hoi, nou ben vrijdag gewoon ongi geworden, dus mn cyclus is gewoon wat vervroegd. ben wel opgelucht dat het niet deze maand is... echt jammer vind ik het ook niet, het was echt even 2strijd in mijn hoofd en er is dan ook even een last van me afgevallen. heb dan ook vrijdag dan ook gelijk een plasje weggebracht naar de dokter en idd blaasontsteking, dus een kuurtje gekregen @frenzy, ja het uit de luiers zijn is echt een mijlpaal, zo fijn, maar zij vind het ook fijn.. geen luier meer aan. @mams, nou wel vervelend dat je van de ene antibiotica naar de andere gaat, maar idd lang leve de medicijnen haha zaterdag is linette voor het eerst naar zwemles geweest.. vond ze erg leuk. ze is nog wel wat jong maar schijnt volgens de juf goed te doen te zijn....
@mams: vervelend zeg, blaasontsteking en vooral als je er dan nog andere klachen door de antibiotica krijgt! Fijn dat je het hartje gelijk kon vinden met de angelsound! Dat maakt de dag gelijk weer goed! @mikmak: ook blaasontsteking dus...het hangt zeker in de lucht en dus toch ongi geworden? wel balen aan de ene kant maar berijp dat je aan de andere kant ook wel opgelucht bent. Gaan jullie er volgende maand wel voor of is het dan ook weer op goed geluk. Het is natuurlijk wel fijn dat je man er ook helemaal achter staat! @frenzy: wat fijn dat Jort het zo goed doet!! Maar laat je emoties gewoon de vrije loop hoor, je moet het niet gaan opkroppen. Het is ook van het ene uiterste naar het andere uiterste, verdriet en intens geluk! Wij gaan deze week met de babykamer bezig, heb lekker een weekje vrij dus lekker klussen! Naam zijn we nog niet helemaal over eens maar komt ook wel goed. Geboorte-kaartjes genoeg die we allebei leuk vinden, dus dat komt ook zeker goed! Woensdag is het alweer een jaar geleden dat Roan is geboren, wat gaat de tijd snel toch. Best wel onwerkelijk soms als ik er aan denk dat ik hier nu weer met een dikke buik zit. De angst komt toch af en toe wel weer om de hoek kijken! Vrijdag weer naar de gyn, dus weer even kijken hoe de kleine meid het doet! Fijne dag allemaal met dit mooie weer!
@ Mams; vervelend, hoop dat de infecties en onstekingen inmiddels al weer weg zijn...Allemaal kwaaltjes... Alweer bijna 15 weken, wat gaat het hard zeg, voel je goed? @ Mikmak; wat vervelend, toc h ongi, had het zo gehoopt voor je! Balen Ga je op FB proberen te vinden via Peet. Wat fijn dat Linette het zwemmen leuk vind (is ook heel leuk...) Heb je toevallig met hubbie het nog gehad over zwanger worde? Of staat hij er nog hetzelfde in? @ Iradersma; owh meid, wilde je een berichtje sturen met Roan zijn engeltjesdag, sorry... Is er bij in geschoten. Heb je er een mooie dag van gemaakt? Nog iets speciaal gedaan? Is toch wel dubbel he, zo een engeltje op je schouder en een bengeltje in je buik, heel dubbel... Maar dit meisje heeft de beste beschermengel! En ik ga niet vechten tegen mijn emoties, lukt me toch niet, kan beter mezelf (zover als dat het kan) laten gaan... aaah ben jaloers als ik dat allemaal lees, kamertje klaar maken, naam zoeken, kaartjes... heb zo intens genoten van deze zw-schap dat ik nog zo graag door had willen gaan (maarja van de andere kant, geniet nu zo intens van dit wonder, dat ik het niet meer anders zou willen...) @ ego; hier alles goed, druk met de kleine man, wordt nu ook weer wakker, dus ga hem snel pakken en zijn avond hapje geven
@frenzy, geeft niks meid. We hebben een fijne dag gehad woensdag, wat familie geweest en samen naar zijn grafje geweest. Ondanks dat het een goede dag is geweest is het wel heel erg dubbel nu met dit nieuwe wonder in mijn buik! Ben ook best wel weer wat angstig op het moment maar gisteren weer een echo gehad en ons meisje ligt goed op schema! Wat gaat de tijd snel, Jort alweer 2 weken geweest! Hoe gaat het met jezelf?? Heerlijk genieten meid en laat jezelf gewoon af en toe even lekker gaan, heel normaal!
