Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Frenzy, nee ben nog niet ongesteld geworden....ik ben gewoon begonnen omdat ik geen pil ga slikken en condooms hebben we niet en zijn we niet van plan om te halen... we laten het aan de natuur over indeze... tis niet bewust bezig, maar als het dan toch gebeurd slik ik iig gewoon foliumzuur... en als het nog effe duurt, tja we zien wel.

en als je een foto wil delen dan moet je dat gewoon doen, positief nieuws is altijd welkom!!!! en uiteraard geld dat voor Peet ook. hebben hier een aantal mensen die zwanger zijn en die ons ontwijken, maar hebben zo behoefte aan positief nieuws....
    een dinnetje van mij is na de eerste icsi zwanger geraak loopt nu tegen de 30 weken aan... gelukkig vertellen ze honderduit, en laten ze vol trots de foto's zien en dat hoort er ook bij, ik ben harstikke blij voor hun dat ze een kleintje verwachten.....

@justme, gelukkig geen hele familiefeesten bij ons, kleine familiefeestjes.... en ik kan gewoon zijn wie ik ben, als dat betekend dat ik een traan weg moet vegen dan is daar ruimte voor...

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; je hebt groot gelijk, hier ook gewoon gelijk weer gestart, en hoopte dat ik zo weer zwanger was... (nu ben ik ook wel weer snel zwanger geraakt, maar had voor mijn gevoel nog sneller gemogen...)

Hoop dat het snel raak is voor jullie, vervangen doet het jullie ventje niet, maar het geeft wel weer licht aan het uiteinde van de tunnel. En heel veel zwangere dames hebben mij ook ontweken in het begin (maar ik vond dit fijn, ik kon echt niet tegen zwangere vrouwen die zich druk maakte om niks....)

@ Echo foto''s; ik heb een album aangemaakt met daar de foto's in van onze 'floepert'

3. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justme: aha ik begrijp wat je bedoelt wat betreft de testen. Dus toch negatief?? Balen zeg... Je hebt nu in ieder geval wel duidelijkheid. Ga je de gyn nog bellen?

@frenzy: het gaat niet zo heel goed met mn schoonzus. De chemo`s die ze maanden lang gehad heeft, doen niks meer. Nu krijgt ze volgende week nog bestralingen tegen de erge pijn in de rug, hopelijk gaat dit wat helpen tegen de pijn. Verder is het afwachten dus.

Wat fijn dat de pretecho zo mooi was!! Echt super voor jullie!! Ik ga zo even de foto bekijken!
    Doe je rustig aan verder?!

@peet: geniet maar lekker van je rust!! Je hebt het nodig!

@mikmak: wel knap van je hoor dat je zo om kunt gaan met de zwangerschap van je vriendin! Het is voor jullie nog zo kort geleden! Ik kon dit toen echt nog niet..

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden, ik kom jullie eventjes hele fijne feestdagen wensen.
    Dat 2012 maar een jaar mag worden met alleen maar hoogtepunten.
    Na het verdriet van 2011 vind ik dat we dat toch allemaal wel verdiend hebben!
    Op naar nieuwe zwangerschappen en prachtige baby's!

5. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @frenzy: ja, hij wil dat ik bel over het rare bloedverlies. Vind het ook wel raar, woensdag, donderdag en vrijdag had ik eigenlijk genoeg aan inlegkruisjes... En vandaag is het eigenlijk al zo goed als gedaan.:$ Maar ik ben gerust, heb test gedaan, dus hebben gisteren al gezellig een mojito gemaakt en straks bij het reegebraad een lekker glaasje wijn.;) Ik bel volgend jaar wel naar de gyn, die man heeft ook recht op gezellige feestdagen!
    Oja, en héél mooie echo's van floepert!!! :) Zo schattig! Ik kan goed geloven dat je helemaal verliefd bent! Geniet ervan!

@peet: ja, ik vind het ook raar, het wordt erger in plaats van beter... Maar ik zal wel zien wat de gyn er volgend jaar van zegt!

@mikmak: bij mijn mama zou er ook wel plaats voor zijn, maar daar is mijn grootvader en (die stomme :() oom ook, dus is weer lastig. dan krijg ik weer van die nietszeggende commentaar dat erop neer komt dat ik maar moet ophouden en verder gaan. Ik voel ook nog heel sterk dat mensen zich ongemakkelijk voelen en ik heb dan de neiging om het hun makkelijker te maken... en nadien, alleen of bij mijn vriend, te breken.

