Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij zouden trouwen tijdens de zwangerschap van mn eerste dochtertje. De dag dat we in ondertrouw zouden gaan werd ik ingeleid in het ziekenhuis. We hadden netjes afgebeld en toch werden we gebeld waarom we er niet waren. Ik heb daarna gezegd ik trouw niet zwanger. Toen mijn tweede dochtertje een half jaar was zijn we dus alsnog getrouwd. We hebben het klein gehouden, eigenlijk alleen met familie.

Frenzy ik heb ook al zo vaak te vroeg getest. En telkens zei iedereen dan er is nog kans... Maar voor mijn gevoel was het dan toch game over. Ik hoop op een wonder(tje) voor jou al kan ik me je gevoel zo ontzettend goed voorstellen...

Peet dank je meis voor je woorden. Het lijkt meer alsof ik geen andere keuze heb. De wens zit gewoon te diep.

Ik ben sinds een maand of 5 aan het spinnen. Ik vind het echt heerlijk! Echt effe helemaal los gaan!! (en inmiddels al ruim 4 kilo afgevallen. geen opzet, maar fijne bijkomstigheid:))

2. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de gyn adviseerde om min.een half jaar te wachten, zodat mijn lichaam zich goed kan herstellen na de heftige ziek zijn (Hellp/PE).
    Ook was het wel verstandig om de onderzoeken af te wachten, dus dit doen we ook. En dan zien we wel verder...mijn man is er ook nog niet helemaal aan toen, dus dat moet ook eerst goed zitten.
    Zelf vind ik het wel een beetje dubbel...wil wel weer zo graag :(

Nou duim voor je als je morgen weer gaat testen!!

3. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hej Frenzy, ik haalde het bijna hè! Niet helemaal, ik heb een x gerust en op een bankje gezeten.........best lang!
    Morgen ga ik een conflict uitspreken op m'n werk, tenminste mijn bedoeling is dat ik woede kwijtraak. Het gaat om t ' beschuitmetmuisjesincident' heb ik ergens anders beschreven. Ze is weer begonnen met werken en mijn woede laadt op. Ik draag geen naaldhakken maar in mijn fantasie stonden deze al in haar ogen. Overdreven te vermelde dat dat geen gezonde gedachte is... Ik verwacht niets van haar ( ooit een reactie van haar was; ik kan er toch niets aan doen dat jullie kind dood is) maar wil het gezegd hebben. Gesprek onder begeleiding, ik heb t gevraagd omdat ik wil rouwen en deze dame heeft niets in dat proces te zoeken.... Maar dan moet het me wel lukken haar eruit te verbannen..
    Wish me luck...

4. Peet bij deze wens ik je heel veel geluk en succes!!

(maar wat een verschrikkelijk botte reactie zeg!!:x:x:(:()

5. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Iradersma, ik lees veel over deze ziekte, maar moet onderkennen er weinig van te weten.. Wil je vertellen wat het ongeveer inhoud?

6. iradersma, ik zou als ik jou was van tevoren even informeren wat er allemaal onderzocht zal worden en of dat overeen komt met prius. Anders zou je altijd nog om extra onderzoeken kunnen vragen!

7. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    @Peet: joh, schaam je niet dat je niet alle verhalen helder hebt! Ik heb inmiddels ook zoveel verhalen gehoord en gelezen dat ik het ook niet altijd meer weet.... Het 'beschuitmetmuisjes' incident zegt mij bijvoorbeeld ook niet echt iets :)!!

Wij zijn inderdaad alweer een jaar aan het proberen. Bij Luuk* duurde het ook eventjes, dus we hadden nu niet op snel geluk gerekend. Maar in december heb ik een vmk gehad, en dat was voor mij de reden om op meer onderzoeken aan te dringen. Tijdens de baarmoederfoto vorige maand leek het erop dat 1 eileider dicht zat en aan de andere kant een verkleving onder de eileider zat. Om daar dus goed naar te kijken moest ik geopereerd worden. Toen bleek gelukkig dat er wel 2 verklevingen waren (maar niet rondom de stokken of de leiders) en dat beide eileiders voldoende open zijn voor een spontane zwangerschap. Da's wel een opluchting en tegelijkertijd zijn we ook een beetje teleurgesteld, want 'waarom lukt het nu dan nog steeds niet'!!! Nou ja.... Eind volgende week is het weer spannend en dan zijn we ook nog eens op vakantie dus dat is helemaal gedoe!!! Maar ja....

