Nieuwe poging na doodgeboren kindje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Ssannie, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik vind het ook wel confronterend om verhalen te lezen die zo dichtbij komen. Maar van de andere kant vind ik het ook fijn om te lezen dat anderen wél verder komen en het daar wel goed gaat (tot nu toe).

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat fijn om te lezen dat het met JustMe naar omstandigheden goed gaat en alles rustig is. Verder een dikke knuffel voor alle meiden!

3. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Alweer een paar dagen geleden..Nog nieuws?!

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he nee, ik zal er eens een berichtje sturen, ben ook wel benieuwd

hoe is het met jou?

hier gisteren weer controle gehad bij de vk... en uiteraard echo.. bij deze dan

5. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hier gaat het wel... vallen en opstaan he.

Super mooi die foto's van je echo! Ben heel erg blij voor je!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    effe een Justme update:D

Hey!
    Ja, sorry, even niet meer op fb geweest.
    Een paar heel drukke dagen gehad met bezoek en ik merk toch dat ik daar best vermoeid van wordt en het zelfs de dag nadien nog voel ;)
    Daardoor heel weinig fut gehad om ook maar iets te doen.
    Nog steeds goed nieuws! Afhankelijk van de druk op de moment van de echo staat het trechtertje een beetje meer of minder open, maar het dichte stuk blijft stabiel! :)
    Zo verder dus!
    Ja, nog steeds in het ziekenhuis, ik verwacht niet dat ik vlug naar huis zal mogen. De gyn zei laatst nog dat hij me tot 32 weken nog doorstuurt naar Antwerpen als het moest verslechteren. Dus voor de 32 weken zal ik niet thuis zijn. Maar dat hoeft voor mij ook niet persé, ik wil ons kleintje zo lang mogelijk bij mij houden.

Goh, weeral 17 weken! Super! Bij een ander lijkt het altijd nog vlugger te gaan ;) Wat fijn dat de controle weer goed was en je je op je gemak voelt! Toch wel een klein dwarsliggertje :p Misschien binnen 2 weken meer geluk en weten jullie het geslacht. Maar jullie hebben nog 23 weken om het mysterie op te lossen, hé :p
    Ja, op naar kerst! Ik ben hier al voorzien van een kerstboompje, dus hier ook al wat kerstsfeer! :)

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Doemaar; bedankt voor de update! En wat een pracht kindje al!!! Hihih en wilde gaan vragen, weten jullie het geslacht al? Maar dat houdt hij/zij nog goed geheim!

@ Iradersma; herken het meid, dat is denk ik ook waarom ik hier wat minder schrijf, het blijf zo confronterend, steeds komen er weer nieuwe engeltjes bij, de verhalen, alles tis zo herkenbaar...

@ Beetjemama; hoe gaat het met jou? Lukt het een beetje om de dagen door te komen?

@ mams; jij ook een dikke knufff! Ben je lekker aan het genieten van je kleine meid?!

Hier alles in orde :)

8. iradersma

iradersma Actief lid

30 nov 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat het met justme stabiel gaat.

@doemaar: bijna de 20-wkn echo....spannend! Willen jullie het geslacht weten?

@beetjemama: vreselijk wat ook jullie is overkomen! Nog zo vers...

@mams: hoe is het met jou en de kleine meid??

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @frenzy hahaha ja geeft zich nog niet bloot

@iradesma, ja 31 december de 20 weken echo haha, als laatste die dag om half 4. dus dan weten we het geslacht ook.... hoop iedere controle bij de vk dat ze op de echo het geslacht kunnen zien, maar hij/zij geeft t niet prijs hihi

wellicht de 28ste nog een keer controle, en weten we het dan.

heb alleen dat de 31ste een vriend van ons uit zeist oudjaar komt vieren, dus ml zei dat hij vroeg zou komen omdat ie vrij is.... ik tegen ml, ben je vergeten dat we dan om half 4 in nuth moeten zijn voor de echo... ja dus... nou dan gaat ie toch mee... ehmmmm nee, hij is een hele goede vriend maar wil m niet bij de echo hebben, daar zit ik echt niet op te wachten.. en dat heeft gewoon te maken met zijn eigen persoonlijke verzorging, en dat ie gewoon een vent is... die wil ik er echt niet bij:$ ja zegt ml dan wacht ie toch buiten... ja ehhhh nee hij wacht maar thuis haha dit is iets voor ons als gezin en evt voor mn zus, moeder, oid

10. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Fijn dat de baby nogsteeds lekker blijft zitten waar het hoort!! Gaat de goede kant op!

@ Frenzy; ja hier gaat het wel. Ben ongesteld geworden en merk heel erg dat dit mij rustig maakt. Naast het verdriet begin ik te denken aan de toekomst en weer een beetje te dromen. Begin weer 'verder' te gaan....dat is wel erg fijn. Maakt het verdriet niet minder, maar het maakt me wel wat gelukkiger. Het idee dat we het weer gaan proberen is wel heel rustgevend.

@ Doemaar; ga je naar 'Het lichtpunt' in Nuth? Ben stiekem erg benieuwd naar het geslacht van jullie mupsje!

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beetjemama, ja wij gaan naar t lichtpunt, heb ik alle zw's gedaan dus nu ook... mocht van de gyn... dus zh afgebeld voor 7 januari en lekker daar naar toe.. ze doet het zooo leuk, en is minstens zo goed als azm. ze kan een indicatie 1 echo doen officieus, officieel niet, maar he als er wat mis is wordt je toch doorgestuurd door haar... en ze werkt samen met azm.

verheug me ook op de echo... en ben zeker benieuwd naar het geslacht..

