Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mikmak, wat vervelend dat je hubbie er zo mee zit/tegenin gaat.
    Ergens kan ik het ook wel begrijpen maargoed. Hopelijk draait hij nog bij.

Frenzy, rot de situatie meid :( Zo hoogzwanger heb je wel wat anders aan je hoofd dan gedram en gezeik.

Ff spammen dan maar

Beter dan dit kon ze et niet krijgen :p de kleine eigenwijs!

2. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frenzy: hihi ik het wel een beetje verwacht hoor, dat je gewoon druk was met van alles en nog wat!
    Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat er niemand geweest is op Loek zijn dag! Dat zal altijd zijn dag blijven en het zou wel fijn zijn dat je dan wat medeleven van je omgeving krijgt, al is het maar een kaartje o.i.d waardoor je toch weet dat ze aan je denken!
    Je treft het niet zeg met alle narigheid om je heen met je moeder en schoonfamilie. Dat je er nu voor kiest om de bevalling samen met je man te doen, lijkt me toch heel normaal en hierin zou je toch geen verplichtingen moeten hebben.
    Dikke knuffel meid!! Hopelijk kom je er van te voren toch nog uit met je moeder!

Mijn man en ik hadden beide verwacht dat het een jongentje zou zijn dus we moesten inderdaad wel even omschakelen! Maar we zijn zeker heel blij en genieten er lekker van!

@mams: wat fijn dat jullie kindje zo lekker beweeglijk is! En nu al eigenwijs, hihi!
    Mooie foto!!
    En zondag het grote nieuws bekend maken!! Leuk!!!!:D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Iradersma, zijn jullie nu wel gewend aan het idee dat jullie een dochter krijgen? En al een naam uitgezocht?

Hier vanmorgen zelf met de angelsounds het hartje gevonden!!!!
    Stelt me ook weer gerust. Bij Mylan kon ik hem zelf met 15 weken pas vinden!! En nu dus met 11 al.
    Wat is dat toch een heerlijk geluid <3

Vandaag lekker kalm aan doen. Mn moeder komt vanmiddag op visite en verder ga ik een beetje in en rondom huis prutsen.
    Vanmiddag zou het een boel regen geven dus ga lekker de deur niet uit

4. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @ego: weekendje was heerlijk! Lekker gaan stappen ook, lag pas tegen 5 uur in bed :p:D Haha, was zo lang geleden, heeft deugd gedaan! En de cava en wijn hebben geen kwaad gekunnen, ben gisteren ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde!
    En gisteren heb ik een 'go' gekregen van de doctoraatscommissie, dus kan 'officieel' beginnen! Maar eerst nog wat aan het project werken!

@peet: wat bijzonder dat jullie 2 maart het leven gevierd hebben! Echt mooie dag als ik het zo lees. Is normaal dat je bezorgd bent over David, vertroetel hem maar lekker! Is wel vlug dat je terug op je paard kruipt! Voel je je lichamelijk dan terug helemaal top? (met uitzondering van de spierpijn dan?)

@mams: een lekker eigenwijs meisje zo te horen! :p Leuk wel, dat ze zo actief is. Lekker gerustgesteld nu door de gyn! Is wel leuk, hé, zo vaak een echo! :) En een angelsound is zo een heerlijk ding! Ik merkte wel dat Alycia het niet altijd zo fijn vond, ze stampte ertegen en ging ergens anders liggen :p Dus ik deed het altijd maar heel even, om gerustgesteld te zijn.

@frenzy: wat fijn dat de kleine nog geweldig lekker in je buik zit! Nog even genieten. Ik ben toch heel nieuwsgierig wanneer je gaat bevallen!
    En Loek's dag goed kunnen vieren, klinkt ook heel mooi. En echt rot dat er bijna niemand aan gedacht heeft! van die opmerking van je vader zou ik ook zo boos worden! En weer problemen met (schoon)ouders... meid, je hebt het ook nog niet makkelijk gehad. Dikke knuffel

@mikmak: moet niet makkelijk zijn dat je man er andere ideën op na houdt voor een volgend kindje maar je moet er inderdaad met zijn 2en achter staan :( Ik hoop dat hij vlug bijdraait. En als er geen anticonceptie gebruikt wordt, dan kan er natuurlijk altijd wat gebeuren...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Een meisje???? Denk je??? hahaha
    Ik ben heel benieuwd hoor...hoop het met een weekje of 5 toch wel te weten.
    Ik ben echt blij met mn angelsounds. Hoef niet elke dag te luisteren, maar als ik me zorgen maak is het fijn als ik zelf ff kan luisteren ipv elke keer de gyn te moeten bellen.

