Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; wat vervelend van de auto, hier is die vorige week weg gebracht, wordt hem wrl ook niet meer... Mrg weet ik hopelijk meer... Ben benieuwd heo de bruiloft was (dat soort dingen koste mij altijd veel energie...) Op de een of andere manier deed ik me dan groot en stoer voor bij andere, maar als ik dan alleen was, brak ik...

Wat vervelend van jou en je hubbie?! Wat betreft je model, vind ik echt onzin (weet niet wat voor model je hebt...) maar goed dat doet er ook niet toe. Daarbij weet ik niet wat voor opleiding je man nu doet, maar als alles normaal was geweest, hadden jullie nu al twee 'aardse' kids gehad, vanwaar nu uitstellen? Stiekem hoop ik dat die ene keer klussen genoeg is geweest.... En dat jullie snel weer samen op een lijn zitten....

@ Mams; oke, dacht dat jou man een vrachtwagenchaufeur was (ivm met het vele weg zijn). Kun je niet af en toe mee op die reisjes, lijkt mee heel leuk ;). Fijn dat je je al weer wat beter voelt nu...

@ Iradersma; fijn om te lezen dat je wel geniet, ik voelde deze spruit met 18 weken denk ik (moet het dagboek erop na kijken...), Loek voelde ik al met 15 weken (placenta achter). En ik heb dat ook wel gehad met de eerste echo's, toch even die spanning, het zal toch wel goed zitten. Ik heb wel zo een angelsound, dat is ideaal want dan kun je gewoon heel vaak het hartje luisteren. Daarnaast heb ik ook diverse keren op de kliniek een echo bij mezelf gemaakt ;). Ben benieuwd of het een jongen of meisje is! Spannend!

@ Peet; wat een moppie, echt een hartendief! Hij moet eerste op zijn geboortegewicht zitten voordat je ermee naar buiten mag? Fijn dat je alweer flink zin hebt om dingen te gaan ondernemen... En hoe gaat het met de kilo's? Heb je al een leuke opsteker voor me 'zo van welke kilo's? Hihi... Ondanks dat ik nog best 'slank' ben voel ik me echt dik, mijn gezicht is zo anders dan dat hij was (ik zie overal drie kinnen :$).

We weten nog niet wat op Loek zijn dag gaan doen, een ballon oplaten hebben we met oud en nieuw al gedaan, mss dat ik wel met manlief naar het strand wil, ik verwacht dat ik die dag veel moet huilen......

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @peet, ja dat is idd balen, hier ook niet meer zo piep, ben nu 36 en wordt in augustus 37... dus vind ook hier dat we niet teveel tijd moeten verliezen.
    ik ga zo je foto's eens bekijken

@frezny, normaal gewoon maatje 36/38, was een 30kg aangekomen, daar is nu de helft vanaf.. en hij doet deeltijd fontys sportacademie. naast zijn werk... tja en idd als alles normaal was gelopen dan waren er nu 2 dus waarom wachten. hoop ook dat de ene klus genoeg is geweest.. stiekum, aan de andere kant weet je dan niet wat de reactie van hub zal zijn

de bruiloft was er leuk en emo.... heb de nodige tranen gelaten, maar met mij iedereen geloof ik

3. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Thanxx voor de lieve commentaren op david, ik ben idd retetrots! Hij ligt heerlijk lief naast mij te tukken nu op de bank in de wagenbak, gezellig dichtbij, radio aan. Knus.

Tja over in en uit model gesproken! Ik was echt super aangekomen, ook vocht, maar ook spek! M'n dikke toet en enkels zijn alweer weg. Ook m'n buik vind ik verwonderend snel wegtrekken, nu zo'n handje spek, haha. Maar dat komt wel goed denk ik.. Ik heb thuis geen weegschaal, ik heb dus ook geen idee wat ik al kwijt ben. Ik gok zeker 15 van de 25 kilo's die ik aankwam.... De rest verdwijnt denk ik wel, ik heb soms geen tijd om te eten! En vreselijk veel zin om na die logge zwangerschap te gaan sporten.....

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; gezien je leeftijd zou ik er ook niet teveel gras over laten groeien... hoop dat jullie er snel uit komen! Snap de emtoties hoor van de bruiloft, heb je wel openlijk kunnen praten met mensen?

@ Peet; thx! Dat zijn de opstekers :) Hoop ook dat ze er bij mij straks snel afgaan.... Maar van de andere kant, heb er alles voor over hoor, als ik jouw trotsheid zo lees!

