goedemorgen, hier een dik pak sneeuw, vanmorgen linette dan ook met de slee naar het kdv gebracht, en gisteren ook een flink stuk gewandeld in de sneeuw. tis wel fris maar zoooooo'n lekker weer. gisteren ongi geworden, dus februari wordt klusmaand en dan zien we wel weer verder. hoe is het met de zwangeren onder ons? @justme, lekker een weekendje weg geweest, doet een mens toch goed.
@justme; denk dat ik het was die op straat met vriendinnetje stond te gillen omdat we allebei zwanger zijn.. Kijk zo uit naar 10 feb, eerste afspraak!! Kan niet wachten en zulk mooi nieuws van Peet, dat doet ons toch goed niet? @Mikmak, wat heerlijk met die kleine sleeen, geniet ervan en doe je best met klussen deze maand
@mikmak: Dat zal linette wel leuk gevonden hebben, zo met de slee naar het kdv! Ja, dat weekendje heeft echt deugd gedaan! Hoewel er ook wel traantjes gevloeid zijn. De vriendin waar ik mee weg was, was meter van Alycia, dus hebben samen nog wat geweend, maar dat is ook verwerking. Voor de rest ook heel veel gelachen natuurlijk! @happygrump: ja, ik had de computer 5 minuten opgezet en dus heel vlug gelezen en gereageerd. Maar ik kan mij de situatie helemaal voorstellen! Ik vertelde mijn vriendin het zaterdag in de auto (ik reed) en ze vond het maar gevaarlijk dat ik het in de auto zei 10 februari komt al vrij kort bij! Ik kan geloven dat het spannend begint te worden! Ik kan ook niet meer wachten tot 15 februari! Idd het nieuws van Peet doet goed! Was zo blij gisteren toen ik het las! Doet meteen dromen over binnen 9 maanden
Peet, nogmaals een dikke proficiat! Zo leuk nieuws om te horen! En ook leuk dat je vernoemd naar Christian! Wij hebben ook al gezegd dat we dit willen doen. Geniet van je schat!
Peet, leuk van je te horen. Mooie namen voor jullie 2e zoon. Gister heeft mn kleine man schaatsen gekregen van oma (van die dubbele ijzers waar je met de schoenen in moet) Dus hopen dat we van het weekend het ijs op kunnen met hem. Ben benieuwd hoe die dat vind Eindelijk komen er wat duidelijke sneeuwvoorspellingen voor deze omgeving. Tussen 5 en 11feb zo'n 11-12cm sneeuw Ik kan niet wachten. Word daar nog steeds zo kinderlijk gelukkig van. Heerlijk ingepakt, hond aan de lijn, kleine man mee en dan door de sneeuw wandelen terwijl de vlokjes op je gezicht vallen. Heeeerlijk.
he peet, nogmaals proficiat, en idd mooi dat jullie hem naar christian hebt vernoemd hier weer door de sneeuw weer en wind. super glad hier en er ligt behoorlijk sneeuw hier... lekker hoor
Lieve Peet, Ik had je al even gevolgd via het andere topic maar nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Ben je inmiddels weer thuis gekomen? En hoe gaat het verder????? Wat moet dit genieten zijn zeg! En zeker heel bijzonder dat jullie Christian vernoemd hebben!! Nou meid, heerlijk genieten van alles! Laat je maar goed verwennen, het is je zo gegund! Liefs!
