@peet, das vervelend een woordenwisseling, maar goed tis ook allemaal effe spannend... maar lightening only hits once!!!! fijn geen striemen, hier ook van de 2 zwangerschappen geen striemen... maar smeer zowiezo iedere dag en tijdens de zw met mamabalsem.... smeren helpt wordt de huis wat elastischer dus geen striemen @radersma, jeetje zeg das een vroegertje geweest, maar als dat betekend dat je vandaag kan uitslapen.... @frenzy, wat een mooi idee die ballon, wij hebben een aparte pijl samen voor arnaud de lucht in geschoten.... groot houden was ook hier moeilijk hoor, om 2 uur kwamen er nog vrienden van ons lans (die van icsi) en had er voor het eerst moeilijk mee dat zij zwanger was... niet laten zien natuurlijk. dus toen ze weg waren ben ik naar boven gegaan en heb effe de nodige tranen laten gaan.. smorgens tegen man gezegd dat ik het effe niet kon hebben gisteren die bolle buik.. en dat ik niet kan verkroppen dat ik gewoon 9 maanden zwanger was en er niets voor terug heb gekregen behalve verdriet.. ja dat snapte hij wel... maar goed, hopen op een snelle en goede zwangerschap zullen we maar zeggen
@ Mikmak; fijn dat het eten goed is geslaagd! En dan is jullie dochter nog wel laat opgebleven! Fijn dat alles weer is opgeruimd. Tja en ik vind dat je je niet groot hoeft te houden, tis op het moment wel erg confronterend, hoe veel je het geluk wens aan de ICSI vriendin. Tis dubbel op het moment en dat mag je ook best breken... Ik hoop een vruchtbaar jaar voor je meid, het neemt de pijn niet weg, maar het geeft wel weer iets om naar uit te kijken! Toen ik nog niet zwanger was van deze spruit brak het me op een gegeven moment echt, ik dacht dat ik het geluk niet meer zou terug vinden...En nu nog af en toe, dan zie ik het nog wat somber in, maar altijd als ik terug blik zie ik dat de lijn stijgend is. Zo diep als dat het dal is geweest zal het nooit meer worden (dat hoop ik dan....) Knuffel meid! @ Iradersma; hmmmm nu ben ik helemaal nieuwschierig naar je job?! Om zes uur eruit op nieuwjaarsdag? Wel een goede wisseling van het jaar gehad? En woensdag heb je weer een echo toch? @ Peet; hihi... hier een beetje hetzelfde verhaal... Manlief en ik zullen elkaar echt nooit meer verlaten, zo hecht heeft dit alles ons gemaakt... Maar soms merk ik ook zo goed dat we alles zo anders beleven en er mee omgaan.... Plaats is een foto van je buik in je album, ben benieuwd! Hier ook nog geen striemen, iedere dag inspecteer ik voorzichtig mijn buik.... hoop dat ze wegblijven . Ze zeggen dat de leeftijd mee speelt he, 'oudere velletjes' rekken beter . @ Happygrum; hoop dat je snel vat krijgt op je cyclus (of dat hij gewoon snel helemaal weg blijft........). Vruchtbaar jaar toegewenst! @ Mams; hoe gaat het meid, manlief vetrekt mrg denk ik? Heb je nog positieve testen gehad? Duim voor je geluk meid!
goeiemorgen meiden... Iedereen fijne 1e dagen van het nieuwe jaar gehad?? Hier 2 dagen drukdrukdruk geweest. Zaterdag is helaas mn mobiel kapot gegaan dus vandaar dat ik ook minder actief ben, kan alleen op de laptop wat typen nu. Manlief is vanmorgen weer vertrokken en mn ei is helaas nog niet geweest. De strepen verdwenen ineens...gister stond er wel weer 1 op dus ik hoop heel voorzichtig dattie vandaag of morgen dan alsnog spring...En zo niet, dan laat em maar wachten tot zaterdag...(al wil ik ook geen superlange cyclus natuurlijk) Maar er ligt iig een vooraadje van gister en zondag avond klaar om in de aanval te gaan mochtie zich laten zien
ik durf het nog bijna niet uit te spreken, maar ik ben zwanger... net 4 weekjes nu. wanneer moet ik contact opnemen met de gyn?
wat goed!!!!!!!!! En wat snel!!! Gefeliciteerd meid. Ik zou een paar daagjes wachten en dan de gyn bellen.
echt snel, kan het zelf ook nauwelijks geloven, maar vanochtend digitale test gedaan en die geeft 1-2 weken aan. We hebben ovu-testjes gebruikt, dus het heeft geholpen
Hej happygrump, kijk prachtig nieuws om 2012 te beginnen! Jij start alvast met dit goede jaar voor ons allen Ik heb geloof ik gebeld naar het ziekenhuis rond de 5/6 weken om zo snel mogelijk een bevestigende echo te krijgen. Toen ik 7 weken zwanger was, trouwde ik en had ik al een kloppend hartje gezien. Gefeliciteerd!