zo dan meld me ook even. hier gaat het redelijk. moest me woensdag voor het eerst melden bij de arbo... nou dat was een succes. moest er om half 12 zijn, 26km verderop was ze er niet, had ze me schijnbaar op het moment dat ik naar binnenliep gebeld... dus was voor niets. belt ze me weer op in de auto ging ze vragen wat mn zwangerschapskwalen waren... ze had blijkbaar begrepen dat ik zwanger was.. ik mega over de zeik, janken enz enz.. haar maar even uitgelegd hoe het zat, nou volgens mij reed ze zelf even tegen een boom want ze belde me gewoon even vanuit haar auto.... ging ze me wat domme vragen stellen enzo ipv te vragen wat zei als arbo voor me kon doen. iig wordt ik pas over een week of 4 weer opgeroepen. maar ik was gebroken. gisteren met alle moed samen met hub op kraamvisite bij het icsi vriendinnetje, dat ging allemaal goed tot ze toen ik linette dr jasje aan ging doen even kwam zeggen hoe knap ze het vond dat ik langskwam en dat ze begreep hoe moeilijk dit voor me was... dus ik wilde het afwimpelen met tja effe verstand op 0, ze gaf me een knuffel, maar wilde me perse groot houden tot we daar weg waren, dus ben er bijna de deur uitgerend. barstte in tranen uit toen we thuis waren. en dan durft hub me nog te vragen wat er is....... zucht. vandaag dan wel weer een leuke dag neem ik aan we gaan naar de opa en oma van hub, oma wordt 90. heb 2 foto's van hun met linette ingelijst voor haar. nou ga effe verder koffie drinken. laters
ff snel mn abbotje weer activeren, schijnbaar wastie weg!!! Kom vanavond of morgen bijlezen en reageren, ben zooooo rete druk dit weekend! Fijn dag meiden!
@frenzy zal je wel effe pb-en hoe je me kunt vinden op fb. denk nog niet dat hubbie veranderd is van gedachten, alhoewel ik hem soms zie twijfelen..... wat dat betreft kunnen we niet vaak genoeg naar een kraambezoek gaan, want hij ziet wat het met me doet, en wat het met hemzelf doet. g
@ Iradersma; wat fijn om te lezen dat je er zo een mooie dag van hebt gemaakt! Tja en zal zeker spannend zijn, je komt ook steeds dichter bij het termijn van Roan, daarna zal het ook weer anders zijn (dat was voor mij echt..) Tja en dubbel zo, hier natuurlijk hoogzwanger met Loek zijn dag, maar ook speciaal. En ik heb wel aan je gedacht maar ben vergeten om een berichtje te sturen, vind het zo stom Want het is gewoon een speciale dag! En ik snap dat de echo's je meer rust geven, geeft toch iedere keer wel die bevestiging, voel je de kleine al goed trappelen in je buik (owhhh ik smelt al van het idee..... ) @ Mikmak; hihihi... je had de verkeerde toegevoegd op FB, grappig hoor! Maar heb je nu. Knappe/stoere vent heb je trouwens (echt zo een stoere militair!) En wat fijn dat hij door de kraam visite een beetje om is (weet je het vervangt je ventje niket, maar als je weer zwanger bent vult het wel ergens de leegte het geeft je iets om naar toe te leven!) En wat knap dat je bij de vriendin bent geweest, snap dat je daar breekt, had ik ook gedaan... Het is zo dubbel he! En die arbo arts (pfff ze zijn ook allemaal hetzelfde) hier had ik ook een niet zo tactvolle, die niet echt begreep wat er nou speelde... Ik duim deze maan voor je!
@Frenzy, bedankt, hihi. nou als je als arbo zulke dingen zegt lijkt het mij dat je je huiswerk biet hebt gedaan...... maar goed zal wel aan mij liggen
@mikmak: pff wat een drama met de arbo-arts zeg! en wat een vreselijke reactie zeg! Echt vreselijk dat soort instanties! Wat knap van je dat je bij je vriendin op kraamvisite bent geweest! Logisch dat je daarna gebroken bent! Vind het al knap dat je je daar zo sterk hebt gehouden! Jammer dat je man dit dan niet echt door had want je hebt dan juist steun nodig. @frenzy: ja voel de kleine zeker lekker trappelen! De ene keer duidelijker dan de andere keer, ook dat maakt me weer vaak onzeker maar heb er met de gyn over gehad en het is wel heel normaal in deze termijn. Hihihi, mis je het getrappel?? Het is en blijft inderdaad heel speciaal! Ik denk dat als ik straks de termijn van 26 weken voorbij ben dat ik, hopelijk, ook wel wat rustiger ben! De tijd kan voor mij niet snel genoeg gaan! Al geniet ik zeker wel van mijn buik!
