en mij gaan achtervolgen! Ik duim voor jullie dat het snel raak mag zijn!!!!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat houdt het idd wel spannend.
    Deze week is hij zelfs nog een dag langer weg en komt hij zaterdag pas thuis om maandag weer te vertrekken tot vrijdag.

Ik denk dat ik zo kan meegenieten omdat ik er nu geaccepteerd heb dat het niet zo heeft mogen zijn bij ons dit keer.
    Mn schoonzusje heb ik het wat moeilijker mee...Al kan ik niet verklaren waarom...
    Misschien omdat het zoveelste al is in de afgelopen weken met blij nieuws.

En idd, gewoon proberen uit te schakelen, je mag zeker wel verdriet hebben om het verlies van je kindje, maar niet om het geluk van een ander.
    En je hebt heeeelemaal gelijk. Ons is dat geluk ook nog wel gegund!!
    En doordat we de keerzijde van het geluk hebben ervaren zal het des te waardevoller zijn als wij dan eindelijk dat babytje in onze armen mogen sluiten.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hij is idd savonds en snachts ook niet thuis. Momenteel zit hij in Duitsland, 10min van de grens naar Polen.
    Nog een paar daagjes tot mn NOD. Begin wel wat dingetjes te merken maar hou mezelf wel op de grond dat je hoofd je lichaam gek kan maken.
    En idd, ook als hij zoveel weg is moet het wel gaan lukken, bij Mylan is het ook gelukt.
    Maar als mn ei dan rond zaterdag of zondag springt zou wel handig zijn ;)

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier vanmiddag mn zwangere vriendinnetje op de thee gehad, en zoooooo leuk!!
    Als hun kleintje er is, word ik hun gastouder! :D Gewoon in mn eigen huisje. Ze wilde dat graag omdat ik qua tijden flexibel ben(ze werkt in de zorg) en ze ook weet waar het kindje terecht komt dan.Plus dat het dan gewoon in een gezin meedraait.
    Moet tegen die tijd dan nog wel kijken of mn huidige oppaskids hier kunnen komen tussen en na schooltijd want je mag tegenwoordig nog maar op 1 adres oppassen.
    Maar ik vind het zooooo leuk!!
    Wat nog cooler zou zijn, is als ik dit weekend positief zou testen, dan zouden we nog in dezelfde maand uitgeteld zijn...
    Lijkt me druk, 2 kleintjes maar ook wel supergezellig! :D
    Ik heb er zin in!

17. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hallo dames,

Lees veel positieve berichten hier, weer proberen zwanger te raken, oppaskindjes etc. Fijn hoor!

@ Frenzy; ik was ook zo vreselijk instabiel toen deze kleine ouder werd dan Christian. Het zal wel weer bij de verwerking horen en dan nog die gierende hormonen.
    Wij willen ook Christian noemen op het geboortekaartje, maar hoe precies.... T mag wel subtiel. Ik dacht aan een zinnetje uit het liedje van Simone kleinsma ( mijn meisje) ; wie leeft in ons hart, mag ook blijven. Ik vind het liedje sowieso erg mooi.
    Verder zijn de bekken niet fijn, ik moet het goed in de gaten houden. Gelukkig vindt ook de arbo-arts dat het nu beter is om rustig aan te doen, zeker gezien mijn geschiedenis. Vreemd idee, maar ik ben vanaf nu dus thuis.
    Met m'n kleintje gaat het goed, over 2 weken weer een echo, een bevestiging is altijd fijn ook al voelt het goed. Hij trappelt ook zo lekker.

Meiden, hoop voor jullie ook spoedig weer getrappel in jullie buiken! Succes!

18. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @happygrump: balen dat je al zo lang ongesteld bent...dat zal vast wel met de eerste keer na de bevalling te maken hebben, ik had het toen ook wel veel heviger als anders.