Happygrum!!!! Yeaah meid, wat een super nieuws, zo aan het begin van het jaar... Pfff emo ik, krijg er kippenvel van en tranen in me ogen!!! Owhhh ik hoop dat er veel jou snel mogen volgen!!! Geniet ervan meid! Ik heb de VK gebeld toen ik 6 wk was (aagezien ik ook een vroege miskraam had gehad)
@happygrump, jeetje meid super gefeliciteerd zeg... wacht nog een weekje met bellen zou ik zeggen... en als je echt niet kan wachten, bellen en afspraak maken voor over 2 tot 3 weken!!!!! hier voor het eerst weer ongi geworden.... dus effe een bevestiging dat alles gewoon in werking is.. nu zelf veel aan de slag
hoera, heb mn eerste maatje 38 spijkerbroek aan... gewicht gaat maar langzaam, maar de cm vliegen eraf..... kan nog wel niet dicht, maar niets wat een riem en een stiekje niet omhoog kunnen houden.....
@ Mikmk; das snel meid, ook fijn he! Je lichaam werkt weer! Hoop dat het snel rak mag zijn! En fijn weer je oude maat (ook super snel!) Hoop dat het allemaal 'snel' gaat verlopen voor je!
@frenzy, jep en jep..... weliswaar paste de broek maar net aan hoor... en heb nog een aardige blubberbuik..... maar goed alles is dan beter dan in positiekleding lopen als je niet meer zwanger bent zullen we maar zeggen... hopen dat ik ze strax aan mag voor de juiste reden
Vandaag een duidelijkere streep op de Ovutest...Dus deze maand is nog niet verloren. Hopelijk morgen een knaller dan..Dan hebben we iig 2x geklust in het juiste tijdsbestek. En dan valt de lengte van mn cyclus toch nog mee...
Even snel een berichtje vanaf mn phone voordat ik ga slapen.... Beetje druk gehad de laatste dagen dus duurde ff voordat ik weer wat van me laat horen. Happygrump, van harte gefeliciteerd zeg!! Wat een goed nieuws om het jaar mee te beginnen!! Ben super blij voor je meid!! Mams, hopelijk komt je ei nog zodat hij benut wordt!! Spannend hoor! Mikmak, heel begrijpelijk dat je het af en toe toch moeilijk vind om je zwangere vriendin zo te zien met haar dikke buik, ook al gun je het haar van harte! Peet/Frenzy, ik werk in de zorg....altijd om 7 uur beginnen en helaas hoort daar ook het werken op zon- en feestdagen bij, maar goed ik ben het wel gewend. Manlief zit ook in de ploegen dus werken meestal dezelfde weekenden en zijn dan ook vaak door de weeks wel samen vrij. Morgen eind van de middag de echo....erg spannend weer. Ik laat morgenavond even weten hoe het was!
@ Mikmak; komt vast snel goed! Maar tis nu wel ff fijn dat je weer ff je oude broeken aan kan en dan weer zo snel mogelijk in de zw-broek! Ik duim voor je! @ Mams; Fijn meid, ik hoop dat morgen geen streep (of minder duidelijk) zodat je ei binnen nu en 24 uur zich aan doet! Duim voor je!! @ Iradersma; succes mgr bij de echo (al denk ik dat het wel goed komt!) Ben benieuwd hoe groot de frummel nu al is! We horen het mrg! Zorg, idd vlgs mij had je dat wel eens verteld, maar dan moet je ook met feestdagen werken natuurlijk...
@iradersma, veel succes bij de echo @frenzy precies, maar ik vraag me nu wel af if het mestruatie is bij mij... ik dacht van het weekend ik ga ongesteld worden, ik heb alleen gisteren een streepje oud bloed gehad en voor de rest helemaal niets....
iradersma; idd benieuwd naar de echo.... mikmak, dan maar inderdaad weer in je oude broeken, goed dat je lichaam meewerkt. het is al K** genoeg!
Vanmiddag de echo gehad, was allemaal goed!! Datum is een beetje bijgesteld...ben nu 9 wkn en 5 dgn. Uitgerekende datum is 3 augustus. Kleine frummel was druk aant bewegen! Echt heel bijzonder om dat weer te zien!! Echt heel blij!! Ik moet uit voorzorg starten met bloedverdunners, dit om de doorbloeding in de placenta te bevorderen. Aangezien dit dit in de zwangerschap van Roan niet het geval was, er waren toen stukken niet goed doorbloed. Verder houden ze me goed in de gaten en moet ik over 3 weken al weer komen! Weer heel erg opgelucht dus!!
Fijn dat de echo goed was meid!! Bijna 10 weekjes alweer Hier nog steeds geen eisprong!!!! Baalbaal... Maaaaaar... de ovutesten worden donkerder, we hebben zo en ma geklust en met een beetje geluk is manlief morgenavond alweer thuis