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ja ik vond haar ook heel fijn. De kleine werkte alleen niet mee, we gingen daar voor geslachtbepaling en dat was uiteindelijk wel te zien. Maar toen we een mooie profielfoto wilden, voor het fotoafdrukje die je meekreeg, weigerde ze om zich om te draaien! Ze lag met haar hoofdje naar onder, dus helaas geen mooie foto gehad.

Wel fijn te weten dat ze samen werkt met het azm!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja klopt. oh mocht je niet terugkomen? ik mocht bij de pret echo terugkomen omdat de kleine er niet mooi blijlag hahahaha

14. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Nee.. helaas niet.

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    justme stuurde me een berichtje...

Terug een beetje minder goed nieuws. Deze voormiddag meer last, aangegeven aan de verpleegsters en binnen een half uur had ik een echo gehad en hang ik terug aan een infuus. Nu is het al terug kalmer. Ik reageer gelukkig heel goed op de medicijnen. De echo gaf aan dat er nog geen effect was op de bmh, er was enkel, begrijpelijk, meer druk te zien, het trechtertje staat weer wat verder open. Zal je (jullie ;) ) op de hoogte houden, maar weinig fut of zin om veel op fb te zitten.
    Liefs

16. xKiim

xKiim Actief lid

10 mrt 2012
    146
    0
    0
    Werkt als All-Round Kapster
    Tilburg
    Hallo lieve mama's,
    Ik wil even kort m'n verhaaltje kwijt..
    Ben 2 maart bevallen van een zoontje Kyano*, die met 24 weken overleden is tijdens de bevalling.
    Ik moest bevallen Ivm gevaar voor eigen leven door hellp-syndroom.
    Natuurlijk wilde ik Zsm weer zwanger worden, maar mocht dit 12wk niet ivm onderzoekjes.
    Nu 9mnd later, na een hele onregelmatige cyclus (zie handtekening) ben ik dan zwanger geworden, uit mezelf terwijl we net de 2e afspraak hadden bij de fertiliteitsarts voor hulp.
    Nu denk ik dat t miss niet verkeerd is geweest dat t zo lang heeft geduurd omdat ik nu wat meer tijd heb gehad om alles te verwerken geestelijk en lichamelijk.
    Ik dacht maar zo, het komt vanzelf als je lichaam er klaar voor is.
    Maar nu ik eenmaal weer zwanger ben van de 2e, ben ik helemaal niet zo blij als ik gedacht had.
    Ik bescherm mezelf (tegen mijn wil in), want als ik mezelf nu niet zo ga hechten aan dit kindje, doet het me ook minder pijn als ik dit kindje ook verlies.
    En ik voel me schuldig voor Kyano*, lokaal kan dit kindje hem nooit vervangen.
    Ik vind dit erg oneerlijk want dit kindje wil ook liefde van de papa en mama, en verdient dat ook.
    Ik hoop dat over een tijdje, als het er na uit ziet, dat alles met dit kindje wel goed gaat verlopen, dat ik dan alsnog van de zwangerschap kan gaan genieten.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwam weer ff checken hoe het gaat met jullie dames, en vooral met justme. Zie dat het "redelijk" gaat.
    Hopelijk blijft de kleine nog een aantal weekjes binnen zitten. Hoever is ze nu?

Hier idd vollop aan het geniet, Norah is alweer 12 weken! Jeetje wat gaat het hard. Ik geef nog steeds volledige borstvoeding en geniet hier ook echt van. Ze groeit als kool, zit in maatje 62 en sommigen zijn daarvan al wat krap! *OMG*

Ben zo blij dat ons dit geluk nog eens gegund is, en ik hoop dat het voor jullie allen (met name de nieuwe dames die nog niet weer een wondertje hebben mogen ontvangen) ook gegund zal zijn.
    Hoe diep het dal ook lijkt, als je de bodem hebt geraakt kun je alleen maar weer omhoog!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he mams, wat heerlijk dat het zo goed gaat.

@kiim, verschrikkelijk, maar dat vertrouwen moet groeien. ik had het tot een week of 9 moeilijk, hing continu aan de tel bij de vk.. mocht ook iedere keer komen, en ineens gaat dat over... dan is het ineens oke.... nu zit ik weer effe in de onzekere fase omdat ik beeb veel minder voelde dan nu... maar goed dat loopt ook wel weer los. ik heb een angelsound en het hartje is zo gevonden;)

en nee een nieuwe baby is ook geen vervanging maar wil niet zeggen dat je niet mag genieten, of hechten.... dat dit gebeurd is al afwijkend, het gaat vaker goed dan fout, wij zijn nu eenmaal degene die pech hebben gehad.... dus nu komt het allemaal goed. dat moet gewoon.... en ook voor jou komt er strax een periode dat je je beter voelt met het nieuwe leventje in je buik

19. xKiim

xKiim Actief lid

10 mrt 2012
    146
    0
    0
    Werkt als All-Round Kapster
    Tilburg
    Thnx meid, je bericht doet me goed.
    Het zal ook allemaal wel goed komen..
    Ik heb een angelsound gevraagd voor kerst haha..

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kiim, leuk een angelsound, alleen niet schrikken als het niet lukt met vinden... mijn ervaring is tot 17 weken dat ik vaker niets vind alleen het gezwem dan wel iets hoor... en nu vind ik het weer in een handomdraai

uiteindelijk zal het allemaal vast wel weer goed komen en op de rails gaan... maar het blijft soms lastig ;) en als je wat kwijt wilt mag dat altijd

Deel Deze Pagina