@iradersma: ja, toch negatief. Baal ook wel een beetje, zou toch een mooi kado'tje geweest zijn. Maar ja, nu kan ik toch genieten van een glaasje wijn met de feestdagen (heb ik nu ondertussen al zo vaak gezegd dat het wel lijkt of ik een probleem heb, is helemaal niet hoor, blijft echt wel bij 1 of 2 glaasjes met gelegenheden ;):D). Ik ga de gyn na de feestdagen wel eens bellen, maar is nu ook weer niet zo dringend dat ik hem tijdens de feesten ga storen.

@all: Hoewel het heel dubbel is, deze feestdagen, wil ik jullie toch hele gezellige dagen toewensen en uiteraard een fantastisch nieuw jaar, gevuld met geluk, liefde, vriendschap en uiteraard goede zwangerschappen en/of heel gezonde baby's!
    3 dikke virtuele kussen voor jullie allemaal! :)

6. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook namens mij, voor iedereen fijne dagen toegewenst!
    En we hopen met z`n allen dat 2012 ons veel goeds mag brengen!
    Liefs!

7. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Thanks voor de gelukwensen! En uiteraard ook voor jullie allen heel veel geluk!

@ Frenzy, jouw echo- foto's zijn inderdaad schitterend! Mooiere kwaliteit dan de mijne ( die ik nog steeds moet scannen) echt heel gaaf!

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Peet; thx van de foto's, is 'de nieuwste' technologie met kleur en onze floepert werkte echt niet mee (hij laat liever zijn piemel zien dan z'n gezicht ;)). Maar de echo mevr. kon toch hele mooie pics maken en een film...

Wat fijn dat je zo lekker je rust kan pakken, lekker van genieten hoor! Had nog iets gelezen van een gezellig etentje met schoonfamilie en bevallingen.... Tis toch wat he, velen zien toch een vroeg geboorte niet als 'serieuse bevalling'. En als ik mijn moeder moet geloven (die bij de bevalling van Loek is geweest en zelf 5 kinderen heeft gebaard) was mijn bevalling niet te vergelijken met een normale bevalling (was het bij mij hels...) Maar nog ff en dan kunnen we uit eigen ervaring praten...

@ Iradersma; goed de kerstdagen door gekomen op de sapjes? Heb je al mensen in je omgeving het grote nieuws verteld?

@ Mams; alles goed meid, is je mannetje nu thuis de eerste week van het nieuwe jaar? En ik hoop dat het begin van 2012 een mooie duidelijke streep!!!

@ Justme; thx meid! Leuk dat je even naar onze 'floepert' gekeken hebt. Owh, ik hoop dat je lekker hebt genoten van je wijntjes de afgelopen dagen, zolang het nog kan lekker doen En als het bloedverlies aan houdt zou ik zeker even bellen naar de gyn... Vind het vreemd zo tussentijds, ik heb dat niet meer gehad.

@ Mikmak; is het gelukt met het kokkerelllen? Hoop dat de dagen geslaagd zijn en dat jullie ze een beetje zijn doorgekomen, want het heeft toch nog een dubbele impact....

@ All; ik wens jullie natuurlijk ook heel veel geluk in 2012! Hopelijk brengt het voor ieder van ons veel geluk en gezondheid op alle vlakken!

@ Ego; ik ben de kerst doorgekomen, gister weesten bowlen en steengrillen en vandaag met manlief naar de bios en lekker tapas gegeten (hihi lekker spaans eten met kerst ;)) Miste m'n biertje wel heel erg (ik ben echt een bier liefhebber...) Maar tis voor een goed doel en ik haal ze nog wel in....

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen, ik hoop dst iedereen de feestdagen goed is doorgekomen. ik iig wel aardig doorheen geslagen met de nodige tranen, zeker omdat eerste kerstdag arnaud 1 maand zou zijn geweest.

@frenzy, het eten was een big hit :). helemaal gelukt en iedereen heeft lekker zitten bunkeren om het zo maar te zeggen.

had voor mn broer en vrouw, mn zus en mn moeder een foto gemaakt en ingelijst van ons 4tjes met een klein bedankt tekstje er op als bedankje voor alle steun en zorgen tijdens deze tijd... was dan weer een giga tranentrekker maar ze waren er erg blij mee, helemaal mn zus.

hier hopen we ook op een snelle zwangerschap weer.. maar dat komt wel goed.

wel hebben we sinds het overlijden regelmatig lichtflitsen in de keuken heel bizar en het is niet een storing in het licht.... hoe apart:$.

zo ga me maar weer in de kleren heisen en mn zus verder helpen met haar huis. tot later