En wat fijn dat je weekendje geslaagd was. Kun je er weer ff tegen he!!
    En ook ongesteld..nieuwe ronde nieuwe kansen!!!

6. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    haha, ik weet het niet :) Maar zou kunnen, je was nu toch veel misselijker, en je weet dat meisjes heel eigenwijs kunnen zijn ;) Ik hoop dat je het snel te weten komt! Bij ons hadden ze de vorige keer met 14 weken al een vermoeden :)
    Ik deed hetzelfde met de angelsound. Kan je jezelf lekker vlug geruststellen!

Ja, nu kan ik er even tegen :D Hoewel, een (andere) vriendin stuurde daarstraks een mailtje, onze mannen gaan samen naar graspop, dus vond dat wij er dan wel een gezellig meidenweekend van konden maken :p Haha! Het is echt erg! Jaren bijna niet weg geweest en bijna constant! Nou ja, ik kan het maar gehad hebben :)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He wat vervelend...een meidenweekend!!
    Gewoon van genieten meid!! Echt waar, je hebt genoeg meegemaakt, het mag wel een x weer toch!

8. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    #1508 justme, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
    hé meiden, heb ik net iets vreemd. Ik heb meer buik en vooral rugpijn als anders en net sta ik op en verlies ik zo veel bloed! :$

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kan een gewoon stolsel zijn.. had ik tijdens mijn menstruaties ook wel eens.

10. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mams: ja, we zijn zeker gewend aan dat het een meisje is hoor!! Heb al zoveel creatieve ideeen voor de babykamer dus hier aan daar al dingen aan het inslaan. We hebben gisteren voor een babykamer gekeken, a.s zaterdag nog ergens kijken en dan bestellen we hem!
    De naam zijn we nog niet helemaal uit...is nog lastig!
    Wat fijn dat je nu zelf naar het hartje kan luisteren! Dat is toch een hele geruststelling. Ik heb dat nu zelf met het schoppen, ik voel het steeds meer en duidelijker, dat stelt je echt gerust.

@justme: lekker weekendje gehad dus! en wat betreft het meidenweekendje, heerlijk toch!! geniet er maar lekker van! ik denk dat het naast je drukke baan ook wel heel erg fijn is dat je dan lekker kan ontspannen en leuke dingen kan doen!

Wat vreemd van de hevige bloeding. Ik heb zelf nooit last van stolsels gehad dus daar kan ik niet over oordelen.
    Als je er geen goed gevoel bij hebt moet je gewoon je gyn of huisarts ofzo bellen.

@mikmak: wat naar voor je zeg dat jullie er niet over eens zijn, maar je moet er inderdaad wel samen achter staan.
    Mijn man was er ook eerst niet aan toe, en daarbij hadden wij ook het advies om min. een half jaar te wachten doordat mijn lichaam een behoorlijk klap had gehad. Hij had hier ook nogal angst van. Na dat half jaar zijn we wel gelijk aan de slag gegaan.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @wachten, thanx meiden, @mams, ik begrijp dat ook wel van hem.. tis gewoon eigenlijk allemaal wat veel voor hem. we zullen dus wel zien waar het schip strand... vind het nog steeds heel jammer dat hij er nog niet klaar voor is maar kan me wel inleven.. hoe ego zou het zijn om ten koste van alles je zin door te drijven.
    @iradersma, tja het is ook lastig als je er niet met zn 2en achterstaat, maar het is nu eenmaal zo.. kan zelfs en relatie kosten als ik toch de zin doordrijf en dat is het ook niet waard als je dan zwanger bent en je zou alleen komen te staan of scheef gezicht dat ie zich niet gehoord voelt.
    @justme ja het kan altijd gebeuren als je niets gebruikt... dat heeft ie dan ook wel een beetje zelf in de hand.. maar op het moment is het hier ook niet spannend tussen de lakens... hij loopt echt over en op tandvlees... niet eerlijk om dan toch aan een zw te beginnen.
    alhoewel ik het liever anders zou zien...

@justme, kan gewoon stolsel zijn hoor, je ziet het verschil tussen een vruchtzakje en stolsels toch echt wel goed.

@iradersma haha wij hadden bij arnaud zo iets dat het een meisje zou moeten zijn was voor ons ook omschakelen weer... maar wel leuk van alles wat:) meisjes zijn wel pittig althans linette is echt wel een dame met een eigen wil hoor en dat kan toch wel vermoeiend zijn.... maar mag de pret niet drukken, zo kattig als ze is, zo lief en voorbeeldig is ze ook:)

nog iemand vergeten.. sorry ga linette en mezelf inpakken en dan naar de kapper... effe de hormonen eruit laten knippen en de puntjes van ukkie

12. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mikmak; hoop dat manlief snel weer bijtrekt! Hoe gaat het met jou?