@ Ego; vandaag een jaar geleden hadden we 20 wk echo bij Loek, ben erg emo, voelt allemaal zo dubbel met dit wondertje in mn buik. Ben ik intents vedrietig, maar zou gelukkig moeten zijn voor de kleine in mn buik.... Zo dubbel....

5. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @iradersma: het gaat wel. soms al wat beter dan anders. Heb het momenteel ook héél druk op het werk (waardoor ik hier ook wat minder geweest ben :)) waardoor ik heel moe ben en dus ook emotioneler ;). Ik heb er nog geen grote moeite mee om veel te lezen van zwangeren, gewoon wat 'heimwee' als ik het zo kan noemen. Maar elke maand is inderdaad één te veel. Het is alweer bijna 7 maanden geleden dat ons kleine meisje overleden is. En als zwanger worden weer bijna 6 maanden gaat duren, dan gaan we pas ergens volgend jaar een kindje mogen verwelkomen. En daar wordt ik wel droevig van. Het kamertje is al van in juni in orde.
    Maar ben wel super blij voor de zwangeren en bevallen dames hier hoor!!!! :) Hoe is het met jou? Al aan het uitkijken naar de echo van vrijdag?

@peet: Wat een prachtige foto's van David! Zo een mooi kindje!!! Ben helemaal verliefd! ;) De foto's lijken zo uit een boekje te komen! Echt heel mooi! Toch wel een wat moeilijke opstart gehad dan, maar nu alles goed! Lekker genieten! Hopelijk kan je snel eens naar buiten, pronken met je mannetje!

@happygrump: Nee! O, meid, ik vind het zo erg voor je! een miskraam doet al zo pijn en dan blijft het nog zitten, dan zit je daar nog mee. Vind het echt zo erg voor je! Dikke, dikke knuffel! Veel sterkte meid!

@mams: wauw, naar Turkije, hij moet echt wel ver! Hoe zit het met de misselijkheid en andere kwaaltjes? Fijn dat het beter gaat! Je hebt een tijd niet kunnen eten, dus nu mag je wel lekker genieten van wat lekkers!;) 21ste al terug echo, leuk, en komt er al vrij vlug aan!

@frenzy: wij passen ook gewoon het systeem om de 2 dagen toe, voor zover mogelijk (dinsdag ben ik pas om half 12 thuis en slaapt mijn vriend al) en zin, maar wanneer ik denk dat ik vruchtbaar ben, dan zeker minstens om de 2 dagen, meestal wat meer. En dat vind vriendlief ook helemaal niet erg ;):D
    Nu weet ik niet hoe goed de kansen nu benut zijn, ik verwachtte een late eisprong. we hadden maandag geklust en dinsdag had ik, volgens mij vruchtbaar slijm, maar dinsdag was ik natuurlijk niet thuis. Dus hopelijk lag het voorraadje nog klaar! Gisteren waren we beide als een blok in het slaap gevallen ;) Dus we zullen zien.
    Ik begrijp wel dat je nog een tijdje zwanger wil blijven, door de ervaring met Loek besef je nu eens zo hard hoe bijzonder dit wel is. Geniet er nog lekker van meid!
    Ik kan me ook wel inbeelden dat je 3 maart liever niet in de kraamweek herdenkt, dat is immers ook heel intens. Maar je hebt het idd niet voor het zeggen.
    Is ook heel dubbel natuurlijk. En dat je droevig bent omwille van de 20 weken-echo vorig jaar, betekent natuurlijk niet dat je niet blij bent om het wondertje in je buik! Je voelt nu gewoon twee dingen tegelijk! Dikke knuffel!

@mikmak: o, meid, wat vervelend dat je man nog een paar maanden wil wachten! Vind zijn argumenten nu ook niet echt super, zou hij niet vooral bang zijn voor wat er allemaal zou kunnen gebeuren? Dat hij bang is dat hij nog eens zal meemaken wat jullie met Arnaud meegemaakt hebben? Hopelijk zitten jullie vlug terug op 1 lijn.
    En dan ook nog eens de auto... :( Dat is echt gewoon de wet van Murphy, die bij ons allemaal blijkbaar toch een tijdje boven het hoofd blijft hangen, als er iets kan fout gaan, zal fout gaan.
    Zou ook wel vlug zijn, dat je op 1 les een rokje af zou hebben, maar goed dat je het zo fijn vind! Er zullen vlug genoeg kledingstukken uit je handen tevoorschijn komen!
    Ik vroeg wat je man deed, mijn hoofd is een vergiet, want nu je het zegt, besef ik dat ik dat al wist! ;):)

6. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @iradersma: hoe was de echo?

7. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de echo leek alles goed!! Altijd weer een opluchting! Bloeddruk is ook steeds prima dus we zijn weer helemaal blij!

@mikmak: ben je een beetje bijgekomen na de bruiloft en alle andere dingen er om heen?
    Wanneer is je NOD eigenlijk? Het zou natuurlijk kunnen...
    Hopelijk komen jullie er wel snel uit!

@frenzy: kan me voorstellen dat afgelopen woensdag een erg emotionele dag voor je is geweest! Tuurlijk ben je blij met de kleine uk in je buik maar je denkt ook aan hoe het had kunnen zijn met Loek! Dikke knuffel!
    Ik heb wel gedacht over een angelsound...maar lees er wel verschillende meningen over.
    Wat voor kliniek werkte je dan dat je zelf een echo kon maken??

@peet: fijn dat het lichamelijk al een stuk beter gaat!! Ben je ondertussen al naar buiten geweest of is David nog niet op zijn geboortegewicht??
    Inderdaad super mooie foto`s!!! Wat een mooi kereltje!!
    Lekker genieten!!

@justme: ik hoop echt dat het voor jullie weer snel raak is!! Zo frustrerend dat je een mooi kamertje hebt ingericht maar dat hij nog steeds leeg is!
    Heb je het nu wel weer wat rustiger dan op je werk?? Wel goed op jezelf passen he! Dikke knuffel!

8. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @iradersma: super dat de echo zo goed was! Ben je weer even gerust! En de 20-weken echo binnen een 2 weken, dan moet je niet al te lang wachten voor je je kleintje terug kan zien!
    Tegen het einde van de week zou het al iets rustiger moeten zijn. Ben echt een beetje gesloopt. Heb net tot half 10 in bed gelegen en we waren helemaal niet zo laat in bed gekropen ;) ach, kan er maar genot van gehad hebben :p Nu nog wat werken en dan het huis onder handen namen en straks nog een familiefeestje, wordt nog een drukke dag :)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Iradersma, wat fijn dat de echo goed was meid!!!

Hier is helaas de misselijkheid weer in alle hevigheid terug :(
    Ben al blij als ik iets naar binnen kan krijgen op de middag.
    Ochtenden en avonden zijn echt dramatisch.

Nog een paar uurtjes en dan is manlief weer thuis uit Turkije!!
    Dinsdag na de echo heeft hij op zn werk een gesprek dat hij wat minder van huis wil.
    Minstens 1 weekje storingen of op de zaak werken. Liefst 2.
    Volledig de binnendienst in wil hij niet..maar hij mist zn gezin, de schat.
    Kan het heel goed begrijpen.

10. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justme, fijn dat je even hebt kunnen uitslapen! Maar wel weer een druk dagje dus vandaag. Hopelijk morgen wel even relaxen? Probeer af en toe maar wel even je rust te nemen en jezelf niet voorbij te lopen!

@mams, fijn dat je man weer thuis komt vandaag! Lijkt me ook best moeilijk om hem steeds te moeten missen en voor hem natuurlijk ook! Hopelijk kan hijwat vaker in de buurt blijven straks.
    Wat vervelend zeg dat de misselijkheid weer op komt spelen. Kan je wel wat functioneren dan overdag?? Je moet natuurlijk ook wel met die kleine man om je heen! Sterkte meid!
    Het schiet alweer op met de volgende echo, spannend!

11. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @mams: balen dat de misselijkheid weer zo opspeelt! Je hebt inderdaad nog een kleintje rondlopen. Hopelijk wordt het vlug terug minder!
    Maar wel heel fijn dat je man vandaag terugkomt! Ik weet niet of ik het zou kunnen, mijn vriend zo vaak missen. Wel leuk dat hij gaat vragen om wat minder weg te moeten! Ik kan geloven dat hij zijn gezin mist! Wel lief :)
    Dinsdag al terug echo! :) hou ons op de hoogte ;)

@iradersma: ben vandaag nog niet zo productief geweest, heb net mijn werk gedaan, dus het hele huis onder handen nemen zal er niet inzitten, want ik moet om 18 uur al op het feest zijn.. pfff, zou nog wel even kunnen slapen ;) Ik ga morgen wel wat relaxen hoewel ik nog vanalles zou kunnen doen, anders ben ik van maandag al een wrak.