Pffff daar ben ik dan!!! Man wat een druk weekend hebben we gehad zeg! En vandaag weer naar de gyn. Alles zag er goed uit...Kopieer ff stukje van een ander topic: Ben weer terug. Alles was weer goed en fftjes mogen gluren. Werd eerst een beetje angstig omdat het kindje in dezelfde houding lag als Mylan bij de echo toen ik te horen kreeg dat hij niet meer leefde, maar dit kindje lag lekker te slapen (zoals elke echo hahaha) Mooie galopperende hartslag gehoord en uitgebreid gekeken. Hersentjes,maagje, blaasje,zelfs de aansluiting van de navelstreng naar het buikje op beeld gezien. Heel bijzonder. Wel in alle spanning vergeten te vragen of ze misschien al wat kon zien hahhaah. Helaas pindakaas. Over 2 weekjes weer terug en dan hoop ik dat ze het gewoon kan zien. Wouden eigelijk een pretecho tussendoor, maar manlief is deze EN volgende week volledig weg (muv vandaag en volgende week vrijdag ivm Tygho's verjaardag) Dus dat gaat niet lukken. Een pretecho gaan we sowieso nog wel doen... Misschien toch volgende week ofzo of met 18/19 weken. Of misschien...wachten we wel gewoon tot de 20 weken echo hahaahahaha en doen we een latere pretecho... De tijd gaat toch al zo snel. Overigens...Nog maar 1x (over 2 weken) naar de gyn en dan mag ik helemaal over naar de VK Iradersma, wat fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad. Moet idd dubbel zijn om die dag met een nieuw wondertje in je buik mee te maken. Fijn dat je het kleintje goed voelt. voor jou breken nu ook spannende weken aan. MikMak...wat een *** die Arbo zeg Knap dat je bij je vriendin geweest bent. Kan me voorstellen dat je breekt. Frenzy, hoe is het bij jou??
@mams: fijn dat alles goed gaat met de kleine spruit!! En wat blijft het bijzonder he om elke keer alles er op en er aan te zien! Hihi, ik vergeet ook heel vaak dingen te vragen door de spanning! Ze kunnen het over 2 weken vast wel zien! Bij mij hebben ze het op de echo van 18 weken gezien! Als je straks helemaal over gaat naar de VK, heb je dan tussendoor nog wel echo`s? Of alleen de 20-wkn echo nog?
Ik weet niet of ik dan tussendoor nog echo's heb. Denk het niet. We doen nog wel een pretecho voor de 20 weken en denk ook nog wel 1 erna, maar zal wel geen controle echo's meer krijgen. twas echt wel mooi om te zien hoor, vooral dat buikje met die navelstreng eraan. Nog nooit op een echo gezien. Alleen de houding waarin het kindje lag/ligt, ik kan de foto gewoon niet zo heel goed zien. In die houding lag Mylan* ook toen we de allerlaatste echo van hem maakten (voor manlief omdat die niet mee kon naar het ziekenhuis toen) Je ziet wel veel verschil hoor..gewoon een mooi schedeltje met hersentjes erin en alles erop en eraan, maar toch, die houding. Ik schrok me eerst kapot.
Ja dat kan ik me voorstellen dat het erg schrikken is!! Fijn dat je wel wat verschillen eruit kan halen. Heel bijzonder idd dat je de navelstreng aan het buikje kon zien, dat heb ik ook nog nooit gezien! Pret-echo's zijn zeker super!!! Vooral 3d!! Dit gaan wij ook nog wel doen maar wil hier nog mee wachten tot na de 26 weken! Maar ja, ik mag ook niet klagen met iedere 2 weken een echo.
