Ja dat is idd balen...Maarja betekend wel weer dattie in de juiste tijd weer thuis is Vet man!!!!! Geniet lekker van je roze wolk
JOEHOE!!!! Iradersma is zwanger!!!!!!!!!!! Vet cool! Gefeliciteerd!! Wat geweldig nieuws!! Hoe voel je je? Is het al geland?...
Nou ik bevat het nog steeds niet helemaal maar ben gelukkig iets minder hyper als vanmiddag Ik zal deze week de gyn bellen voor een afspraak....ik moest gelijk bellen als ik weer zwanger was zodat ze mn bloeddruk dan regelmatig kunnen controleren. Verder voel ik me goed! Alleen al een paar weken last van mn onderrug...dat verklaart het nu wel!
En nog steeds vind ik het geweldig nieuws! Ik mis Frenzy de laatste tijd..... Hoop dat alles goed gaat en dat je het gewoon druk heb of wat minder zin om te schrijven, dat kan natuurlijk ook.. Het is wat rustiger op het forum..... In die zin; er zijn wat dames afgehaakt...hopelijk allemaal omdathet gewoon lekker gaat en de interesse er gewoon niet is, iig van mijn kant; het allerbeste en hoop zo nu en dan eens op een update. Ik blijf nieuwsgierig naar jullie! Greets p
@ IRADERSMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW GEFELICITEEERDDDDDD!!! De tranen springen in mijn ogen!!!!!! Gefeliciteerd! Sorry dames heb jullie verwaarloosd, probeer mrg even de laatste pagina's door te lezen en te reageren, maar zag het nieuws van Iradersma!!!!! Owhhhh ben zo blij!!!!!!!!
Hallo dames, mijn vraag is of ik mij bij jullie clubje mag aansluiten. Ik ben al lid van een andere club, maar zij gaan allemaal voor hun eerste kindje en dat ligt voor mij anders. Hierdoor voel ik (ook al is dit misschien niet zo) een beetje afstand. Jullie weten als geen ander hoe het is om je kindje te verliezen en hoe het is om dan weer opnieuw te proberen zwanger te raken. Ik ben verder een gezellige, (meestal) vrolijk type die probeert positief in het leven te staan. Ik sta open voor jullie vragen en hoop dat ik jullie ook kan bemoedigen als dat nodig is. Lieve groet, Albertina
Hallo Peet, hier een link met teksten die je kan gebruiken als je naar een overleden kindje een gezond kindje krijgt. Hoop dat je er iets mee kan Gedachten-gedichten.nl | Kindje overleden
Hoi albertina! Hartelijk dank voor de link. Toevallig ben ik er op dit moment heel erg mee bezig. Het geboortekaartje moet nu toch wel vorm gaan krijgen. Hoe gaat het met jou verder? Wat is er gebeurd met Esther dat je afscheid hebt moeten nemen van je meisje? Veel liefs peet
Poeh is erg veel om uit te leggen hier, maar als je op mijn banner klikt dan kom je op haar site en kan je lezen wat *Esther precies had. Waaraan is jullie mannetje overleden? Ik vind het zo fijn om te lezen dat je zwanger bent, maar denk dat er ook veel onzekerheid voor jullie is. Kan je wel genieten van je zwangerschap? Zijn vragen waar ik zelf mee zit als het voor ons weer zo mag zijn, maar misschien is dit bij jou natuurlijk niet het geval.
Hoi Albertina, Jij ook helaas welkom hier...natuurlijk kan je hier ook mee kletsen en hopelijk heb je er wat aan om de ervaringen van anderen te lezen. Ik heb even op de site gekeken van Esther, wat hebben jullie dat mooi gedaan zeg!! Heel waardevol! En jullie hebben ook zulke mooie foto`s dankzij de stichting make a memory, dit hebben wij ook gedaan bij Roan en dit is echt heel fijn! Liefs
Hoi albertina, ik heb ook op de site gekeken, werd er emotioneel van. Wat een gemis, je meisje. Christian is overleden aan teveel vocht in zijn lijfje. De oorzaak hiervan is nooit gevonden. Nu ben ik alweer bijna 30 weken zwanger, wisselend ongerust, maar al met al kan ik er best goed van genieten. Ik koester ieder moment, ben erg bewust van het wondertje in m'n buik. Ik begrijp dat jij ook graag weer zwanger wilt worden?
@albertina; WELKOM hier. Heftig verhaal, mooie website! @iradersma; hoe is het? Dringt het al een beetje door? Hoe voel je je? @justme; hoe gaat het met je? Niet teveel stress? Zorg goed voor jezelf.
Dames, vraagje. Ben nu ongesteld, maar zo hevig!! Bijna net zoals vlak na bevalling. Dit is de tweede keer na bevalling. Is dit normaal? Moet ik mij zorgen maken? Groetjes
@happygrump: ik denk ook wel dat het normaal is want ik had het de eerste keren ook wel behoorlijk heftig. Het gaat hier goed! Het begint voorzichtig wat te dalen....vind het wel ontzettend spannend! Maar ben echt super blij dat het zo snel is gelukt...echt nooit durven dromen! Ik hoop ook dat het met diegenen die hier niet meer zo vaak komen ook goed gaat! Sannie, moet ook vaak aan jouw denken!! Fijn weekend allemaal!
Gaaf hoor iradersma Vind het echt leuk voor jullie!!! Hier vanmorgen onwijs beroerd wakker geworden en ik dacht, doe eens gek. Waag een test(8DPO) en waarempel, weeeer een lichte streep erop. Duidelijk te zien, maar veel te dun. Wel de juiste kleur en volgens mij activeert alleen hcg die kleurstof. Maar omdattie zo dun is twijfel ik of het een indrooglijntje is. Morgen maar nieuwe testen halen en dan zondagochtend weer een testje wagen.
Mams: jeetje zeg wat spannend!!! wanneer zou je NOD zijn? morgen toch? het zou dus kunnen..... ik weet dat ik bij mijn zwangerschap van Roan ook een heel licht streepje had, ik had toen een duurdere test gekocht en toen bleek ie toch een stuk zichtbaarder! Duim voor je!!!
Zondag zou dan mijn NOD zijn, heb een LF van 10 dagen normaal. Het is niet zozeer dat het streepje licht is, als ie zo breed was als de controle streep wassie duidelijk zichtbaar geweest. Maar hij is echt heel dun. Daarom twijfel ik heel erg. Ga morgen dus ff nieuwe halen en dan zondagochtend testen.