@all: Fijn weekend!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iradersma, ja we zijn weer bijgekomen van de bruiloft
    NOD is volgende week, we zullen wel zien wat er gaat gebeuren.
    als het zo is, moet hij er toch mee dealen....

@frenzy, precies, niet te lang wachten... das ook een beetje het lot tarten om nog heel lang te wachten... heb berekend dat als hij in januari klaar is dat ik gewoon april, meiof zwanger kan worden hahaha, dus echt opletten hoeft ook niet echt... dus op zich valt het allemaal wel mee, alhoewel ik het liever asap hebt..maar je kan je lichaam toch niet dwingen om zwanger te zijn... we zullen zien

@justme, jep de wet van murphy speelt hier graag een rolletje.
    we hebben een nieuwe auto gekocht, we gaan m donderdag halen... hebben een Jeep Cherokee gekocht.. nu mijn auto er nog uit en inruilen voor een kleintje, dan is dat ook maar weer geregeld

hoe is het nu met je?

@mams, hoe is het met de misselijkheid? lekker aan het genieten van de zwangerschap.

nou hier zo aankleden naar de winkel, en dan vanmiddag effe verkleden, en naar de optocht kijken hier in de buurt

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; ik duim voor je NOD meid, zou toch mooi zijn als het zo zou zijn nu.... Veel plezier met de optocht, kun je dat een beetje hendelen, die blidschap daar had ik vorig jaar heel veel moeite mee?

@ Mams; wat vervelend van de misselijkheid, hoop dat het snel afneemt en wegblijft, Wat lief dat manlief wat meer thuis wil zijn, lijk mij ook wel prettig.

@ Justme; jullie gaan er deze maand gewoon voor toch? Ik duim voor deze ronde....

@ Iradersma; wat weer de echo goed, das toch een opluchting! En nu naar de vevroegde 20 wk echo. Konden ze het geslacht nog niet zien? Geniet van het wondertje in je buik!

@ Ego; laatste dagen druk geweest, moet echt nog zoveel regelen voor deze beeb! De dag data het precies een jaar geleden was dat we de slechte 20 wk echo hadden gehad sloeg wel in, was echt best somber, maar nu gaat het gelukkig weer beter. Ook zag ik erg op tegen de carnaval (niet zozeer dat ik nu ga staan te hossen...) Maar je kan er bij ons niet echt omheen... Vorig jaar met de carnaval was ik net bevallen en dat was zo dubbel, dat contrast. Maar het valt allemaal mee, de eerste liedjes zorgde voor een traantje, maar nu lijkt dat alweer voorbij!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @frenzy, ja stiekum hoop ik er ook een beetje op, alhoewel de reactie van hub misschien wat minder enthousiast is... tot dat we werkelijk op weg zijn.. wellicht dat de drukte dan toch wel weemavlt voor hem;)

we gaan ook niet echt carnaval vieren, vandaar gisteren naar de ardennen, en met mn moeder een optocht kijken vind ik niet zo een punt, zolang ik maar niet in het centrum hoef te staan tussen de massa.... volgend jaar halen we het wel dubbel en dwars in, dat hebben we al afgesproken:D, maastricht is nou niet bepaald klein met carnaval.

oei laatste weken stress he

15. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @mikmak: je hebt al een nieuwe auto? Leuk! Is altijd wel wat spannend als je een nieuwe auto mag gaan halen, hé. Ik denk dat ik een jeep te groot zou vinden, ben nogal van de kleine autotjes, ik heb nu een C1. Mijn vriend daarentegen zou het wel leuk vinden. Maar je gaat voor jou dan nog op zoek naar een klein autotje?
    Als je man in januari klaar is met zijn opleiding, dan kunnen jullie binnenkort inderdaad aan de slag! Maar misschien is dat al niet meer nodig ;) Heb je een voorgevoel? Of voel je al iets?
    Hier gaat het al wat rustiger. Werk vandaag van thuis uit! Lekker rustig, warm en in comfortabele kleren! :p Nog wel veel werk, maar heb al veel afgewerkt. Heb een vrij productieve week achter de rug. Heb het alleen emotioneel nog moeilijk. hadden zaterdag een familiefeest, waar dan uiteraard heel veel aandacht gaat naar de kindjes van mijn nicht. Haar jongste is 2 weken na Alycia geboren. En gepraat over hopelijk binnenkort nog meer kindjes erbij. Ja, hopelijk.... Ik heb soms het gevoel dat ik er terug slechter en slechter mee om kan. Het is nu bijna 7 maanden geleden en ik dacht dat ik me nu al een stuk beter zou voelen. Ik weet dat ik het de rest van mijn leven mee ga dragen, maar het lijkt niet 'draaglijker' te worden. Ik krijg het zelfs terug moeilijker dan een paar maanden geleden. Ik krijg het moeilijk verwerkt.
    Maar vrijdag of maandag nog eens een dagje verlof! Das leuk om naar uit te kijken!

