Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @peet, ja hier wel spiritueel, ik zie ze zelf ook wel voorbij komen... en toen vorig jaar mn vader overleed was ik boos op hem want hij had beloofd om langs te komen na zn overlijden om gedag te zeggen en om de tuin te bekijken die hij nooit meer heeft gezien, dus zei toen hardop op, pap je zou nog langskomen en heb je niet voorbij zien komen, op dat moment zegt Linette, kijk mama opa daar... bleek hij er toch te zijn en zag ze hem in de gang.

heb in 2003 een oude vrouw aan mn bed gehad die heel boos naar mn ex keek... bleek mijn ex zn zaakje niet in zn broek te kunnen houden..

verder heel veel gependeld en door handen op het lichaam te plaatsen de blessures op een lichaam aan te wijzen en pijn weg te kunnen nemen... ben er de laatste tijd niet zoveel mee bezig want ben mn pendel kwijtgeraakt en had mn energie elders nodig.... maar ze volgen me overal, had er 14 in huis en linette ziet ze ook...

nou ga eens even kijken wat ik ga maken morgen en dan naar de winkel

2. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peet: wat fijn dat je weer even naar de kleine uk kan kijken vandaag!! Intussen misschien al gehad dus....hoe was het??
    Het komt echt snel dichtbij hé maar kan me voorstellen dat het je nog niet snel genoeg gaat! Nog maar weer even aan de "nep" bubbels morgen!
    Met mij gaat het goed! Wel behoorlijk moe maar ach, dan slaap ik gewoon wat extra! Woensdag hebben we weer een echo, dus wel weer spannend!!

@mikmak: wat bijzonder zeg...hoe je dat verteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo spiritueel ben aangelegd maar vind het wel heel bijzonder als ik dit zo lees.. en vooral ook dat je dochtertje het ook ziet!
    Ga je je wederom uitleven in de keuken morgen??

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    MikMak, wow wat bijzonder dat jij dat allemaal ziet en voelt en dat je dochtertje dat ook kan.

Hier een beetje spiritueel, heb als kind van alles gezien maar heb me daarvoor afgesloten. Ik wil het niet zien, ben te veel alleen om dat goed te kunnen dragen.

Ervaar nog wel steeds dingen, aanrakingen, adem in mn nek voelen, deuren die ineens dichtslaan, lampen die flikkeren....dat soort dingen.

En sinds het verlies van Mylan staat er op heel veel foto's van ons gezin een "orb"...Eerder was dat nooit zo, of heeeeeel veel(stofdeeltjes dus) maar nu echt 1tje..

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mams, heb me er ook een tijd vanaf gesloten, maar lat het dan toch weer toe.

@iradersma, niet echt uitleven in de keuken, wel weer wat samengesteld.
    vooraf Limburgse grotchampignons met spekjes, sjalotjes, knoflook in een cognac/sherrysaus met toast

dan hertebiefstuk gemarineerd in een marinade van appel, peer en pruimen met knofloook aardappeltjes en salade

tot slot wederom de honing-noten nestjes met citroen mascarponeijs die vond manlief zoooo lekker dus wilde die graag weer.

valt dus wel mee, het vlees leg ik zo vast in de marinade, en het dessert maak ik morgen ochtend al, dus valt wel weer goed te doen;)

zo op tijd eten en dan oudjaarsborrel van scouting.

5. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Haha, valt wel mee zegt ze dan! Volgens mij kun jij echt goed koken! Ik tik even vanaf de iPhone.. De echo was perfect, keurig kind! Iradersma, goed te horen dat het lekker gaat!

Mams, ook al spiritueel onderlegt, heel bijzonder! Er is dus meer tussen hemel en aarde. Toch hoop ik wel dat Chris ergens is waar hij zo gelukkig is dat hij geen behoefte heeft aan het aardse. Of is dit een vreemde gedachte...
    Liefs peet

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Peet; wat fijn dat de echo goed was! Hier totaal niet spiritueel (s-moeder is het wel en daardoor ben ik anti geworden....) Ik geloof wel dat er iets is/kan zijn... Maar niet erg gelovig zeg maar...

En we zeggen vaak dat er iets is om ons zelf gerust te stellen... Toen mijn paardje dood ging een half jaar terug, gaven we Loek de schuld... Dan zeiden we, Loek wil een mooi wit paardje hebben om over de wolken te galopperen...

Vervelend dat je buik zo in de weg zit... Heb je geen foto ergens staan van je dikke buik, ben wel benieuwd! Je bent nu 35 weken of alweer 36?

Ik hoop dat Loek (daar waar hij is) gelukkig is en blij is dat hij dat ons kan zien en ons dankbaar is voor wat wij hem bespaard hebben....

