Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw frenzy!!! wat super mooi gemaakt zeg!! echt knap!! ik zou het je niet na doen.
    Je kan je eigen handeltje wel beginnen, hihi!! Maar...om dit allemaal voor jezelf te maken is al druk genoeg lijkt me!

Mams, duim toch voor je morgen! je weet het maar nooit!!
    Succes meid!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Frenzy ik heb geen ziekenhuisafspraken meer.

Bedankt voor het duimen, maar de kans is erg klein. We hebben niet in de juiste tijd geklust.

we zullen het wel zien.

3. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @frenzy: mooie foto's zeg! Knap werk! ;)

Het zou inderdaad leuk zijn dat ik terug op mijn cyclus zou kunnen vertrouwen.... Heb deze morgend even een test gedaan (mijn vriend begon er van het weekend zelf over met als gevolg dat al mijn goede bedoelingen zo het raam uitvlogen;)) Met een zeer duidelijk, negatief, resultaat :( mijn cyclussen doen dus maar wat, vandaag dag 31 weer (45-30-18-...) :( Ba, we hadden allebei zo'n goede hoop!:(

Ik hoop toch stiekem nog op een beter resultaat voor mams!
    En zo niet, dan is het gewoon voor volgende maand! ;)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Balen meid:( vreselijk als je lichaam zo onduidelijk doet.

Hier vanmorgen getest, negatief zoals verwacht. Dan zullen de duivels vandaag wel komen.

Heb de hele nacht bijna op gezeten met mn kleine man. Hij moest steeds overgeven,houdt nog geen water binnen.

5. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @mams: jij ook negatief. Ach, we zullen maar denken dat we nu duidelijkheid hebben en op kunnen naar de volgende ronde!
    O, arm ventje! Is zo zielig als zo'n klein ventje zo ziek is! :( Hopelijk is hij snel beter! Verwen hem maar goed!
    Veel succes op het gesprek straks!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen dames, hier ook pas een drama achter de rug.... ik ben 25 november bevallen van onze zoon Arnaud, hij is 22 november na 37 weken en 4 dagen zwangerschap.... vind dit toch de ergste horrorfilm een ouder kan meemaken... wij staan nu nog aan het begin van de verwerking, maar zijn er allebei van overtuigd dat er redelijk snel een nieuwe zw moet komen.. niet ter vervanging maar wel om een hele negatieve zwangerschapsperiode positief te gaan afsluiten... en we willen erg graag een brusje voor onze dochter....

we hopen begin dit jaar toch weer onderweg te zijn voor zeer welkom babietje nummer 3... want dat is het wel, we hebben 1 kindje dan moeten afgeven, hij is 30 november bij mijn vader in het graf bijgezet... tenslotte had mijn vader eerder kennis met hem gemaakt dan wij, nu weten we zeker dat hij niet alleen is en dat mijn vader zijn handen daarboven vol heeft aan Arnaud.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lieve MikMak, wat vreselijk dat ook jij je bij ons komt melden.
    De nachtmerrie van iedere ouder.
    En zo laat in de zwangerschap meid, wat is er toch gebeurt dat jullie mannetje niet mocht blijven??

Wel ontzettend mooi dat jullie hem bij je vader hebben laten bijzetten.
    Alleen zal hij daarboven bij de sterretjes niet zijn.

Welkom meid, al hadden we je natuurlijk liever niet bij dit clubje welkom willen heten.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mams, er was totaal geen reden dat het mis zou gaan.... ik had een makkelijke zwangerschap, alleen vocht maar dat had ik bij mn dochter ook.. verder geen vergiftiging of suiker, met de kleine man was alles goed.. dus voor iedereen nog een raadsel.. ze hebben wel obductie gedaan, vruchtwaterpunctie, bloed afgenomen maar zelf verwachten wij daar niets van.. wij denken de navelstreng, die zat om zn nek. wel los maar als hij de 22ste is overleden en de 25ste is geboren kan een navelstreng weer los gaan zitten.. en anders misschien toch vocht verplaatsing, want was 2 weken ervoor van de laatste 5 treden van de trap gegleden... wel op mn billen maar dat schijnt vocht te kunnen verplaatsen. we zullen we zien.