Voor iedereen die met de testjes aan het rommelen is: ik heb mijn eisprong nooit met een test aan kunnen tonen. Op een gegeven moment heb ik echo's gehad in het ziekenhuis om die eisprong te zoeken en die bleek dus mooi 3 dagen eerder te zijn dan dat ze in het ziekenhuis dachten!! Dus dat is misschien nog een goede tip voor jullie? Echo's afdwingen ;)!!

8. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peet167: ik stuur je even deze link hoor...is net zo makkelijk
    Stichting HELLP - Syndroom

Succes morgen!! het zou idd fijn zijn voor je gevoel dat het uitgesproken wordt!! ik zal het verhaal nog eens opzoeken..het is toch niet normaal dat ze zoiets zegt!

@Lobi: ja ik zal nog eens informeren wat er allemaal onderzocht wordt, bel half juni voor een afspraak.

@Evelientje: spannend zeg volgende week!! succes!!

9. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Ohw evelientje... Zeker spannend volgende week.. En wat wordt jullie geduld zo lang op de proef gesteld. Bij mij zou het volgende week ook spannend moeten zijn... Hoe ga jij mey die onrust om? Lukt dat n beetje?

10. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Iradersma, thanx voor de link, kan ik mijn beperkte kennis even bijspijkeren ;)
    Ja... Ik heb me vreselijk druk gemaakt om mevrouw beschuitmetmuisjes... Echt sommige mensen! Onlangs kreeg ik ook nog een bizarre veronderstelling voor m'n kiezen; uit iedere les kun je wat leren, misschien dat ik geleerd heb gezonder te leven ( hij kende me amper en hoorde via via over Chris en t was ook nog ergens laat op n terras..... Waarschijnlijk bezopen?? Maar.... Ik geloof dat ik hem dood gewenst heb... ( misschien te overvloede maar ik leefde en leef al heel lang gezond!)
    Jullie wel eens 'leuke' opmerkingen gekregen?

11. Ja hoor. Dat mijn dochtertje een miskraam was... Ik heb ook miskramen gehad en daardoor veel verdriet. Maar sorry hoor, dit was toch ECHT niet te vergelijken!!:x

12. Ik heb hier overigens wel meteen iets over gezegd!

13. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Ohw.... Die heb ik ook gehad... Nota bene zwager van m'n vriend... Tijdens Pasen wilde hij mij steunen door te zeggen dat het verwerken van een miskraam best lastig is ( hoe bedoel je ... En zie dan nog maar de familiecontacten soepeltjes te houden)

14. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Wat heb je gezegd? Ik heb geloof ik gezegd dat ik mijn baby Christian in mijn armen had, dat dat niey echt n miskraam was ( heel venijnig)

15. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een vreselijke opmerkingen zeg...dat sommige mensen zo wreed kunnen zijn!
    Ik had toen ik net 2 wkn na het overlijden van Roan met het UWV belde om even wat te vragen over mijn verloftijd, dat de telefoniste zei: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Terwijl mijn man net de dag ervoor het hele verhaal aan hun had uitgelegd...ik dacht echt van..mens lees even verder op je beeldscherm...toen was ik wel even erg emotioneel.

16. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Miskraam.. Ja, die hoor ik ook net iets te vaak. Zeker als vergelijking "ik heb ook wel eens een miskraam gehad en dat is ook goed gekomen.." donder op, dit is totaal niet te vergelijken!!! Zo frustrerend!!

Meest irritante opmerking ever; het was toch maar een vruchtje??

En opa & oma die bestaan van Gijs negeren..

17. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Wat een stom mens zeg!! Ik wens je veel sterkte! Laat je niet op je kop zitten door zo'n onwetende muts

18. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat moet dit vreselijk voor jullie zijn...
    het is en blijft toch ook hun kleinkind!
    Jammer hoor dat er nog zo vaak zo 'luchtig' over wordt gedacht/gesproken.

19. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    dat klinkt bemoedigend want bij mij nog steeds geen positieve ovu test.. Heb dit maar opgegeven.. Ben 2x zwanger geweest, dus er moet wel een eisprong zijn :)

20. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Thanks voor de bemoediging, net alles opgeschreven en sommige zinnetjes geschrapt ( het verschil tussen een aap en een mens is mededogen draagt niet echt bij aan een oplossingsgericht gesprek....)

pffff, een opa en oma die je kind negeren, hoe ist mogelijk. Zijn het je schoonouders??

En idd, die maffe testen.. Als ik kritisch kijk heb ik tweemaal n piek gehad, een op dinsdag en een op zaterdag... Lijkt me toch ook wat typisch, dus ik gooi deze iig maar weg...

Deel Deze Pagina