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh ja frenzy, mooie foto's van jullie spruit, helemaal super

en waarom ik zo met de zwangerschap van mn vriendin kan omgaan is, omdat zij uit zichzelf niet zwanger kunnen worden, en het gewoon gelukt is, een kindje waar ze zo op hoopten. dat geluk is gewoon zo groot voor hun... en ze steunen ons aan de andere kant weer enorm terug met ons verlies, wat ook hun angst heeft ingeboezemd omdat ze zwanger zijn geworden, maar dan via icsi... dus het werkt 2 kanten op

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden. Allemaal leuke feestdagen gehad???
    Hier vrijdag begonnen met kerstborrel/personeelsfeest van manlief.
    Zaterdag lekker gegeten met zn 3tjes en cadeautjes onder de boom gedaan.
    1e met mijn familie uit eten geweest en savonds naar de kroeg geweest.
    Gister met schoonfamilie gegeten en een filmpje gekeken.

Heb ook de nodige drankjes gehad, had liever een dikke buik en dubbelfris ,maar als dat toch niet zo is: proost!

Manlief is vanmorgen weer vertrokken. Donderdagavond komt hij terug.
    Ovutesten zijn nog lang niet positief...maar worden wel duidelijker.
    1e week van 2012 weet ik nog niet ,maar heb heel duidelijk gemaakt dat ik "not amused" zou zijn als ik alle nieuwjaarsvisites in mn uppie zou moeten doen.

12. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frenzy: ja goede dagen gehad hoor, 1e kerstdag bij schoonfamilie gegeten en 2e kerstdag bij mijn famillie. Hier hebben we gisteren ook het grote nieuws verteld! Het was heel bijzonder want mn broer vroeg of we wat eerder kwamen en toen vertelden ze dat mn schoonzus ook zwanger is! Ze vond het super moeilijk om te vertellen maar wist het toen nog niet van ons. De nodige traantjes kwamen er naar boven maar toen ook eigenlijk meer van blijdschap voor elkaar!
    We gaan het morgen aan mn schoonfamillie vertellen, manlief moest namelijk 1e kerstdag werken.

Jij hebt wel leuke dingen gedaan dus met kerst? Lekker tapas gegeten dus, heerlijk zeg!! En dan is een lekker drankje erbij wel toepasselijk maar ja, we weten waar we het voor doen!

@mikmak: fijn dat het gelukt is met het eten! zag er culinair uit! Wat een mooi idee zeg van die foto! Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad weer de nodige emoties op brengt.
    Wat betreft je vriendin, ik kan me voorstellen dat je dan zeker heel blij voor hun bent, vooral omdat het bij hun ook allemaal niet zo vanzelf sprekend is!

@mams: echt te hopen dat je man thuis is, want alleen naar familie gaan is ook niks aan! Wat fijn dat jullie ook leuke dagen hebben gehad.

13. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    hoi dames!

Hier ook de feestdagen redelijk goed doorgeraakt.
    Vrijdag bezoek van mijn beste vriendinnetje (en meter van Alycia) ze had nog een mooi stukje bij voor op het grafje en een speciaal kerstballetje waar op stond "ik denk aan jou", speciaal voor ons meisje! Zo lief! Zaterdag lekker met 2 een gezellig avondje gevierd. Zondag naar de ouders van mijn vriend, lekkere steengrill. Gisteren naar mijn ouders, weer veel te veel eten! Nu moeten we woensdag nog wel eens terug naar mijn ouders voor de cadeautjes, schoonzusje moest gaan werken met de nacht en mijn mama doet de cadeautjes niet zo graag als de oma en oom er ook bij zijn, zij krijgen hun cadeautjes apart ;) Voor de rest wel fijn!

Fijn dat jullie ook allemaal fijne feestdagen gehad hebben!

@mams: hier hetzelfde, liever non-alcoholisch omwille van zwangerschap, maar nu het toch niet zo is, lekker van genoten! :) Hopelijk worden je ovutestjes pas donderdag of vrijdag positief!

@mikmak: die tranen zijn ook begrijpelijk, hé, hij hoort er zo hard bij! Dikke knuffel! (mmm, en nu je het zegt, het licht doet hier soms ook wel raar...)

@frenzy: heb er zeker nog van genoten! :) Mijn cyclus blijft inderdaad raar... en ik begin zo ondertussen vrij ongeduldig te worden... pfff, ik weet dat het nog niet zo lang is, maar we zijn ondertussen al 5 maanden verder....:) Ik verlang zo naar een nieuwe zwangerschap, gewoon wat nieuw geluk... Zal ook wel de tijd van het jaar zijn ;):)

14. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justme, wat bijzonder van je vriendin zeg!! wat een mooi gebaar! Fijn dat het bij jullie ook goed ging. Toch altijd wel wat een dubbel gevoel met deze dagen. Hopelijk voor jullie ook snel nieuw geluk!!