@justme: fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Heerlijk even er uit! Toch wel ongesteld geworden dus? Altijd weer een teleurstelling! Maar wat je zegt...je kon nu wel even van de wijntjes enzo genieten!

@mams:knap van je dat je zo positief bent, ook ten aanzien van andere kindjes! En als ik het goed lees nadert jouw NOD?? Spannend zeg!!

@frenzy: heel logisch dat je af en toe weer even een periode hebt waarin je je niet zo happy voelt. Je gaat je toch altijd weer afvragen hoe het geweest zou zijn met Loek! Ben blij te horen dat het weer wat beter gaat!
    En wat betreft het geboortekaartje...ik denk dat dat heel persoonlijk is voor jullie of jullie Loek willen benoemen! Ik weet voor mezelf dat ik het zeker zou doen, door de naam er op te zetten maar misschien ook wel een klein tekstje ofzo.

@peet: fijn voor je dat de arbo-arts het ook inziet dat je beter rustig aan kan doen! Geniet je een beetje van je vrije tijd nu??
    Hopelijk blijft het met je bekken een beetje stabiel, dit is wel erg vervelend!

Hier ook alles zijn gangetje...ook wel weer wat meer 'downs' dan 'ups' maar gaat ook wel weer wat de goede kant op!
    Hier pas over ong. 2 weken mijn NOD dus nog even een tijdje geduld hebben! Gelukkig vliegt de tijd! En ondertussen maar om de dag klussen, weten we in ieder geval zeker dat mn ei benut wordt!

19. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mams; oei echt spannend deze dagen voor jou! Hoop het voor je meid, zou zo mooi zijn! Is dit je eerste off. ronde na Mylan? En wat leuk van je vriendin, ze weet ook nog maar net dat ze zwanger is? Ik duim voor je deze ronde!!!

@ Peet; lekker hoor, dat je nu ook thuis zit en je verdiend het zo! Als je terug kijkt, tis toch een gek jaar geweest. Nu lekker genieten van dat getrappel en uitrusten met je bekken! Want je moet hierna nog langer mee....

@ Iradersma; idd, maar soms heb ik /krijg ik het gevoel dat ik nu helemaal gelukkig moet zijn omdat ik weer zwanger ben (is echt een eigen gevoel, niemand die mij aanpraat...) Het overvalt me ook af en toe, het vedriet nu nog, had ik niet verwacht. En begrijp me niet verkeerd he, want ben echt dol dol dol gelukkig met deze dondersteen in mijn buik (gun jullie het ook allemaal).

Nog twee weken, en tja om de dag klussen, zo deden wij het ook... Reslultaat in een jaar drie keer zwanger.... En ik verplichte het mezelf ook om het voor mezelf 'leuk' te maken en dan leverde het voor mij ook nog ontspanning op ;). Ik duim voor je, deze komende weken, hoop dat het snel raak is. Toch ook nog last van ups en downs, dat blijft nog lang denk ik, eerlijk gezegd overvalt het me soms, dan denk ik, zo nu gaat het echt weer helemaal top en vervolgens krijg ik weer dieptepunt...

@ All; wat me opvalt en het zal heus niet voor iedereen op gaan, maar bij veel mama's van vlinderkindjes wel. Is dat ze vaak weer een kindje krijgen van hetzelfde geslacht als dat ze verloren zijn, ik vind dit wel bijzonder. Zat hier laatst aan te denken en dacht deel het met jullie...

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd, als het goed is heb ik dit weekend mn NOD.
    Erg spannend weer.
    Mn vriendin weet nu een week dat ze zwanger is. Heel pril, maar superleuk.
    Ik kijk er echt naar uit om hun kindje op te mogen vangen. Betekend ook weer werk natuurlijk, zodat ik bij ons volgende kindje ook langere tijd vanuit huis kan werken en er kan zijn voor hem/haar.

Frenzy, daar heb ik eigelijk nooit zo op gelet maar het zou me hier niks verbazen.

Deel Deze Pagina