Linette zegt ook dat hij op de maan is en bij opa.. dat is een verzachting om het zo maar te noemen..

tja bedankt voor de verwelkoming, alhoewel ik dat liever ook niet had

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat is het toch fijn dat er al zo'n heerlijk bengeltje is om ons met de benen op de grond te houden he.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit inmense verdriet.
    Je kunt hier altijd van je afschrijven, verdriet,woede,blijheid...Alles mag je hier kwijt.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mams. gelukkig is er idd al een bengeltje geeft de wereld weer moed, gelukkig komt dit verdriet met vlagen... tis niet de hele tijd zo verdrietig, dat kan je ook niet volhouden. vind het leven wel soms wat wrang, een mens is niet gemaakt om een kind af te geven.
    en als je dan soms leest dat de mensen die alles aan hun laars lappen gewoon bij bosjes kinderen krijgen en dat dit gezonde mannetje ons is afgenomen....

ben blij dat er in dit soort situaties meer meiden zijn die hetzelfde hebben meegemaakt... alhoewel je dit je ergste vijand nog niet zou toewensen

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ken je gevoel...

2 dagen voordat ik het slechte nieuws kreeg liep ik op het voetbalveld en zag daar een hoogzwangere vrouw, met een sigaret op de lip zitten.
    Heb al eens een hoogzwangere gezien met een lekker likeurtje in de hand...
    Dan denk ik alleen maar, hoe kan de wereld nou zou krom zijn?

Ik heb er alles voor gedaan, gestopt met roken, niet meer drinken, netjes mn vitaminen slikken, tuinieren met handschoenen aan..
    Alles had ik er voor over.
    En ons kindje mocht niet bij ons komen...

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja precies, deze vrouw is zwanger van de 5de rookt ipv 4 pakjes "maar" 2 pakjes, haar man slaapt met haar zus geen eigen tand meer in de mond en ga zo maar door... hier idd gestopt met roken (wat geen probleem was) niet meer drinken, vitamines, foliumzuur van te voren en het gaat op het moment dat het zelfs thuis geboren mag worden zonder aanleiding mis.. wat was het doel ik bedoel vorig jaar mn vader weggebracht na 7 jaar vechten tegen kanker, in januari een vmk (9 weken) van een 2ling, mijn beste vriendin is 31 kan niet meer genezen worden van de borstkanker, een week voor mn verlof kreeg ik te horen dat ik uitgekocht ging worden van mn werk want het kantoor ging verhuizen naar zeist (ik maastricht) oktober een poes in laten slapen, hub is militair en kreeg een brief thuis dat over 4 jaar (pas over 4 jaar) hij ook op straat staat, maar goed hij doet nog deeltijd een hbo ernaast dus komt wel goed... en dan nu dit... hoeveel moet een mens opvangen.. ja en dan heb kik nog niet gesproken hoe geflipt mijn moeder is na het overlijden van mn vader..... vind het best moeilijk het positieve van het leven te zien... gelukkig is ons gezin heel erg hecht en zullen we ons samen er doorheen slaan dat staat voorop.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje meid, wat heb jij een jaar achter de rug :(
    Idd hoeveel kan een mens hebben.
    Maar gelukkig hebben we idd onze gezinnen nog, waarin we heel veel geluk, warmte en liefde mogen ervaren.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja leuk he zo een jaar.... 2012 moet, zal en kan alleen nog maar vol geluk zitten zou ik zeggen... ze zeggen wel eens sommig mensen hebben alles en de rest fluit rustig door het leven heen... nou zo voel ik me bij tijd en wijle ook wel..... meestal kan ik er wel een draai aangeven maar die emmer is effe leeg... zal zich weer moeten vullen.