@ Iradersma; volgende week weer een echo, lekker luieren nu meid, die eerste weken kunnen zo vermoeiend zijn, moet je echt aan toegeven.

@ Mams; Bijzonder hoor dat je dat voelt en hoort (lijkt me soms ook wel eng...) En wat is een 'orb'? Hoe zit je in je cylus? manlief is alweer thuis neem ik aan?

@ Mikmak; ook aardig spirutueel, bijzonder hoor! Haha ik vind het toch een behoorlijk cullinaire maaltijd hoor! Ik kan echt niet goed koken, neem er ook totaal geen tijd voor... maar jouw 'menu' ziet er erg goed uit!

@ Jaarwisseling; dames, ik wens jullie het allerbeste voor 2012, heel veel geluk op alle vlakken, want we hebben al genoeg ellende gehad!

@ Ego; heb vandaag de klamboe afgemaakt (pfff ben er echt mega lang mee bezig geweest) en de lampjes (zelf bekleed) opgehangen... Zal een dezer dagen foto's in mijn album zetten en dan een seinitje geven!

Verder gaat hier alles goed, heb geen zin in morgen avond... Ben bang dat ik dan emotioneel ben, zou het liever overslaan.....

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @peet, fijn dat de echo oke was
    Valt mee hoor al dat werk voor een vorkje prikken, moet er wel tijd en zin in hebben.

@frenzy, haha, normaal is het hier ook normale kost hoor. Kom je gewoon een keer mee happen;)

Snap ik dat de klamboe veel werk is, ben benieuwd naar de fotos.

Zie ook op tegen morgen dan is het al weer vorig jaar dat de ellende zich ging mengen in ons leven... Hopen op een mooi jaar. Volgende week vrijdag krijgen we ook uitslagen. Ben benieuwd waarmee ze gaan komen of niet. knuffel alvast voor jou!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Een orb is een cirkelvormige "vlek" op foto's.
    Word vaak in verband gebracht met "geesten". Google het maar eens.

Ik heb nog geen eisprong gehad... mn ovutesten worden ook nog niet donkerder dus ik vrees voor vette pech weer.
    Manlief zou bij huis zijn volgende week maar dat kon toch niet meneer moest naar zwitserland. Dus ik pissed...manlief klagen, en wat doen zn chef... HEM ERGENS ANDERS HEEN STUREN!! alsof dat verschil maakt...weg is weg, offie nou 100 of 800km van huis is.
    Ik baal dus flink...ben er echt wel verdrietig van..
    Waarom issie nou zoveel weg :(

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; T klint goed hoor! Ben benieuwd naar jullie uitslagen, spannend ook.... Succes mrg met koken en de oudjaarsborrel!

@ Mams; Das balen, dan is hij net weg (als je mss een ei hebt?) wat vervelend meid, dikke knuffel voor jou! Lijkt me ook vervelend allemaal!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jep...als ik em net als vorige maand op dag 22 heb dan is dat woensdag...
    Dan moeten we morgen maar zorgen dat tygho op tijd in bed ligt zodat we nog ff kunnen voor de visite..Zondag avond en dan of maandagavond of dinsdagochtend als de wekker om 5 uur gaat(maar die paar uur maakt dan het verschil ook niet meer...
    En dan hopen dat er genoeg in de aanslag ligt om dat eitje te grijpen.

Als ik het me zo bedenk, valt het allemaal nog wel mee en is er nog wel kans.
    Maar dan moeten mn ovutesten nu wel ff donkerder gaan worden de komende dagen...sowieso want anders word mn cyclus wel weer heel lang

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mams, he balen dat ie zo veel weg is en dat dw ovu testen niet beter worden.

@frenzy, ben dus niet naar de borrel ,hub is alleen gegaan. Bleek pas om 8 te,beginnen en linetje op tijd in bed hebben wordt morgen ook weer laat voor ukkie

12. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,
    De beste wensen voor 2012, hopelijk een mooier vruchtbaar jaar voor ons allen en mooie gezonde kindjes voor de zwangere dames!
    Ik lees al de berichten wel, maar dan heb ik op dat moment geen tijd om uitgebreid te reageren, dus denk dan, doe ik later wel, maar heb ik dan alweer een hoop gemist... Maar ik heb jullie allemaal gevolgd. Mooie foto's gezien en lekkere gerechten gelezen. Heel leuk.
    Veel liefs

13. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frenzy: ben heel benieuwd naar de foto`s van de dingen die je gemaakt hebt!!
    Sterkte vanavond...voor mij mag het ook wel snel voorbij zijn, vind er ook niks aan en moet ook nog een weer werken morgen!

@mikmak: ziet er inderdaad weer culinair uit zeg!! knap van je zeg!!

