afspraak gehad in het ziekenhuis. Nog geen oorzaak gevonden, we hebben nog 1 afspraak bij klinisch genetica voor de uitslag van de obductie. Maar gyn benadrukte dat de kans groot is dat er niks uitkomt en dat het gewoon pech is.. Jammer dat wij die pech hebben gehad, hopelijk snel een portie geluk erbij..
Spannend hoor, nog een afspraak. Hebben meerdere meiden dat gehad?? Wij hebben 2 afspraken gehad bij de gyn en dat was het.
Hej, wij hadden ook afspraken met de klinisch geneticus. Ook pech, niks gevonden, maar iig dan ook niks erfelijks. Dus zeer weinig kans op herhaling. @frenzy; ja inderdaad, mij is dat ook wel opgevallen dat hetzelfde geslacht broertje of zusje wordt ..... Geen idee hoe dat zit.
Zwangere dames hoe is dat bij jullie? Zelfde geslacht? Of weten jullie het niet? Ik heb maar 1 afspraak bij de gyn en dat was ook alleen maar een gesprek. Klinisch genetica geeft de uitslag van de obductie, daar hebben wij toestemming voor gegeven (?), misschien jullie niet mams? En inderdaad die erfelijkheid. Maar nu heb ik het idee dat dat alleen maar info van de familie beslaat... Maar wij hebben dan geen lichamelijk check gehad bij de gyn.
ik heb werkelijk geen flauw idee... Heb er ook nog nooit wat over gehoord, voor zover ik weet zouden we de obductie uitslagen van de gyn horen.
Ohw happygrump, wij hebben nog een uitgebreid genenonderzoek gehad. Daarnaast de kweek nog van de vlokkentest, de vruchtwaterpunctie en obductie. Best veel inderdaad..en nog geen idee waarom Chris zoveel vocht had. Nou goed, het was zo en daar veranderd niets aan, wij zijn nu blij met het feit dat de kans op herhaling zeer klein is.
Had al gereageerd in het testentopic, maar ik denk een YES!!! Snel rak meis! En ik duim zo voor een dikke plakkert en dan natuurlijk gezond!!! Ga je de komende dagen ook nog testen?
Ja uiteraard blijf ik testen... Heb er nog 2 liggen, morgen en oveermorgen. En als het dan nog niet duidelijk is dan haal ik maandag nog bij(A) Ik word er gewoon helemaal zenuwachtig van...
Ow wat naar voor je zeg!!! Je was net zo blij en nu wordt je met één ruk weer uit die blijdschap gehaald! Wat wreed is het toch soms. Het zal dan inderdaad wel een vroegmiskraam geweest zijn want als je wat later had getest had je het waarschijnlijk niet eens gemerkt dat je zwanger was. Meid, knuffel en sterkte!
Gelukkig had ik mezelf nog redelijk op de grond gehouden... Als ik had gewacht tot manlief thuis was morgen was ik al ongesteld geweest en had ik het niet geweten.
@ Mams; wat balen meid!!!! Dikke knuffel en rustig aan. Vind het het echt rot voor je, had zo geduimd voor een plakbeeb!!!
Dank jullie wel meiden. Ik baal er wel van, maar eerlijk is eerlijk, na wat we hebben meegemaakt heb ik veel liever dit dan dat het nog later misgaat. Idd hopen op een plakbeebje de volgende keer. Heb goede pendels voor december dus...Wie weet
Hej dames; hoe gaat het met jullie allen? Met mij prima eigenlijk, m'n rug/ bekken goed onder controle nu. Heerlijk, weinig pijn. M'n buik groeit als kool, helaas kont ook . Maar wat kan mij het schelen. Ik leef gezond, dan maar een tijdelijke big mama...... Frenzy; hoe gaat het met jouw toeter? Iradersma; ik duim weer hard deze maand! En uiteraard ook voor de andere dames!