Je kon echt heel mooi het zijaanzicht zien, buikje met daaraan de navelstreng, en zelfs die was helemaal zichtbaar. Erg jammer dat ze dat beeld niet heeft afgedrukt! Kan me voorstellen dat je dat pas na de 26 weken doet. En idd elke 2 weken een echo is nu natuurlijk geen straf.
Hey meiden, ben druk aan het moederen... Ben zielsgelukkig met mn ventje, maar tis ook zo wennen... Ik als super duk persoon die heel de dag rent, springt en gaat.... Maar als ik in zijn oogjes kijk... Owh, Jort lijkt trouwens onwijs op Loek, heeft echt hetzelfde gezicht. Heb in de eerste twee weken zelfs gehad dat ik snachts wakker werd, in het wiegje keek (staat naast mn bed) en het koppie van Jort zag en dacht dat ik naar Loek keek... zo mooi...... @ Mikmak; idd, zo een arboarts zou zn huiswerk moeten doen, maar pfff vaak met dit soort instanties, loopt alles fout... Hoe gaat het nu met je en is manlief al echt om? @ Iradersma; herken de onzerkerheid, maar dat blijft toch wel een beetje. Tot de laatste week. Ik mis het getrappel enorm/ het zwanger zijn mis ik ook.. Het is zo bijzonder een kindje in je buik! @ mams; aaaaaai dat was wel even schrikken bij de echo, dan denk je weer even terug, maar gelukkig is alles goed, je bent ook al bijna het termijn over. Zal ook wel vreemd zijn... Ben benieuwd of het nog lukt om een pretecho te doen (is toch altijd wel leuk he!). Geniet van dit wondertje in je buik.
@frenzy, nee hub is nog niet om nee.... maar ja komt wel goed. hier inmiddels ook een brief van uwv binnen... als ik er al aan denk dat ik zou moeten werken nu breekt me de stress uit.... begin wakker te liggen, dus ben benieuwd wat ze willen, ik weet wel hoe graag ik ook zou willen dat ik er nog niet klaar voor ben. pasen hebben we in iig weer overleefd.. op naar de volgende feestdagen. hoe is het met de meiden hier?
Hoi meiden! Hoe gaat het met jullie?? Het is al even stil hier en dan schiet het er ook bij in om weer eens even wat te posten. @frenzy: hoe is het met de kleine Jort?? Wat gaat de tijd snel zeg, zie dat hij alweer een maand is geweest! En hoe gaat het met jou? @mams: 18 weken alweer...hoe voel je je?? En hoe gaat het met de klein spruit? Weet je al wat het is?? En voel je het al lekker schoppen?? @mikmak: hoe gaat het met jou, meid? Heb je nog last gehad van het UWV? En zijn jullie er al uit of weer voor een zwangerschap willen gaan? @justme: meid, hoe gaat het met jou?? Hier alweer 26 weken vandaag! Van Roan ben ik precies met 26 weken bevallen...best wel raar dat ik vanaf nu dus nog niet verder een zwangerschap heb meegemaakt. Verder gaat het heel goed! Ik voel de kleine meid heel veel en duidelijk schoppen dus dat stelt zo gerust! Verder blijft het spannend.
Hoihoi!! Jeetje, idd wat een rust hier! 26 weken alweer Iradersma! Wat ga je hard meid. Moet wel een dubbele dag zijn voor jou. Maar gelukkig is jullie kleine meid helemaal gezond en lekker druk Ja hier alweer 18 weekjes Ook een heerlijk druk kleintje in de buik. Vorige week de laatste controle gehad bij de gyn en nu officieel weer overgedragen aan de VK Donderdag daar dus weer heen. Vorige week vrijdag hebben we Tygho voor het eerst meegenomen om naar de kleine te kijken. Toen we de 17 weken voorbij waren, durfden we dat wel. Daar hebben we te horen gekregen dat we een dochter verwachten! Moet er wel erg aan wennen hoor, maar begin het steeds leuker te vinden, al dat roze hahaha. *Ik hou niet zo van roze en roezeltjes enzo* Zag mezelf altijd als rasechte jongensmama...Maar dat ben ik dus blijkbaar niet
Oeh mams ook een meisje, leuk zeg!!! Hihi dus al wat in de roze sfeer aan het komen?! Wat fijn dat het zo goed gaat! Voor jou dus vorige week die dubbele dag bij de termijn van 17 weken! Dus nu allen nog naar de VK? En na de 20-weken echo ook nog vaker echo's of dan niet meer? Lekker genieten meid!!