@frenzy: jep, we gaan er voor! :D We hopen, maar langs de andere kant, wat is de kans. Dat gezegd zijnde, ben ik mezelf weer volop voor de gek aan het houden ;):p Haha, we zien wel ergens begin maart!
    Toch moeilijk gehad, is ook wel normaal. Het is ook niet niks. Dikke knuffel! Ik ben blij dat je je al terug wat beter voelt! Moet inderdaad heel dubbel zijn. Voel je je voor de rest nog oké, lichamelijk, nu je zo (bijna) op het laatste loopt? Ik ben zeker dat je alles nog geregeld krijgt voor dit baby'tje!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden.

Manlief gister gesprek gehad op het werk en hij kan niet minder weg.
    Het is OF vol in de buitendienst, of vol in de binnendienst, dus het kan maarzo zijn dat hij straks elke avond weer thuis is.

Gister de 2e echo gehad en de intake bij de gyn.
    Ben 3 daagjes vooruit gezet naar 25september en nu dus 9+1 zwanger.

trots presenteer ik u:
    Onze kleine frummel!

17. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @mams: Wat een mooie echo! En 3 dagen vooruit gezet, dat gaat goed! Geniet ervan! :D Hoe zit het met de misselijkheid?
    Dat zal voor je man dan nog wel een moeilijke beslissing worden. Omdat hij buitendienst wel heel graag doet, maar zijn gezinnetje dan zo mist! Spijtig dat er geen tussenoplossing mogelijk is.
    Maar als je man elke avond thuis is, dat heeft natuurlijk ook héél veel voordelen :)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja we moeten ff kijke of het financieel wel haalbaar is.
    Kijk alle berekeningen zijn gemaakt op de kale lonen, maar de extra's moeten we wel hebben van zijn overuren en overnachtingsvergoedingen.

De misselijkheid word langzaamaan wat minder.
    Heb al bijna een week niet overgegeven gelukkig.
    Nu nemen de andere kwaaltjes het over hahahaha.

19. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    @ mams, bah die weeïge misselijkheid, hoop voor je dat je er snel vanaf bent! Het is met niks te vergelijken vind ik, blegh....

@ justme, je hebt ook weer even wat voor je kiezen gekregen, snap dat je behoorlijk stuk kan zitten. Het is ook zo intens verdrietig om je kind te verkiezen. Zorg je goed voor jezelf? Sterkte!

@ mikmak, coole bak een jeep! Ik ben jaloers! ( ik ben een paardenmeisje hè, dus die grote auto's spreken mij zeer aan, ik zie mezelf dan alweer met de trailer erachter op wedstrijd gaan.... Nog Ff m'n knip laten genezen...;)

@ Frenzy, waggel je al een beetje? Goed dat de carnaval geen zachtjes helende wonden opende.,. Nog Ff en Loeks boertje dient zich aan! Ik denk aan je en ik vind t gewoon spannend worden....pak ook goed je slaap en rust nog effe hè, mevrouw de mier!;)

20. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    @ iradersma, bij jou schiet t ook al op! Hoe voel je je? Hoe zit dat nu met eventuele medicijnen etc? Of houden ze jegewoon goed in de gaten? Ben je ongeduldig of er redelijk relaxt onder?

David gaat goed, het is ( even afkloppen) een tevreden manneke. Wel ligt hij in een hardnekkige voorkeurshouding , als ik z'n hoofdje voorzichtig draai, lijkt t net alsof hij aan een elastiekje zit en whooop draait hij weer terug. Overdag ben ik er aardig mee in de weer, maar s nachts ligt hij steevast in zijn geliefde krul. Omdat we geen helmpje ( als t moet moet t, maar vreselijk lijkt me dat) of een afgeplat hoofd willen, gaat deze kleine spruit dus nu al naar de osteopaat. Ik ben benieuwd......
    Thanxx voorde complimenten, uiteraard vindenwij hem ook zo knap, haha.... We zien nog geen gelijkenis met ons! ( de schoonfamile uiteraard wel, die zien er de hele 'koude' kant in...... Zucht;)

Deel Deze Pagina