@ Mikmak; je boosheid op de werel, ik herken het zo! Is normaal hoor en echt een ding; WEES BOOS! Je heb echt al het recht om vedrietig te zijn. Ik heb de eerste periode na Loek, mijn wereld ook een stuk kleiner gemaakt, ik kon niet 'gewoon' doen, had geen zin in in het gezeur van een ander. En mijn MW vertelde me dat ik al het recht had om het zo te doen als dat ik wilde. Fijn dat je toch nog een beetje kunt genieten van de kleine dingen! En wat is die meid van jullie stoer! Haha al oorbellen, gaaf hoor! Tja en t lijkt me een rare situatie, je moeder met een andere man... Maar goed, nu heb je geklusd (neem aan dat manlief hierbij was ) dus mocht het raak zijn, is het zijn probleem en niet het jouwe toch? Weet je zeker dat je rond je ei zat? Tja en ik duim en hoop het voor je, want ik ben ervan overtuigd dat je hubbie er dan snel overheen is. Wat betreft een evtl. uitgerekende datum, hier hetzelfde, had op Loek zijn dag kunnen bevallen. Mocht het bij jullie raak zijn, dan is er boven iemand die daar voor gezorgd heeft! @ Mams; wat gaaf dat het zo leuk was om te vertellen! En van de week de nekplooimeting, op je gevoel vetrouwen meid, ik geloof dat het goed zit! Show je van de week wel weer een echo! @ Iradersma; oke, zo hadden wij de kinderwagen geanuleerd, alleen de kamer stond hier al, maar die vond ik toch wel mooi. Jeetje wat zul jij geschrokken zijn, gats, gelukkig was alles goed. Maar zeker ook gelijk aan de bel trekken als je iets niet vetrouwd hoor! En wat schattig, jurkjes en rokjes voor jullie kleine meid, leuk hoor! @ Peet; aaahhh... arme David... Pfff is vervelend. Heb je nog conact gezocht met een huisarts? Hoop dat hij snel van zijn neusverkoudheid af is, is niet fijn. En het sloopt jou natuurlijk ook! Hoe gaat het verder, met kraambezoek en het zorgen voor de kleine vent? @ Ego; hier alles goed, beeb zit nog veilig in mijn buik en komt er volgens mij voorlopig ook nog niet uit, ben zelf nog top fit... Heb gister de keuken geverfd, ren nog door de stad om allerlei spullen te kopen en doe nog iedere ochtend de paarden verzorgen..... Zodra er wat gebeurd hier horen jullie het van mij!
@frenzy, dat moet wel voelde echt mn eierstokken. En ja dan is het in feite zijn probleem, maar indirect toch ook de mijne vanwege hem. Mijn mw-er zegt hetzelfde hoor, juist klein houden en ikmag boos zijn enz enz. Spannend voor jou idd.
@mikmak: toch spannend voor jouw dus!! Ja, ik snap wel dat je dan inzit over de reactie van je man, maar aan de andere kant is hij misschien toch wel heel blij en speelt er ook een stukje angst mee! Ik hoop het echt voor je meid! @frenzy: jeetje, wat ben jij nog actief zeg!! Ik ben echt verbaasd! Toen ik je naam zag dat je wat gepost had dacht ik gelijk....zou het zover zijn?! Ben zo benieuwd! Nou neem ook nog maar even lekker wat tijd voor jezelf!
De echo was echt supergaaf!! Heel mooi en duidelijk. Klein was voorbeeldig!!! Eerst slapen en dus rustig liggen voor de metingen. Nekplooi was 1,4 dus prima! Toen ff wakker geschud en ging het heerlijk aan het bewegen
Owhhhh meiden! Ik ben gister de trotse mama geworden van; J.ort M.art L.oek! Een prachtige zoon van 3775 gram en 53 centimeter! Ik ben zo trots, zo appentrots en dit gevoel is zo overweldigend... Pfff... Kom later nog even terug, maar wilde jullie het hier alvast laten weten!
Frenzy!!!!! Bevallen!, ohw wat fijn! Prachtige stoere namen! Ik ben zo benieuwd hoe alles gaat? Hoe je je voelt , hoe je bevalling was! Ik vind t zo gaaf! Hoop snel weer wat te horen, maar allereerst even genieten en bijkomen uiteraard!
Frenzy!!!! Wow, super gefeliciteerd!!!!!!! Wat een stoere namen en heel bijzonder naar Loek vernoemd! Wat zal hij trots zijn! Ben heel benieuwd hoe het is gegaan allemaal en hoe het nu met jullie is! Lekker genieten!
Vandaag weer een echo gehad! Alles zag er goed uit en de kleine uk ligt goed op schema!! Hoe is het met jullie??
