Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happygrump: kan me voorstellen dat je liever wat kwaaltjes hebt zodat je je ook echt zwanger voelt!! Ik was alleen wat moe en dat is nu eigenlijk ook al een stuk beter, verder ook nergens last van.
    Hopelijk is het snel 10feb. Wel knap van je dat je zo lang kan wachten! Maar goed dan kan je natuurlijk al wel meer zien als bij een week of 7.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Happygrump, knap dat je zolang kan wachten.

3. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @mams: hier in België is zijn de verloskundigen niet zo ingeburgerd. de meesten lopen hier gewoon bij de gyn. Ik dus ook. Ik moet nog bellen voor een afspraak. Dat zal in het begin denk ik gewoon om de 4 weken zijn. Na de bevalling had hij gezegd om vanaf 20 weken om de 2 weken op controle te komen, gewoon ter geruststelling.

@Peet: Bedankt!! En je moet je niet schamen, hoor, het is normaal dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt! Het wordt wel spannend, hé! (ben plaatsvervangend zenuwachtig ;)) Hopelijk krijgt de fysio je nog redelijk opgelapt! Maar dat alles zo klaar is (op de boom na) moet al veel rust geven! Je kleintje kan nu komen!!!!

@happygrump: Bedankt! 10 februari is idd nog lang! Ik begrijp wel waarom je het zo laat hebt laten zetten, maar ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten...

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh ok..jullie gaan dus in principe allemaal naar de gyn??

Hier net een eitje gebakken voor zoonlief en mezelf... Vreeeeemd ik ben geen ontbijttype hahahaha kan nog niet eens een boterham weg krijgen normaal gesproken

5. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    ja, de mensen die bij een verloskundige lopen, zijn de uitzondering, net zoals thuisbevallingen hier uitzonderlijk zijn. Bijna iedereen bevalt in het ziekenhuis, en dan zelfs klinisch (4-5 dagen blijven). Maar bij ons is er dan ook geen kraamhulp (wel via je verloskundige als je door haar gevolgd wordt en thuis bevalt denk ik)

Haha, wat een zwangerschap met je kan doen, hé. Nu weet ik ook waarom ik al 2 avonden (rond half 9 ofzo) ineens echt zin had in iets hartig, iets gebakken... ;)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha altijd fijn he, hormonen:p

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Net gebeld en heb 9februari mn 1e echo.
    Ben dan 6+6 dus als het goed is moet er dan hartaktie te zien zijn.
    spannend!!!

8. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    :) ja, mijn vriend keek me toen echt vreemd aan, ik was bijna frit gaan bakken, terwijl ik dat normaal niet zo graag eet, echt zo maar eens om de 2-3 maanden. Vroeger zelfs nog minder omdat ik het zo vettig vond, maar nu hebben we zo een actifry en nu smaakt het me meer.

9. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    O, 6 februari! Spannend!! Maar lijkt nog zo ver... Het ongeduld is er weer ;) Ik zal ook eens gaan bellen!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha niet 6...9 februari:p
    Hahahaha ja ga je ook bellen??

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @justme, mag ik vragen waar in belgie je woont?

haha, ik lees het al weer de zwangerschapskwaaltjes duiken al weer op... mooi zo!!

hier super goed geslapen, linette al weer naar het kdv, en ik bijna klaar met poetsen...

12. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    haha, dat heb ik weer goed gelezen dan! waarschijnlijk met vlug zijn 6 februari gelezen omdat je dan 6+6 bent... :D
    Ja, ik ga ook eens bellen, ga eerst nog eens proberen de gyn persoonlijk aan de lijn te krijgen, dan heb ik meer kans om wat vroeger te mogen, ik denk dat de verpleegster mij anders maar rond 12 weken gaat laten komen.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Je hebt gezien de voorgeschiedenis recht op vroege echo's hoor meid.

Hier is zelfs bij de VK 8/9 weken al standaard.

14. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    15 feb op de middag mag ik pas gaan.... Nog zo lang!:)
    Maar ja, ik dan ben ik 8,5 of 9,5 weken, dus dan kunnen ze wel meer zien....:)
    Heb de gyn ook niet persoonlijk aan de lijn gehad, hij zit pas deze avond.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ohja, nou ik zou dan vanavond gewoon nog ff weerbellen hoor..
    Echo met 7 weken mag je best vragen

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Werd net gebeld en heb een onverwachts dagje vrij.
    De moeder van de kids die ik opvang is ziek naar huis gegaan van dr werk. Tja dan hoef ik niet te komen natuurlijk.

Wat zal ik eens gaan doen hahaha

17. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    Is altijd leuk zo een onverwachts dagje vrij!! Het is nu niet zo super weer, maar toch wel fijn!

ja, ik ga nog eens proberen te bellen, straks of morgen. Ik heb eigenlijk nog een excuus. Het academisch ziekenhuis had geen verslag van de autopsie en behandeling naar hem doorgestuurd. Ze gingen het wel weer opsturen, maar dan kan ik bellen of hij het al aangekregen heeft en ik het anders wel meebreng... Dan is hij meteen op de hoogte dat ik ook zwanger ben

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou het is hier droog en het zonnetje schijnt dus als dat zo blijft, dan ga ik straks nog ff lekker naart bos.

19. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    #1279 justme, 24 jan 2012
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
    @mikmak: wij moeten vrij gelijktijdig geantwoord hebben, want had je reactie niet gezien! Sorry! Je mag dat zeker vragen :) Ben een trotse kempenaar! De provincie Antwerpen, in Olen. Dus niet zo enorm ver van de Nederlandse grens, een uurtje rijden denk ik.
    ja, toch een beetje kwaaltjes :) Mijn vriend zei gisteren ook al "allé, het gaat weer niet lang meer duren of ik mag weer niet meer aan je borsten komen" ;) maar hij heeft gelijk, ze worden weer gevoelig :)

Nu al bijna klaar met poetsen, dan ben je er goed ingevlogen! Leuk dat je fijn geslapen hebt! Kan echt deugd doen!

@mams: nog beter! zalig dan, lekker uitwaaien in het bos!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mams, lekker een extra dagje vrij. hier helaas geen zonnetje, tis koud en grijs

@justme, das idd niet te ver van de nederlandse grens.

ik zou ook lekker terugbellen voor een eerdere datum, lijkt me toch fijner dan nog afwachten tot half februari

zo hier alles aan kant, geluncht en wel.. ben wel wat creatiefloos wat te doen met mn tijd haha

Deel Deze Pagina