Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    De familie is inmiddels op de hoogte(nou iig de directe dan)
    Verder een paar vriendinnen en de rest komt er dus volgende week zondag achter!!
    Ben best een beetje zenuwachtig hahaha.

Fijn dat het lichamelijk al een stuk beter gaat.
    En probeer te genieten van je weekendje weg...lekker de emoties eruit laten, wijntje drinken ;) genieten van goede gesprekken.

2. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    :) Ik zou ook zenuwachtig zijn! Maar wel heel leuk!

Ik ga voor de zekerheid zaterdag een testje doen (ik denk niet dat het positief is, hoor, maar gewoon voor de zekerheid) en als het negatief is, dan kan ik wel een wijntje :) Ik ga zeker mijn best doen om te genieten! En dat zal wel lukken ook!

3. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag de 20-wkn echo gehad!!! Alles zag er goed uit!!
    En we krijgen een MEISJE!!! We zijn echt super blij en ech weer even gerustgesteld! Ons kleine eigenwijsje lag er steeds weer verkeerd voor dus al met al wel een echo van 45 minuten!!
    Morgen eerst eens ff lekker shoppen!!

@mams: wat een leuk idee zeg om Tygho is zo`n shirtje rond te laten huppelen....kan me voorstellen dat je er kriebels voor hebt!! Alleen die eerste reacties al....! Super leuk!

@justme: verwen jezelf maar lekker hoor meid, je hebt het nodig!! Hopelijk knap je snel een beetje op!

@frenzy: kan me voorstellen dat het nu nog zo vertrouwd en veilig voelt! Het is ook zeker heel dubbel allemaal! Maar ik denk dat als je eenmaal jullie wondertje in je armen hebt dat je dan helemaal blij bent en niet langer had willen wachten!! Dikke knuffel meid!

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @frenzy, jep ongi nagenoeg al weer voorbij....
    haha, ja dat komt ineens op en dan ga je aan de wit... volgende keer de zoldertrap opnieuw in de witte lak zetten:D

nog rustig he, ik hoop voor jou dat je niet te lang meer hoeft te wachten tot de kleine zich aandient

@mams, spannend fijn weekend

@Iradersma, gefeliciteerd, een meisje, meisjes zijn leuk:D

5. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @iradersma: Super dat de echo zo goed was! En eigenlijk stiekem ook wel leuk dat jullie meisje zo eigenwijs was, hebben jullie lekker lang kunnen genieten! En wat leuk, een meisje! Nu kan je lekker los gaan met shoppen!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Iradersma, wat leuk!! een meid :D En wat fijn dat alles goed was.

Vanmiddag op mn werk het nieuws vertelt. En ze reageerden superleuk.

7. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje!! Vanmiddag al even wat leuke roze kleertjes geshopt!

@mikmak: fanatiek bezig zeg met het "witten" van je huis! Je mag hier ook wel even komen, hihi!

@mams: altijd leuk de reacties te horen van je naaste omgeving! Super zeg!!

@justme: geniet van je weekendje!! Wel handig even een testje vooraf, stel dat het niet zo is kan je in ieder geval met een gerust hart een wijntje drinken! Al zou het natuurlijk een stuk leuker zijn als je dit niet mag!! hihi!

8. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @iradersma: leuk al gaan shoppen!
    De test was negetief. Was wel teleurgesteld. Ik 'voelde' me wel zwanger.
    In ieder geval had ik een aantal dingen die ik de vorige keer ook voelde... :( Maarja, net een glaasje cava op de kamer! ;) hoezo verslaafd aan zp? :p lekker wat winkeltjes gaan doen, nu in de kamer en zo dadelijk de welness :D prettig weekend!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jammer meid!!!Maar geniet van je weekendje :D
    Lekker hoor, naar wellness!!

10. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Justme, balen zeg!!
    Nou maar lekker genieten daar en laat je maar lekker verwennen!z

11. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Justme, jammer...... Volgende maand! Ik ga weer duimen

Iradersma; een meisje! Wat gaaf! Het maakt natuurlijk geen klap uit, maar t is leuk om je ergens op te richten..... Haha, en alroze gekocht dus!

Frenzy, hoop op een warme dag voor jou vandaag.ll. Sterkte.