Fijn dat de echo goed was Iradersma!! Frenzy, hoe gaat het met jou en de kleine Jort??? 13 weekjes vandaag!!!! En wat een heerlijk weertje he???? Lekker, dat zonnetje. Dalijk ff een wasje ophangen en een nieuwe in de machine doen. Vanmiddag nog weer ffkes werken en dan morgen naar de gyn weer. hopelijk mogen we nog ff gluren! Gister nog ff het hartje gezocht met de Angelsounds, en uiteindelijk gevonden (Ik zat veeeeel te hoog te zoeken hahaha) Manlief erbij geroepen en samen eventjes geluisterd naar ons moppie! Man en ik hebben beide sterk het gevoel dat we dit x een dochter verwachten. ben heel benieuwd of dat klopt.
hoi dames, ik heb jullie wat verwaarloost, maar heb het ongelofelijk druk gehad! Ik kom later nog wel uitgebreider reageren, maar Ik wou Frenzy van harte feliciteren!!!!! Wat een mooie namen en leuk dat Loek vernoemd is! Hopelijk gaat alles goed met jou en Jort!
Hej lieve forumgenoten..... Ik kom niet meer aan kletsen toe....ik lees nog wel julle berichten en ben zeer geinteresseerd, maar ik merk dat als ik zelf weinig kletst, de wisselwerking tussen ons uiteraard afneemt. Wel wil ik een aantal van jullie dolgraag blijven volgen en hoop dat via Facebook te doen. Willen jullie mij pb-en als dit wederzijds is? ( net een huwelijksaanzoek Frenzy; hoop dat jij heerlijk aan t genieten bent! Jij bent sowieso niet van me af Voor iedereen; een zeer spoedige en/ of voorspoedige zwangerschap gewenst, plus de koestering van onze engeltjes. Kus peet
Meiden, thanks voor de felicitaties, de kraamweek zit erop, ben weer langzaam terug aan het komen op de aarde.... @ Mikmak; hoe gaat het met je? Hoe sta je in je cyclus? @ Iradersma; wat fijn weer een goede echo, lekker van genieten, hihi ben jaloers wil ook nog/weer zwanger zijn... Lukt het met de voorbereidingen? @ Mams; je schiet al aardig op, Hoe voel je nu? Ideaal zo een angeslasound, todat je het hartje niet kunt vinden, herken het... had het hier ook Nog ff en je zal het getrappel voelen van de kleine... Hihi op de echo zie ik trouwens een hele duidelijk nub! Ben benieuwd! @ Jusme; dankje, hoor graag hoe het nu met jou gaat?! @ peet; ga je mailen, of opzoeken op FB (had ik al geprobeerd maar lukt me niet echt...) @ Ego; tja J.ort is een week oud en wat gaat de tijd hard... Tijdens de zw-schap wilde ik op een STOP knop drukken en nu helemaal, ik geniet met volle teugen, huil van geluk, maar ook van vedriet. Veel dingen van vorig jaar komen naar boven en ik geniet intens doordat ik zo goed besef wat me is afgenomen.... Kortom tis een achtbaan van emoties... Kleine man ligt nog lekker te slapen, wordt langzaam wakker en moet zo eten hebben (mama's melk..).. Tja en het voel en s zo bijzonder om eindelijk 'zichtbaar' mama te zijn, is eigenlijk neit te omschrijven...
@frenzy, nog geen ongi dus als het klopt moet ik dinsdag ongi worden gezien mn eisprong, en als mn cyclus zich heeft aangepast dan morgen... maar heb nog niet het idee dat dat moet komen. heb wel blaasontsteking, maar durf niet naar de doc om medicijnen te halen omdat ik het allemaal nog even wil afwachten... maar denk dat ik straks toch effe een plasje weg ga brengen en dan vraag voor medicijnen die niet schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap. verder hobbelen we door. het uwv heeft van de week gebeld om te vragen naar wat mn ziekteklachten zijn, nou dat werd emo en snapte het helemaal.. ze zou tzt nog wel een keer contact opnemen. woensdag voor het eerste naar de arbo.... maak me op zich nog niet zo druk.. maar moet er nog niet aan denken dat je naar het werk wordt gestuurd.. maar dat zal ook wel niet neem ik aan. jij lekker aan het genieten van je kleine man.. heerlijk toch zo een frummel Linette is nu 5 nachten snachts zonder luier en met succes.... hoera ze is helemaal op de luiers... trotse mama. waar ze eind november weer afgleed door de hele gebeurtenis heeft ze deze week weer opgepakt eindelijk @peet nou toegevoegd hoor
@peet: zal je even een pb`tje sturen. Lijkt me leuk om jouw ook te volgen en te volgen hoe het met de kleine David gaat!! @frenzy: logisch dat je zoveel emoties hebt! je denkt toch aan Loek en hoe het had kunnen zijn als hij ook bij jullie was. En natuurlijk ben je dolgelukkig nu Jort er is! Het is dus heel normaal dat je verdriet en blijdschap uit! Het is ook wel een heftige tijd geweest het laatste jaar! @mikmak: spannend hoor dat je NOD er zit aan te komen! Duim echt voor je!! Fijn dat ze je bij het uwv begrijpen, dat zal ook vast bij de arbo-arts zo zijn! Je moet echt pas aan het werk gaan als je er ook zelf helemaal aan toe bent! Wat super goed van Linette dat ze nu zonder luier slaapt!! Voor haar is het natuurlijk ook allemaal heel heftig geweest en dat heeft dan ook zijn invloed op dat soort dingen. Nu vaarwel met de luiers dus! @mams: hoe was het bij de gyn?? en hoe voel je je verder?? Is de misselijkheid helemaal over? @justme: hoe gaat het met jouw??