@ Iradersma; snap dat je moet omschakelen, hihi vind het beide wel leuk een meid maar ook een knul. Maar het belangrijkste is dat het gezond is he! Hadden jullie bij Roan nog geen kamerthe gekocht?

@ Mams; mooie foto hoor, hihi! Ben benieuwd naar de echo van de nekplooimeteing, die zijn vaak al heel duidelijk. Ik denk ook dat jij nu zwanger bent van een meid... Maar goed het zegt niet altijd iets...

@ Justme; wat fijn dat je zo lekker er van aan genieten bent, en ook zeker doen hoor! Straks moet je weer 9 maanden 'gedragen' ;). Ik had soms ook hele heftige ongesteldheden, maar als je het niet vetrouwd even bellen... Had mn s-ouder een jaar niet gezien zeg maar (zij stonden niet achter de zw-afbreking en dit lieten ze toen der tijd duidelijk weten....) Nu na een jaar ben ik ze weer onder ogen gekomen, omdat ik niet hun kleinkind bij hun weg wil houden. Fijn ook van je werk! Dat is dat project waar je een tijd geleden over vertelde hier?

@ Ego; hier alles goed, beeb zit nog veilig in mn buik! Inmiddels weer met mn moedxer gesproken, en is weer goed, maar baal toch dat het weer zo heeft moeten lopen. Ga zo lekker wat eten klaar maken. En als er babynieuws is, horen jullie het :)

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @frenzy, hoe het met mij gaat... ik ben op het moment boos op de wereld...... ben boos op de tassen die hub niet opruimt, ben klaar met het commentaar op mijn familie van hub die er doorheen zit, ben klaar met zijn zus die maar loopt te zeiken dat ze last heeft van zwangerschapskwaaltjes, ben boos dat er mensen zijn die maar lukraak zwanger raken en eigenlijk lak hebben aan de zwangerschap of het eigenlijk niet kunnen bolwerken, ben boos dat hub een gegronde reden heeft om nog niet aan een nieuwe zwangerschap te willen beginnen en ik dat dus wel wil, kortom gewoon effe boos boos op de wereld, de maatschappij die dingen wil waar ik niet mee bezig wil zijn

ben wel heeeeel trots op mijn kleine meid die al weer 2 nachten in dr eigen bed slaapt en dat ze gisteren oorbelletjes van mij heeft gekregen.. de stoere chick:). ben blij dat ik voorlopig nog even niet hoef te werken maar ook weer geirriteerd dat het mijn wereldje op dit moment verkleind, wat ik ook wel weer lekker vind (snap je hem nog). ben ook blij dat het gisteren op de verjaardag van mijn broer gezellig was, ben blij met mn zus, ben blij dat mn moeder een leuke man heeft gevonden waar ze leuke dingen mee kan doen, maar vind het ook raar om haar samen te zien met een andere man terwijl ze eigenlijk afgelopen 4 maart 45 jaar getrouwd zouden zijn geweest als hij niet overleden was... ben blij dat een vriendin van mijn moeder bloemen bij *Arnaud heeft gelegd maar ben dan weer boos omdat mn moeder loopt te pushen dat we moeten gaan kijken terwijl ik daar geen zin in heb.
    ben blij dat ik in de opruiming super leuke schoentjes voor Linette heb gekocht en dat we bij de kapper zijn geweest... kortom een wirwar van verdriet, boosheid, frustratie en blijdschap.

lang verhaal maar je vroeg er om haha:p

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    MikMak...meid ik voel met je mee. Kan me je emoties zo goed voorstellen. Hele dikke knuffel voor jou meid!!

D-Day vandaag
    Ga zodadelijk beginnen aan de soesjes te versieren met muisjes
    Spannend!!! Ben echt bloedzenuwachtig hahaha.
    Ben ineens bang dat het niet goed zit en dat we het nu iedereen vertellen en dat dat donderdag op de echo blijkt dat het foute boel is ofzo...Dat soort rare dingetjes.
    En dan denkje, ff geruststelling zoeken en het hartje gaan luisteren...en UITERAARD lukt het dan niet he( terwijl dat volkomen logisch is met deze termijn hahahaha)
    Maar who cares...Ik ben dinsdag 12 weken zwanger, en we gaan vanmiddag iedereen inlichten!!! Ik vind het superspannend hahahaa

Geen grote veste en wijde truien meer voor mij!
    Vanmiddag lekker mn positiebroek aan en mn positietuniekje...lekker laten zien wat ik al die tijd heb moeten verstoppen!

15. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mikmak: dikke knuffel meid! Kan het me heel goed voorstellen dat je je zo voelt!! Het is ook zo heftig wat er allemaal is gebeurd!
    Wat leuk zeg dat je kleine meid nu oorbelletjes heeft!!

@mams: wat een leuke dag vandaag!! Super spannend hoe iedereen gaat reageren! Ben heel benieuwd!!
    Die angstgevoelens zijn wel heel begrijpelijk! en dan zul je net zien dat je dan de hartslag niet kan vinden!
    Nou meid, ik hoop dat je lekker kan genieten van deze dag!!

@frenzy: hoe gaat het met je?? Vandaag precies 40 weken zwanger!! Spannnend hoor!!
    We hadden bij Roan wel de kamer besteld maar toen besloten om dit af te zeggen want wou toen geen meubeltjes krijgen en vervolgens hier steeds tegen aan moeten kijken.

We hebben gisteren weer besteld en nog allerlei andere leuke dingetjes gekocht en uiteraard leuke rokjes, jurkjes etc!

@peet: hoe is het David?? Is hij alweer wat van zijn verkoudheid af?? Heerlijk genieten met dit mooie weer, lekker naar buiten toe! Daar kijk ik ook echt naar uit straks!

@ego: vorige week een beetje een nare week gehad. Erg druk op het werk waardoor de vermoeidheid wat toe slaat. Toen voelde ik ons meisje vanaf donderdag niet echt goed meer schoppen...ik was er constant mee bezig dus vrijdagochtend toch de gyn gebeld en mocht ik even komen. Gelukkig was alles goed en was de kleine uk gewoon helemaal gedraaid en waardoor het dus wel normaal was dat ik haar niet goed voelde.
    Een hele opluchting dus!
    Ik zag alles al mislukken en zat er echt even doorheen, waardoor de angst alleen maar groter wordt.

Nu lekker relaxen vandaag, voel me al een stuk beter gelukkig!

16. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Iradersma, dat is schrikken, ik zou ook helemaal in de stress gaan.... Pff, gelukkig snel gerustgesteld.

David is nog steeds verkouden, geen koorts, eet goed, plast poept en slaapt ookgoed. Alleen die reutelende ademhaling s nachts.... Ik tokkel maar om dat bed; neusspray ( zoutoplossing) gesneden ui onder bed, hoofdeinde bed wat hoger. Neuspompje gebruik ik ook, maar vind t eigenlijk een martelwerktuig. Anyway; ik ben een beetje moe, want ik slaap slecht doordat ik steeds lig te luisteren naar zijn benauwdheid. Ik ga morgen toch maar even dokter bellen, alhoewel ik niet denk dat er iets is wat hij kan doen. In principe is er ook niet zo veel aan de hand behalve een bezorgde vermoeide moeder.

Mams succes!
    Mikmak, sterkte meid....
    Frenzy..... Denk aan je! Duim voor een goede bevalling!

17. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peet: je hebt al zo veel zelf geprobeerd, denk dat het dan wel goed is dat je de dokter even belt! Ik zou zelf ook zo bezorgd zijn en je gaat er 's nachts toch op letten. Hopelijk knapt het snel wat op! Zo zielig voor die kleintjes!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ff ego hoor, ben kapot!!

Het was heeeeelemaal super!!! En de reacties waren echt superleuk!! :D Ben nu net thuis met de kleine man, helemaal gesloopt!
    Dalijk lekker op de bank!

19. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mams, fijn dat het zo'n leuke dag is geweest met allemaal leuke reacties!! Super!!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    meiden dank je, vandaag gaat het wel weer. gisteren bij de mw-er geweest dus alles op tafel gelegd.. tja en het hoort er allemaal bij,

nu het volgende, wij geklust zondag op maandag.... en volgens mij precies tijdens de eisprong... dat betekend omdat ik de laatste ongi 2 dagen vroeger was dat mn cuclus deze keer 30 dagen was ipv 28 dagen dus dat de kans op zw deze maand wellicht een feit zal zijn.... kan me vergist hebben maar zo leek het dus niet.... en ik stond er eigenlijk nu niet op te wachten... had me er bij neergelegd dat het wat later zou zijn, als het zo is en ik krijg gelijk, betekend dat ik wederom in december ben uitgerekend.... en dan hebben we nog de hub factor... oeps..... we zullen zien maar tis volgens mij best een serieus wachtbankje.

voor de rest rommelen we gewoon nog steeds wat aan

Deel Deze Pagina