@ Mikmak; van de ene kant balen van je ongi, maar van de andere kant, dit is de eerste echte ronde he?! Ga flink voor je duimen deze maand! En lag er al zoveel sneeuw in het zuiden? Leuk hoor, zeker voor jullie meisje! @ Mams; goede deal, die box en badje! En wat schattig schaatsjes voor de kleine man.... Hoe gaat het verder met je? Voel je je goed? @ andere meiden: hopelijk gaat het met jullie ook allemaal prima, op de zw-klachtjes na natuurlijk! Ben erg benieuwd, over een jaar, naar al die bijzondere kindjes! @ Peet; gefeliciteerd met jullie zoontje, wat een prachtige naam (namen!!!!). Tis echt super mooi dat jullie hem vernoemd hebben naar zijn broertje, ben erg benieuwd hoe het met gaat en met de kleine natuurlijk?! @ Ego; tja... idd... Nu ben ik bijna aan de beurt... Het benauwd me opeens, krijg wat last van angsten (alles wat er als nog fout kan gaan...) Ook merk ik dat ik weer regelmatig aan Loek denk en dingen weer herbeleef... Wrl komt dit een beetje door het termijn. Kleine floepert maakt het goed, wurmt er iedere dag flink op los in mn buik. En ik geniet van iedere stomp en draai van hem, het liefste zou ik nu op een knopje 'pauze' willen drukken en blijven hangen in dit moment. Hier met het klussen is het eind in zicht, heb weer een normaale woonkamer, nu nog alles aankleden en kleine klusjes samen met manlief uitvoeren... En nog een hoop naaien....
Ja echt he!!! Zaterdag kunnen we de box op halen in Hengevelde en maandag rij ik naar Groesbeek om het badje op te halen. Ben helemaal blij. de grote dingen hebben we dan zo'n beetje allemaal al. Ik voel me sinds een paar dagen niet zo tof meer hahaha. Ben erg misselijk, moeite met eten, overgeven en maagzuur. Dat biedt wel wat houvast want ik voel van allerlei rare krampjes in mn buik die me weer ontzettend bang maken. Ja voor jou is het al bijna zover he!! spannend hoor. Kan me voorstellen dat het een vreemd gevoel met zich mee brengt. Maar het gaat helemaal goedkomen! Hoe is het met de andere zwangere dames??
pfff meiden, ik mag sebiet naar de gyn... Ik heb daarstraks wat bloed verloren. Echt niet veel, maar zo was mijn eerste bloeding tijdens de zwangerschap van Alycia ook... Ben onmiddellijk in tranen uitgebarsten en heb mijn vriend gebeld. Die is onmiddellijk van de fitness naar huis gekomen. Ze kunnen waarschijnlijk nog niets zien op de echo, maar ben wel blij dat de gyn mij wil zien. Ben echt zo verdrietig! Waarom kan het niet een keer allemaal goed verlopen? Ba! Hopelijk toch iets of wat goed nieuws zo dadelijk. Breng straks nog wel verslag uit
We weten eigenlijk nog niets, zoals ik al vermoedde. Al wat er te zien was is een vruchtzakje van 4 mm, wat overeenkomt met een kleine 5 weken, wat wel zou kunnen gezien mijn onregelmatige cyclus. Ik moet eind volgende week terugkomen om te kijken hoe het staat. Hopelijk is er volgende week een hartje te zien, of toch minstens een sterk gegroeid vruchtzakje... Maarja, toch goed dat we naar de gyn gingen, ik ben rhesus negatief en moest dus een spuit hebben. Wordt geen fijne week. Zou liever een weekje kamperen in mijn bed
Justme, ach meid wat een schok!! Fijn dat jullie zo snel terecht konden maar je weet dus nu eigenlijk nog niks...wat een onzekerheid dan zeg! Kan me je gevoel voorstellen, ging de tijd maar zo snel dat het al volgende week was. Nou meid, probeer enigzins wat rustig te blijven voor zo ver dit lukt. Het hoeft niet iets te betekenen he, kan ook een innestelbloeding zijn. Knuffel!!
de gyn kent mij nog heel goed... heb vorige zwangerschap ook verschillende bloedingen gehad en dan de bevalling op 25w5... Hij heeft mij na zijn raadpleging nog bijgenomen. Zo mag ik volgende week ook komen. Gewoon rond half 7 bellen en dan gokt hij wanneer hij ongeveer gedaan heeft, zodat we ook niet te lang moeten wachten. Ik doe mijn best om rustig te blijven, maar heb toch al flink tranen gelaten. Ben bang dat ik weer een zwangerschap vol bloedingen en hematomen ga hebben. Maar ja, wachten tot volgende week en dan hopelijk een mooie echo. We kunnen niet meer doen dan wachten