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; wat fijn dat het eten zo geslaagd is! Bijzonder die ingelijste foto's die je hebt gegeven! Alweer een maand geleden, wat gaat het hard he! In het begin ga je het echt aftellen (had ik bij Loek heel erg...).

En ik hoop ook op snel een nieuwe zw-schap voor jullie een brusje waar Arnaud over kan waken! Bizar die lichtflitsen.

Ik heb de afgelopen weken zeker al drie keer gehad dat een lampje kapot ging als ik het licht aan deed... Een keer spatte heel het lampke uit elkaar (mijn man en ik hadden toen ook een flinke woordenwisseling....) Mijn man zei gelijk, kijk nu gaat Loek zich ermee bemoeien :).

@ Mams; snap het meid, maar echt, 2012 zal jullie een nieuw wonder brengen! Als je maar wel zorgt dat die vent van jou op tijd thuis is.... Hoop dat hij er iig in het nieuwe jaar is voor de kerstborrels, wel zo fijn!

@ Justme; begrijp je meid, ik was al ongeduldig een maand na de bevalling, je wil het zo graag, maar kan het niet afdwingen. Nadat ik mijn vmk had gehad, zakte mijn moed echt in mijn schoenen... Wat een mooi kado van de meter van Alycia, moet je goed doen! Heb je geen bloedverlies meer gehad? Hoop dat je snel zwanger bent meid!

@ Iradersma; wat leuk dat je het de familie hebt verteld! En wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is, is het de eerste? En hoe lang is ze zwanger? Echt bijzonder hoor, ze waren natuurlijk helemaal zenuwachtig voor jou en dan is het dubbel feest, leuk leuk leuk!

@ Ego; heb een giga mooi/schattig lampje gemaakt voor de babykamer, zelf lampjes opnieuw bekleed met het 'bekende' stofje! Ben verder druk met gordijnen te maken voor de babykamer (voor onze slaapkamer heb ik ze net af...) Pfff en dan alle andere dingen die ik nog moet doen, heb echt tijd te kort momenteel!

Ga nu eerst mijn kledingkasten uitruimen (en wrl een hoop weggooien) mijn kasten puilen uit en mrg gaan manlief en ik een dagje naar A'dam!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Hoi,kom effe snel voorbij, typen vanaf foon is irritant .

@iradersma, leuk dat je schoonzus ook zwanger is.

@justme, wat super leuk zo een kerstbal.

Rest effe wachten tot morgen

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo was ik weer.

@frenzy, gaat zeker hard, maar staat niet ver van mn bed....

lees dat meerdere rare lampen hebben. linette had met mijn telefoon ook wat foto's gemaakt van de keuken zegt ze doodleuk, kijk babietje arnaud, en als je goed kijkt zie je daar idd een gezichtje op de foto's

hier vandaag weer een middagje geklust bij mn zus.. dat schiet nu ook wel op gelukkig.... voor de rest weinig nieuws.

tot later

18. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1078 iradersma, 29 dec 2011
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
    @frenzy: voor mijn broer en schoonzus wordt het de derde! ze is nu 6 weken, maar aangezien het zou opvallen dat ze 'niks' zou drinken met kerst (het was bij haar thuis) hadden ze maar besloten om het vast te vertellen! Ja was echt een heel bijzonder moment!
    Beide in augustus dus!

Je hebt het maar druk met alle zelfgemaakte dingen!! Knap van je hoor!! Niet in tijd nood komen hé :D.

Geniet lekker van de kleine uk!

19. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mikmak: dat is wel confronterend denk ik als je dochtertje dat zegt...kun je toch zien wat er in hun hoofdjes om gaat!! de schat...

20. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej dames!
    Even een snel bericht. Straks even naar de gyn voor nog een laatste( neem ik aan) echo. De nachten worden wat vervelend, m'n buik zit zwaar in de weg. Maar goed, dan slaap ik zo nu en dan overdag een beetje bij. Ik ga nu echt verlangen om hem lekker in z'n wieg te hebben. Nog even geduld.

Iradersma. Wat super dat je schoonzus ook zwanger , en zo fijn dat jullie samen zwanger zijn. Beide gelukkig! Hoe voel je je?

Lichtflitsen en knappende lampen komen hier niet voor. Wel inderdaad heel toevallig. Zijn jullie spiritueel? Ik bedoel, gebeurt jullie dat vaker of staan jullie er er voor open? Ik vind het wel interessant....

Fijne dag alvast! En inderdaad op naar 2012 wat voor ons allen een super- jaar wordt!

Deel Deze Pagina