Ego, gisteren t leven gevierd met man en David, eerst naar sterretjesveld geweest, bosje bloemen bij de doodgeboren kindjes van t lumc gelegd. As van Christian is thuis, maar we voelen ons toch verbonden met die plek. S avonds uit eten, naar restaurant gelopen met wandelwagen en David sliep gewoon heerlijk door.
    Hij is trouwens wel verkouden, dus als 'supermoeke' hang ik de hele tijd boven wieg en box om te kijken en luisteren hoe t gaat. Zijn temp was ook iets hoger dan normaal, 37,4 en later weer 37,2..... Feitelijk niks aan de hand natuurlijk, maar bij mij schieten gelijk de zorg-rimpels in m'n hoofd....

Oja; en ik heb vandaag en gisteren weer op m'n paard gezeten, stukje draf, stukje galop en nu vreselijke spierpijn!

12. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peet, jullie hebben er gisteren dus een fijne dag van gemaakt! Kan me voorstellen dat die plek bij het lumc een soort aantrekkingskracht heeft.
    En de dag afgesloten met een etentje, fijn zeg!
    Heel begrijpelijk dat je je gauw zorgen maakt om David. Hopelijk knapt het snel op!
    Hihu, spierpijn? Weer even wennen dus!

@frenzy, jij ook sterkte deze dag!

13. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Ja. Was een fijne en natuurlijk ook emotionele dag, maar het was niet al te naar. We waren niet bang om even te huilen.....

David blijft een beetje snotterig, maar verder eigenlijk niets aan de hand. T is alleen s nachs een beetje sneu, dan hoor je hem snurken. Ik geef hem neusspray, helpt een beetje..

Frenzy; hoe gaat het met jou? En net de anderen?

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad.

Vanmorgen bij de VK het hartje grhoord.
    Koste wat moeite en het eigenwijsje dook steeds weer weg, maar dat voelt alleen maar goed. Mylan* was veel te rustig.
    Dus dit vind ik eigelijk een geruststelling.
    Denk dat ik morgen wel meteen naar het scherm durf te kijken bij de echo...ipv met handen voor mn ogen te wachten tot de gyn zegt dat het goed is ;)

15. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Mams! Super! Ben benieuwd hoe t morgen is!

16. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peet, wat sneu voor David dat hij zo snotterig is! en het snurken....de schat.
    En hoe gaat het met jouw lichamelijk gezien??

@mams, een druk kindje dus!! Altijd weer een geruststelling, een mooi kloppend hartje!!
    En morgen de echo!!! Ben heel benieuwd! Succes morgen!

@frenzy, het is wel verdacht rustig vanaf jouw kant......hihi!
    Of je bent gewoon nog erg druk met voorbereidingen etc.

17. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey meiden, haha... nee hoor ben nog niet bevallen! De kleine zit geweldig lekker in mijn buik en blijft nog lekker zitten :). En gelukkig is hij ook niet op 3 maart gekomen, maar ik verwacht dat ik overttijd ga!

@ Mams; wat leuk dat shirtje voor Tygho, wat hebben jullier erop laten zetten? Leuk dat ze op je werk leuk reageerde! Voelt wel speciaal als het gewoon bekend kan maken!

@ Jusme; thx meid! Oke, t klinkt niet fijn zo een onsteking, gelukkig gaat het al weer wat beter. En idd jij gaat regelmatig weekendje weg ;) Lekker hoor, lekker genieten van het leven! Krijg ook wel het idee bij jou dat je hard werkt, dus dan mag het wel he :p. Balen van je negatieve test.... Hopelijk volgende ronde! En geniet van je cava!

@ Iradersma; Yeaaaa een meid! Wat leuk! Had je dat verwacht of had je geen voorgevoel? Ik zou echt moeten omschakelen als ik een meid zou krijgen... En eigenlijk nog veel belangrijker; gefeliciteerd met de goede echo! Hihi... ik was gewoon druk met voorbereidingen enzo...

@ Mikmmak; maar deze ronde gaan jullie er niet voor? Of heb je manlief om? Succes met het witten, heerlijk! Wat fijn het hartje gehoord en straks een echo bij de gyn! Ben benieuwd of je al een mooi plaatje kan laten zien straks!