Peet... wil je mij ook volgen???(A) Dan PB ik je wel ff. Goeiemorgen meiden!! Iedereen het klok verzetten goed doorgekomen??? Hier de kleine man netjes om kwart voor 8 wakker. en hij is bij me komen liggen televisie kijken tot kwart over 9...Dus heb ik nog ff lekker kunnen dommelen. Gisteravond een feestje gehad, en heb nu barstende koppijn. In de zaal van de bowlingbanen, dus elke keer dat geknal aan de kop. En er mocht ook binnen gerookt worden en het was er bloedheet. Recept voor koppijn. Was niet al te vrolijk toen ik opstond, maar heb mn Angelsounds gepakt en het ding op mn buik gezet, en meteen op de goede plek! Daar kwam het sneltreintje langs. Een heerlijk begin van de dag! Aankomende donderdag weer naa de VK, dan mag de kleine man mee om naar de baby te luisteren. En volgende week maandag weer naar de gyn, en dan mag de kleine man ook mee. Hopelijk kan hij dan ook meekijken naar de baby. Ik neem terug dat ik weinig buik heb, het ligt er maar net aan wat voor kleren ik aan heb. Gister heel veel felicitaties en complimenten gehad dat ik er zo goed uit zie en dat er al zo'n mooi bolletje zit Toch fijn om er gewoon lekker mee te kunnen pronken. Vandaag een strak t-shirt aan met breedte streepjes, valt ook lekker op! hahahha Morgen weer een plasje naar de HA brengen. Zouden ze daar potjes hebben om in te plassen?Ik heb namelijk niets meer thuis en weinig tijd om ff te gaan halen. Moet kwart over 10 weer op de peuterzaal zijn, de kleine man neemt afscheid. MikMak, wat super dat Linette zonder luier slaapt! Hele stap vooruit he Frenzy, logisch dat het behalve heel blij ook heel emotioneel is. Je had deze fase met Loek willen doormaken en dat mocht niet zo zijn. Maar ik weet zeker dat Loek vanaf de sterretjes voor jullie allemaal zorgt en heel blij is met een lief klein broertje!
@ Mikmak; spannend dan hey! Duim voor je meid, zou toch wel heel mooi zijn! En wat goed van Linette, en lekker trots zijn hoor, lijkt me echt een mijlpaal als ze uit de luiers zijn! Wat betreft het uwv, zijn niet de slimste daar en het zijn voornamelijk formaliteiten... Hoop dat het allemaal goed en zonder te veel moeite verloopt. @ Mams; vervelend die hoofdpijn, hoop dat het snel weg trekt, wat fijn he een angelsound! Wrom moet je urine inleveren bij de dokter? Je begint al een buikje te krijgen, leuk hoor, lekker van genieten! Hier ging het ook snel, haha en nu moet die gekke buik nog weg.... @ Iradersma; met jou alles goed? Al bezig om het kamertje op orde te krijgen? En zijn jullie al uit de naam en het geboortekaartje? Het gaat nu al opschieten! Ben jaloers ben zo blij met mn ventje, maar mis het zwanger zijn ook zo, als het kon zou ik hem iedere dag even terug stoppen in mijn buik! @ Ego; hier alles goed, J.ort doet het goed (slapen en BV). Merk dat ik gewoon nog veel stil sta bij 'vorig' jaar en eerlijk gezegd ga ik het niet uit de weg. Het zijn gewoon twee uiterste, het geluk wat ik nu beleef en het ongeluk van vorig jaar...
Frenzy, ik denk dat je het ook niet uit de weg moet gaan. Het zijn emoties die je denk ik gewoon door \"moet". Dat verdient Loek en dan verdient Jort ook! Ik had een blaasontsteking en ben klaar met de kuur dus moet ff een plasje wegbrengen om te checken of het over is. Kan ik meteen een kuurtje vragen voor mn nieuwe schimmelinfectie. HULDE aan de antibiotica