@mams: wat balen voor je zeg!! echt niks aan om zoveel alleen te zijn!! Je hebt gelukkig Tygho wel om je heen. Maar met manlief er bij is het net zo gezellig!! Hopelijk kom je nu wat uit met je ei-sprong!

@happygrump: voor jouw ook het allerbeste en veel geluk in 2012!! Hoe gaat het verder met je?

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Happy Newyear!!!!

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mams; wat vervelend van je ei. Manlief gaat dinsdag ochtend weg begrijp ik... Ik duim voor je meid, dit wordt jullie jaar! Als je woensdag je ei hebt, kun je natuurlijk nog op tijd zijn!

@ Mikmk; das niet echt handig, is het weer gelukt met het koken?

@ Happygrum; komt goed meid, rustig aan! Ik ken het hoor, heb soms ook dat ik een beetje achter de feiten aanhobbel....

@ Iradersma; werken met nieuwjaarsdag! Dat begint goed! Wat voor werk doe je eigenlijk?

@ Oud/nieuw; Pfff... t zit er op, gelukkig, hihi, zag er zo tegen op. Gister in de namiddag ook nog flink ruzie gehad met manlief (combi van hormonen en alles bij elkaar...) Uiteindelijk zijn we naar mijn broer geweest daar gegeten met vrienden van hem, was leuk. Maar ik moest mezelf wel een beetje groot houden bij de wisseling van het jaar... Wat dus erg steekt....

We waren rond half 2 s'nachts thuis en toen hebben we twee wensballonen opgelaten. Eentje voor Loek, en eentje voor dit kindje. Allebei hebben we een kant van de ballon volgeschreven met de boodschap voor de kleintjes...En daarna de ballon aangestoken en los gelaten in de lucht... Was heel mooi, en natuurlijk erg emotioneel....

@ Allen; een heel erg gelukkig nieuwjaar!!!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Gelukkig nieuwjaar voor iedereen.. dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!!

@frenzy, jep was weer lekker....

hier best gezellig geweest weer.. lag er om kwart over 2 in en er is flink geborreld, gegeten en gesnackt.
    linetje heeft het gewoon zonder enige moeite vol gehouden tot 1 uur ofzo... dus vanmorgen lekker uitgeslapen, daarna croissantjes en effe een blokje gewandeld in het bos... nu is mn schoonvader er, en zometeen komt mn schoonbroer ook nog effe...

kerstboom is opgeruimd.. geeft ook weer wat ruimte.... met frisse moed het nieuwe jaar in

17. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iedereen! een heel goed 2012 toegewenst!!! en dat het inderdaad een vruchtbaar jaar mag worden!!!

Hier alles rustig verlopen....lag al voor 1 uur er in want moest er om 6 uur weer uit en de hele dag werken.
    Ben nu dus redelijk uitgeput! Lekker rustig aan nu....

18. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej meiden, Bij ons was t best gezellig. Om 12 uur mij ook groot gehouden. Vind t dan toch lastig om te huilen waar vrienden bij zijn. Ook al had t best gekund.

Frenzy, Mooi idee van de ballonnen! Ik denk erover om op Christian geboortedag ballonnen op te laten. Btw; ook een woordenwisseling met manlief; combinatie hormonen en alcohol ( niet ik uiteraard) ... Maar nu weer goed.... Het is ook gewoon een beetje spannend allemaal....

Iradersma"...... Wat voor werk doe jij? Zwaar op 1 januari! Respect!

Gelukkig nieuwjaar!

19. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frenzyWat een mooi idee die wensballon. Ik vond het ook wel even emotioneel om 12 uur, hopelijk wordt 2012 voor ons allemaal erg mooi, dat verdienen we wel na 2011!
    Mijn cyclus is een beetje van slag. Was 32 dagen, dan vandaag NOD, maar ovulatie was eerder dan normaal volgens testjes, dus paar dagen geleden alvast een testje geprobeerd, maar bleef hagel wit.. Afgelopen maandag wat druppeltjes bloed gehad, maar dat was na 2 dagen weer over. een idee wat dit nou weer is.
    Voor eerste zwangerschap heb ik een keer een cyclus van 50 dagen gehad, hopelijk nu niet weer...
    @mams, doe je best vanavond ;)
    @ iradersma goed uitrusten nu, pittig hoor zo vroeg werken op 1 januari!
    Dames nogmaals een heel gelukkig 2012!
    @peet die foto is dat eigenlijk je eigen buik? mooie zwangere buik!!

20. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    @ happygrump, nee, haha. Is gewoon een plaatje die ik kon kiezen. Maar ik ga nog wel een x een fotootje in m'n album plaatsen. Ben best trots op buik, nog geen striemen en kogelrond!
    Balen van je cyclus. Zou fijn zijn als je ergens op kon rekenen. Hoop dat t snel normaal is!

Deel Deze Pagina