@ Peet; thx meid, fijn om te lezen dat jullie er zo een mooie dag van hebben gemaakt! Hier heeft bijna heel de dag een kaarsje gebrand voor jullie Chris*! Wat vervelend van de verkoudheid van David... Hoop dat het snel beter gaat... En wat stoer, weer op het paard! Kijk er zo naar uit om er weer op te gaan zitten (al denk ik dat die merrie van nu flink uitgekookt is door het stil staan.... als ik al naar haar wijs springt ze al met vier benen in de lucht)

@ Ego; Loek's dag goed gevierd, we zijn naar het strand geweest, veel gehuild en gepraat en veel kaarsjes gebrand. De nacht ervoor had ik onwijs slecht geslapen. Savonds zijn we ook uit eten geweest. Waar ik achteraf wel van baal, is dat er niemand is geweest (van familie) die eraan heeft gedacht... Tis dat ik een medling had gezet op FB, anders denk ik dat het aan iedereen ontgaan was. Vond ik wel een beetje jammer... Had mijn vader er later mee geconfronteerd en die zei; tja wat moeten wij ermee? Tis toch een droevige dag? Toen ben ik heel boos en vedrietig geworden en heb ik uitgelegd dat het de enige dag is van Loek!

Verder ben ik afgelopen zondag bij mn s-ouders langs geweest.... Wilde ze onder ogen komen voordat de beeb er is... Zag er onwijs tegen op, maar denk dat ik er goed aan heb gedaan... Kan ze moeilijk straks helemaal weg houden bij ons kindje...

Daarnaast vorige week, vrijdag weer mot gekregen met mn eigen moeder (naja mot; ik stel haar teleur en ik doe haar toch alleen maar pijn waren haar woorden) Nadat ik verteld had dat ik deze bevalling alleen met manlief wilde doen en haar er niet bij wilde hebben (wat ik niet rot bedoelde...).

Kortom het houdt nooit op bij mij! Blehhhh... Denk je dat het ene probleem is opgelost, komt het andere weer!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @frenzy, bij mij is geen hartje gehoord hoor:p
    nee we gaan er deze maand niet voor, maar dat wil ik zelf ook niet, sterker nog hub wil het nog verder vooruit schuiven tot richting november/ december omdat ie zelf vind dat hij bezig is met watertrappelen met werk en studie en hij wil de hele zw bewuster meemaken dan afgelopen zw en de zw van linette.. toen hij ook druk was:(. ik snap zn beweegredenen maar ik zie dat niet zitten en denk ook dat het iets is waar hij zich op dit moment voor een deel zich er achter verschuild en hij nog niet klaar is om opnieuw te beginnen... echter je moet met zn 2-en erachter staan om aan een volgend kindje te beginnen, en zolang hij niet wil zal er weinig gebeuren... let wel er word geen anticonceptie gebruikt dus mocht het toch gebeuren dan zullen we er echt mee om moeten gaan.... dus bij ons gaat het in principe nog een tijdje duren.
    en hij bezwijkt niet voor de wetenschap dat ik er niet jonger op wordt.

die ouders en s-ouders blijven toch een pain in the ass soms... knuffel voor jou

@mams, wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord zeg... succes vandaag met de echo

@peet, goed om te horen dat jullie er een fijne dag van hebben gemaakt. hoe is het met david?

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Net terug van de gyn.
    Mooi bewegend frummeltje gezien.
    Foto is helaas niet zo duidelijk maar zal ik dalijk ook ff spammen als ik achter de laptop zit(nu op telefoon)
    Termijn klopte dus blijf op 25september staan.
    Volgende week donderdag de nekplooimeting en de woensdag daarna de uitslag bespreken en weer echo:D
    Wel weer heerlijk gerustgesteld! Nu zondag het grote nieuws bekend maken!!

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; sorry, heb het bij de verkeerde naam getypt, maar denk dat je dat wel door had....

Vind het vervelend voor je van je hubbie, ik zou echt mega boos worden (in de trent van, normaal gesproken hadden we al twee 'aardse' kindjes gehad...) Maar dan duim ik gewoon hard voor je dat het niet gebruiken van anticonceptie werkt ;)

@ Mams; wat fijn om te lezen dat het goed is, een bewegend frummeltje, eind september! Gaaf meid, ben jaloers dat je nog zo lang zwanger mag zijn... Ik ben volgens mij verslaafd aan 'zwanger' zijn....

@ Ego; pfff brak net weer, blijft allemaal door mn hoofd spooken met mn moeder, tis ook weer zo oneerlijk... Ik zeg dat mijn man en ik het samen willen doen en vervolgens wordt ik genegeerd op mijn besluit... Sinds afgelopen vrijdag dus ook niks meer van haar gehoord... Maar het blijft me zo bezig houden... Bleh...

Deel Deze Pagina