@ Mikmak; gats wat vervelend voor de ICSI vriendin, pfff krijgen ze dat ook erbij... Hopelijk blijft de kleine nog veilig binnen... Vind het ook vreemd dat ze dat toch hebben gedaan, maar wrl willen ze het graag weten/ uitsluiten.... Wanneer heb je een eerste gesprek? Kan je zo een opluchting geven! @ Happygrum; wat gaaaaaaf!!! Leuk hey! Lekker samen genieten!!! @ Peet; weet niet of je hier leest, maar wil het zo graag melden voor de meiden hier, hihi vind het zo spannend! Peet der vliezen zijn gebroken!!!!! (hoop dat je het niet erg vind dat ik het hier meld....). @ Ego; hier alles goed, voel me goed en geniet lekker van de frummel in me buik! Momenteel nog volop aan het klussen met manlief... Pfff eind is in zicht! Vloer is bijna gelegd beneden, echt super mooi! (nu moet ik alleen zo wennen aan de kleur van de vloer en het contrast met de meubels.....)
@frenzy: het einde van het klussen is dus in zicht?? Dan wordt het ook tijd dat je je wat rustiger houd, volgens mij hihi. Wow peet haar vliezen gebroken!! Elke keer kijk ik al vol spanning als er een bericht is geplaatst of het misschien niet van peet is! Spannend!!!!!! Ben heel benieuwd!!!
Thanxxx, ik moet nog ff! Had t zwaar door beenweeen en t ging als een razende... Maar nu ruggenprik; ik voel me de koningin! Ik laat jullie weten, ik ga m'n best doen! Xx
Peet succes meid! Denk veel aan je! Pffff... Moet gewoon huilen als ik er aan denk dat je je ventje zo vast kunt houden!! Pfff *hormonen*! Zet hem op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ow Wow!!! Peet van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!! Hier blij Heb 2 biedingen op MP gedaan en beide zijn ze me toegezegd. Een supermooie donkerbruine Bopita box met lade en een Bebe-jou badsetje (zo een met thermometer,afvoerslang en zeeppompjes) inclusief standaard en tummytub Bij elkaar 80 euro..Nou daar kan ik me geen buil aan vallen!
Ik ben een weekendje weg geweest met mijn beste vriendin en ik heb blijkbaar vanalles gemist!! Peet!!! Super! Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Zo blij voor jullie!!! @mams: Zo leuk! Samen met je vriendinnetje! Kan me al helemaal voorstellen hoe jullie daar stonden te schreeuwen! en je hebt blijkbaar leuke koopjes gedaan! is zeker niet te veel! @frenzy: Leuk dat het klussen aan het einde komt, kan je toch wat rustiger aan doen. Maar super dat je zo kan genieten! Komt kortbij!! Ja, ze gaan me vlug in de gaten krijgen. Nu helemaal, sinds vandaag ben ik weer met vlagen misselijk... zie ik lekker bleek Vorige keer pas met 8 weken een beetje en steeds erger, nu lekker vroeg.
Wauw Peet!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! Wat een mooie naam! (heb even gespiekt op het andere topic) Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat je lekker kan genieten!! Ik weet zeker dat Chris trots op jullie is!
Justme, ik stond niet met mn vriendinnetje te schreeuwen hoor hahaha ja we hebben dan bijna de hele uitzet al compleet(de grote dingen) alleen nog een buggy waar de maxicosi ook op kan. En misschien een nieuwe maxicosi.
@mams: o, haha, mijn fantasie zal weer de vrije loop gegaan zijn. Ik zou er zelf wel zo kunnen hebben staan met mijn vriendin Misschien vandaar! @iradersma: ja, lekker weekendje nederland! Was hééél leuk!! Vooral omdat het ook in een stadje in de buurt koopzondag was Was alleen héél koud! @degene op wie ik niet reageer: sorry, vergeet zo vaak als ik wil reageren wat er allemaal gezegd is!