komt tijd komt raad zullen we dan maar zeggen

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kan het me heel goed voorstellen!
    Maar we moeten toch proberen alles van de zonnige kant te bekijken en te bedenken dat ook het geluk weer onze kant op zal komen.
    Al is dat soms wel heeeeeeeel erg moeilijk.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heeeel moeilijk maar niet onmogelijk....
    hoop dat er op dit gedeelte van zp iig een hoop positieve berichten zullen komen...
    en voor de rest moeten we maar volhouden en geloven in extra geluk onze kanten op;)

17. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Meiden, ik lees jullie mailwisseling en heb veel bewondering voor jullie kracht en verlangen naar positiviteit! Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
    Mikmak, helaas een welkom inderdaad. Ook weer een moeder van een engeltje. Veel sterkte en nog meer kracht toegewenst dan je al in je hebt!

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Justme; gats meid wat balen van de negatieve test; zo vervelend, ken de teleurstelling :(! Dikke knuffel meid, geen bloed geeft moed he!

@ Mams; owh... zat al heel de ochtend in het 'testen topic' te kijken in de hoop dat je een mooie posi test zou showen, maar ook negatief getest :( Wat ontzettend rot zeg! Dikke knuffel meid! En beterschap met je ventje!

@ Iradersma; geniet lekker van je midweekje! Hihi ik kan altijd nog een webshop beginnen en spulletjes gaan verkopen (mocht ik geen baan vinden ;))

@ Mikmak; welkom meis (helaas). Gefeliciteerd met jullie mannetje en helaas ook gecondoleerd... Ik heb jou verhalen gelezen, dat jullie mannetje in de buik is overleden (je kletste bij de december mama's toch?). Wat vreselijk meid, dat dit jullie moet overkomen! En je woorden, ze zijn zo herkenbaar, wat kan een mens aan? Wat is het leven wrang! Waar is het allemaal goed voor!

En pech op pech op pech... Het valt me op dat veel vrouwen die een kindje verliezen veel meer ellende daarbij krijgen te verduren. Hier hetzelfde... En dan vraag je echt af, wat kan een mens aan, waar is het goed voor?!

En de vergelijking met andere dames, en dan bedoel ik niet 'de slecht zorgende zwangere vrouwen'. Maar ik doel op de mensen waarbij alles vanzelf gaat, waarbij alles komt aangewaaid, dat zijn de mensen waar ik slecht mee om kan gaan. Soms zeggen mensen ieder huisje zijn kruisje... Maar ik ben er van overtuigd dat het geluk en ongeluk niet evenredig is verdeeld.....

Een ding 'dit soort ellende' overkomt alleen maar die mensen die het aankunnen, uiteindelijk zal het je sterker en beter maken, hoe zuur de weg daarnaar toe ook is.... (Al zijn er soms dagen dat ik hier aan twijfel...)

Mikmak, nogmaals, ik vind het vreselijk wat jullie overkomen is en ik hoop dat 2012 voor jullie veel geluk en voorspoed brengt (voor ons allemaal!)

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @peet dank je wel. maar dat geld voor jou ook...

@frenzy, ja ik kletste bij de decembermoeders, ik geloof dat iedereen dezelfde woorden herken die hier aan het kletsen is:(

ben het met je eens dat alleen de sterke dit soort klappen te verwerken heeft, en dat we er uiteindelijk beter en sterker uitkomen, maar hoe sterk moet een mens worden...

oh bij jou is het ook pech op pech op pech... niet grappig nee. geluk is inderdaad niet gelijk verdeeld over iedereen, dat dat aan de andere kant weer onze kracht is is positief, het maakt je selectief in wat belangrijk is, en draait er nog weinig doekjes om... iedereen weet wel wat ze aan je hebben.... alhoewel ik voor onbelangrijke klachten van de omgeving absoluut niet open sta... zo niet belangrijk, als je me me nog volgt.

mogen we maar veel voorspoed hebben dit jaar en de rest van de levensreis ook (bij voorkeur)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fenzy, ja idd. Zoals verwacht negatief getest. Nou is het wel te hopen dat die duiveltjes vlot komen.

Deel Deze Pagina