Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw peet, wat een super mooie profielfoto heb je!!!! Wat een mooi kindje!!

2. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Iradersma; Thanks!
    :).....hij is zo lief aan t duimen hè....

Maar goed zo, die kleine van jou lekker aan het zwemmen, heeft nog een hele villa vol vruchtwater, haha! Gaan ze over drie weken weer een echo maken? Goed dat ze je volgen, moet een fijn gevoel geven.
    3 augustus is een mooie datum! Hoop voor jou op niet een al te hete zomer....

3. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mams, dan kon je nog wel eens net goed zitten met je ovulatie...fijn dat je man dan weer thuis is!!

@peet, ja ik heb elke controle weer een echo...dit om de groei goed in de gaten te houden! Geeft idd een heel fijn gevoel...ben nu weer even gerust!
    Ja wat is jullie kleine man lekker aant duimen! Hij heeft het goed bij mama!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmmm baalbaal...manlief net gesproken...word toch vrijdag!
    Maarja, de test heeft nog niet geknald....ik hou hoop...

5. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow balen zeg!! Maar wat je zegt....hoop blijven houden!!

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Happygrum; ennn??? Hoe gaat het nu, is het nieuws een beetje geland? Heb je de vk al gebeld?

@ Iradersma; wat fijn dat het kindje al zo goed bewoog, gaat zo hard in het begin! Jippie meid! Ben zo blij voor je! Een mooi zomerkindje! Gaan ze je bloed ook controleren als je dan bloedverdunner gebruikt? Fijn dat je zo een goede controle krijgt!

Kan je er een beetje van genieten? Of ben je bezorgd?

@ Peet; wat een scheetje in je buik! Ben benieuwd naar de real life foto's straks, duurt niet lang meer... Zal je nog ff mailen (ben weer traag ;))

@ Mams; owh owh, ik hoop dat de knaltest nog uitblijft... Wat vervelend met een man die zoveel van huis is... Pffff t was bij mij al stressen om gewoon zwanger te worden (we klusten om de dag, heel de maand door, en ik was zelfs bang dat ik m'n ei miste :cool::))

@ Ego; hier alles goed, de trappen van de kleine worden duidelijker en ook pijnlijker, hihi... maar kan het wel van hem hebben! Verder volop bezig met alles te regelen.

Gister heb ik vol trots de overloop vloer eruit gesloopt en er zelf een nieuwe vloer in gelegd (laminaat) Ben helemaal trots opmezelf! Manlief had mrg een dag vrij genomen om dat te doen, die keek gister zijn ogen uit :D.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @peet, mooie profiel foto zeg

@frenzy, goed gedaan.... een vloer slopen en erin leggen

@trappelende babies, lekker van genieten... maar stieku toch beetje zorgen maken of gaat het allemaal?

@mams, ohwwww maar tis morgen al vrijdag.... effe hoop houden!!!

hier net effe de boodschappen gedaan, manlief is met wat vrienden forel gaan vissen... dusssss dat wordt lekker vis eten vanavond:D
    mocht het niets worden, dan maar pasta met ham en oude kaas.... ook lekker...

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; hmmmm lekker! Manlief houdt echt niet van vis, dus staat hier echt nooit op tafel.... Baal ik wel van...

Moet zeggen dat ik van de week 'zorgen' kreeg... Zo van wat als de kleine dood gaat in me buik, of tijdens de bevalling, of iets anders ergs... Zo van ' zul je zien dat dat mij ook nog eens overkomt'....

Brrrr... maar heb de gedachtes snel weg gestuurd... heb er toch niks aan ;)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Frenzy...helemaal niet over nadenken meid!!!

Risico's zijn er altijd..Maar als we altijd maar bang moeten blijven kunnen we nergens meer van genieten.

10. Lynn1302

Lynn1302 Actief lid

28 dec 2011
    267
    1
    16
    Hey Frenzy,

Snap dat die gedachtes door je hoofd spelen, maar niet doen hoor! Ik weet zeker dat het je gegund is voor deze kleine te zorgen! Loek waakt over zijn broertje of zusje!

Liefs Lynn

11. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    mijn hart zinkt altijd wat in mijn schoenen als ik een nieuwe naam zie staan in het forum... Vind het zo erg dat het blijkbaar toch zo vaak voorkomt! Dikke knuffel Lynn! Mooie naam trouwens! Wat is er bij jullie gebeurd als ik vragen mag?

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh Lynn...Ook jij welkom hier...helaas :(

Heb je topic gelezen, wat een verdriet.
    En zo vers nog!
    Heel veel sterkte.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou dames...mn ovutest knalt!
    teststreep is donkerder dan de controlestreep.
    Helaas is manlief toch pas morgen rond 5/6uur thuis.
    Gelukkig hebben we zo en ma nog wel geklust, de kans is niet verkeken...wel heel klein!
    Morgenavond maar gewoon nog 1xtje voor de zekerheid...you never know he!

14. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frenzy: ja ben echt heel blij als ik zoveel beweging zie!! Ik weet eigenlijk niet of ze mn bloed gaan controleren, daar hebben ze het niet over gehad...ik wacht het wel af.

Nadat we gisteren weer een echo hebben gehad ben ik wel weer rustig en kan ik wel genieten. Maar paar weken later voor dat ik de volgende echo krijg, beginnen de zorgen toch wel weer wat. Maar goed, dit zal denk ik de hele zwangerschap wel blijven...vooral omdat ik weet dat ik wel een verhoogd risico heb op herhaling! Dit blijft steeds in mijn achterhoofd knagen. Maar ook is er een kans dat het helemaal niet weer komt, dus daar moet ik me maar aan vast klampen!

Wat fijn voor je dat je de baby zo lekker voelt trappelen, de pijn is wat minder maar ja...je weet van wie het komt!!
    En wat betreft het zorgen maken... ik denk dat we dat allemaal wel zullen hebben, het is niet niks wat we allemaal hebben meegemaakt!

@Mams: het lijkt mij ook wel stressen zeg...maar wat je zegt, er is nog een kans!! Succes meid!

@justme: hoe gaat het met jouw?? lukt het ook allemaal wat op je werk?

@Lynn: helaas welkom hier! Ik heb ook je topic gelezen.....wat een verdriet!! Heel veel sterkte meid!!
    Je kan hier altijd van je af praten als je er behoefte aan hebt!

ZELF een laminaat-vloer gelegd??? Jeetje wat knap, vooral dat slopen vooraf!! Denk je wel een beetje om jezelf??!!

@mikmak: vis is ook niet mijn ding....maar wel leuk zo als het zelf gevangen word en dan gelijk `s avonds op je bord!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lynn, ook jij welkom hier helaas..... weer een domper erbij... hopen dat 2012 het jaar van ons allemaal wordt

@frenzy, hier ook beide visliefhebbers, maar eet het te weinig... hij heeft 2 grote forellen gevangen dus daar kunnen we goed van eten met zn 3tjes.... buiten wat er nog meer op tafel komt haha

@mams, mamshub naar huis NU aub.... maar goed morgen nog een keer en dan duimen draaien;)
    moet er wel een beetje om lachen dat we dat hier neerzetten.... hier nog niet echt aan de klus...wel wat maar ja moet een beetje op gang komen zullen we maar zeggen

@iradersma, dat is ook zo, het is niet niks wat we hebben meegemaakt, dat zal zn gevolgen voor het genieten van zeker bespelen, maar als het maar niet de overhand gaat krijgen...

nou ga de vis uit de oven halen, jammie

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha ja beetje appart is het wel he... Maar hier op het forum gaat het juist om zwanger worden en zijn dus dan moet dat kunnen he :p

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dat is een feit haha

maar goed morgen ochtend om 10 uur in het zh zijn... krijgen we uitslagen.. verwacht er niet te veel van... weet maar nooit.

ja en nog een domper, dinnetje heeft borstkanker dat niet meer te genezen is... het was al uitgezaaid, maar vandaag kreeg ze weer te horen dat het in de maag nog meer was en dat het nu ook in de hersenen zit... snik:(

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    MikMak...wat vreselijk van je vriendin :( Wat hoor je het toch veel de laatste tijd he...veeeeeel te veel!

Spannend, morgen uitslagen..Ik hoop dat je iets te horen krijgt waar je vrede mee kunt hebben.

Ego: Nog steeds geen ovulatiepijn dus misschien, heel misschien heb ik het geluk wel aan mn zijde deze maand en wacht mn eitje netjes tot morgen.

19. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mikmak, wat vreselijk van je vriendin zeg! Zo oneerlijk!
    Sterkte morgen als jullie de uitslagen krijgen!

20. Lynn1302

Lynn1302 Actief lid

28 dec 2011
    267
    1
    16
    @ just me...Dank je. Uit het niets kreeg ik weeën, ik dacht dat het bandenpijn was. Bij de verloskundige bleek dat mijn vruchtzakje al iets buiten de baarmoedermond hing. Vervolgens in het ziekenhuis was te zien dat haar hoofd er al door begon te gaan. Haar hartje klopte nog, was met haar niets aan de hand. Maar met bijna 23 weken geven ze geen weeënremmers en kunnen ze voor hara niets betekenen. ik kreeg te horen dat ik aan het bevallen was en ze niets konden doen...

@ Mams136 & Iradersma... Bedankt, merk dat ik het wel fijn vind op het forum. En ik hoop van harte dan 2012 ons veel geluk, liefde en gezondheid zal brengen.

@ Mikmak...Sterkte morgen en ook met je vriendin!

Deel Deze Pagina